die gaat alleen maar in het hooi liggen, komt er nooit meer uit johquote:Op woensdag 20 april 2011 10:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Whehehehe mag ze thuis verder ongeintresseerd praten voor wie het interesseert
Ja je zag dr zichtbaar balen dat HIJ weer genoemd werdquote:Op woensdag 20 april 2011 10:58 schreef TimeJumper het volgende:
Laura gaat het plakboek van Ome Jan (die echtalles kannnnn) het eerst b ekijken als ze thuis is.
Verder heeft ze het niet over Alex totdat Blauwoog daarover begint dat die er ook nog is
mag jo eerst gaan AUBquote:Op woensdag 20 april 2011 11:00 schreef MargrietV het volgende:
verheug me erop als Laura gaat en ik die kinderkleding met al die ruches niet meer hoef te zien.
Nee niet Jo zelf, maar haar Mama heeft duidelijk een dikke vinger in de SST pap,Joanna zelf heeft dit meermalen toegegeven, je het kan het blijven ontkennen bij hoog en laag maar vroeg of laat gaat deze beerput nog open, en eerlijk gezegd verheug ik me op deze dagquote:Op woensdag 20 april 2011 10:53 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja ben je echt serieus. Dat was als grappige opmerking bedoelt door Sharon. Denk je nou toch echt dat zij het programma van Endemol sponsort met dat kleine kut bedrijfje van dr? Hahaha gast, denk heel even helder na ok? Iedereen krijgt wel ''iets voor elkaar''. Karim mag daten? ZOOO, die heeft echt 200.000 euro in het programma gepompt. Sharon heeft een hondje? NEEEE!!! Die hele familie betaalt geld aan het programma. Laura heeft 300 brieven van thuis... enz enz enz enz. Je ziet gewoon wat je wilt.
ze hadden een zindelijke hond moeten geven, aangezien er niet fatsoenlijk gewandeld kan worden met de hond. Verder is het een heel lieve, sociale hond!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:00 schreef kreta2010 het volgende:
Dutch Puppy moet zich schamen, dit is echt geen reclame, zo ga je niet om met een jonge hond.
ja echt, zo van pfffff komen ze weer met die ventquote:Op woensdag 20 april 2011 11:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja je zag dr zichtbaar balen dat HIJ weer genoemd werd
snap echt die mayonaisse tic niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:02 schreef Stability het volgende:
flip: smorgens MA jo ...smiddags MAjo savonds MAjo.....daar kom je nog wel achter man, als je samen woont met je jo......... die ma van jo is echt een vreselijke bemoeial
Absoluut aan het hondje ligt het niet, tis een scheetje!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze hadden een zindelijke hond moeten geven, aangezien er niet fatsoenlijk gewandeld kan worden met de hond. Verder is het een heel lieve, sociale hond!
He, we hebben dezelfde uiquote:Op woensdag 20 april 2011 11:03 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ik denk dat Sharon heus wel te horen krijgt wanneer ze een grens overgaat met de pup. Ze moet het nog leren. Die hond krijgt een heel mooi leven met mensen die om hem geven anders had hij maar in het asiel gezeten zonder opvoeding.
nee ik ook niet, daarom maakte ik er maar MA jo vanquote:Op woensdag 20 april 2011 11:03 schreef MargrietV het volgende:
[..]
snap echt die mayonaisse tic niet.
hij mag niet gewassen worden werd er gezegdquote:Op woensdag 20 april 2011 11:04 schreef MargrietV het volgende:
een pup kan je wassen met babyshampoo
mo kan je er ook mee wassenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:04 schreef MargrietV het volgende:
een pup kan je wassen met babyshampoo
Het lijkt er inderdaad op dat Jo meer privileges krijgt, maar zolang het niet bewezen is dat haar moeder geld in SST stopt, laat ik het lekker gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee niet Jo zelf, maar haar Mama heeft een dikke vinger in de SST pap, het kan het blijven ontkennen bij hoog en laag maar vroeg of laat gaat deze beerput nog open.![]()
Karim MOET daten bedoel je, en hij wil niet eens. Lekker argument hoor.![]()
Ik zie heus wel dat anderen ook dingen krijgen maar lang niet zoveel privileges, en lack of sancties als Joanna.
Maar het blijft hilarisch om een Joanna-fan anderen te beschuldigen van een roze bril, het valt me nog mee dat je de " je bent gewoon jaloers en anders kijk je toch gewoon niet meer" kaart trekt zoals de bakvis-brigade op de social media.![]()
Nu weer commentaar op stream graag, en als je nog meer wil huilen stuur je maar een DM![]()
die moet in de allesreiniger, nog liever door de wasstraatquote:
lolquote:Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef Stability het volgende:
[..]
die moet in de allesreiniger, nog liever door de wasstraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |