Hij zei er ook bij dathij het 110 % zeker wist (vond ik wel grappig)quote:Op woensdag 20 april 2011 10:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij het als grapje heeft gebracht maar eigenlijk stiekem erg serieus meent.
ik wil je ook wel ff mishandelen hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 10:14 schreef Blackprinces het volgende:
Maaruh....ik moet werken en daarna wordt ik mishandelt door de fysio...
Stream ze
Werkse , ik heb lekker dag vrij ga zo is even van de zon genietenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:14 schreef Blackprinces het volgende:
Stream ze
Mooie man die fysiotherapeut?? Ga zo ook eens wat doen hiero. Veel te mooi weer om te COSsen eigenlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 10:14 schreef Blackprinces het volgende:
Stream ze
Hij zat wel in daily de dag eropquote:Op woensdag 20 april 2011 10:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Hij zei er ook bij dathij het 110 % zeker wist (vond ik wel grappig)
Hij was ook de enige die na zijn exit niet in de daily zat de volgende dag, toch?
Of heb ik dat gemist?
Goeie samenvattingquote:Op woensdag 20 april 2011 08:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
Goeiemorgen
Even resumeren hoor.
Volgens mij is de week van de plaatsvervangende schaamte begonnen.
Eerst een tenenkrommend toneelstukje van de genomineerden.
Sharon die zegt dat Jo alles voor elkaar krijgt en vast het programma sponsort.
Een kleffe praatsessie waarbij men iets over een ander mag zeggen, maar Djoon het in haar onnavolgbare stijl weer klaarspeelt om het vooral over zichzelf te hebben.
Ergens tussendoor heeft Mo uiterraard weer 1/2/3 keer gehuild. En zelfs Lau toonde emotie.
Karim heeft duidelijk geen zin in de date die hem door de strot wordt gedouwd.
En dan nog iets met Geer, Karim, een hond en Sharon, maar dat heb ik gemist. (ik moet ook wel eens slapen)
Bah bah bahquote:overigens liet Jo weer eens een fijne kant van haar zien..
Jo: Karim, sharon gaat echt flippen als je hem mee naar bed neemt
karim: niet doen dan?
jo: van mij mag je hoor, moet je zelf weten
en dan in de slaapkamer tegen sharon zeggen dat ze karim niet kon tegenhouden
De afgelopen weken had hij het ook goed, tweets in de trant van " Word steeds gezelliger op de bank, volgende week ALex/ Maik erbij!" Die waren best voorspelbaar, maar tochquote:Op woensdag 20 april 2011 10:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij het als grapje heeft gebracht maar eigenlijk stiekem erg serieus meent.
Dit gaat haar een nominatie opleveren en terecht.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
ja precies heb ik ook gezien ze doet het zo FOUT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mijne wel. maar weet je... die hond kan geen straatje om wandelen en dan het leren op vaste tijden. Daarom is huis met kuttuin niet geschikt voor het zindelijk maken van een hond.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:21 schreef Poezewoes het volgende:
Godver zit me kapot te ergeren hoe die hond behandelt wordt, mijn hond scheit ook niet op comando.
Maar naar eerst geroken te hebben voor haar lekkere luchten.
Gewoon geen gedult voor dat dier wel tijd zat voor opmaken en haren frutten
Dat heb je he als je zwanger bent, worden je borsten meteen een maat groterquote:Op woensdag 20 april 2011 10:25 schreef MargrietV het volgende:
Jo heeft een te krap bloesje aan, knopen staan op springen
uit de verkleeddoosquote:Op woensdag 20 april 2011 10:25 schreef ariehaan het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgen.
Waar komt dat pistool nou ineens vandaan? Weet iemand dit?
Ze leek not amused dat ze Sharon's stem niet had, ze gaf het feit dat Karim terug is de schuld.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:27 schreef Verity het volgende:
Ik heb gisteren niet kunnen kijken... maar vroeg me af of Jo nog boos is geworden op de anderen vanwege haar nominatie.
Nee hoor, ze pakte het heel sportief op.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:27 schreef Verity het volgende:
Ik heb gisteren niet kunnen kijken... maar vroeg me af of Jo nog boos is geworden op de anderen vanwege haar nominatie.
Ben je niet de enige . Ben zwaar teleurgesteld.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:30 schreef Verity het volgende:
Hm, had wel een bitchfight verwacht vanwege de nominaties.
Heeft ie dat boek nog niet uit?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:30 schreef MargrietV het volgende:
Nu opletten... Gerard leest weer in NLP voor Dummies...
Hij vergeet het steeds en daardoor leest hij een boek vaak 2/3 keerquote:Op woensdag 20 april 2011 10:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heeft ie dat boek nog niet uit?
Kijk naar zijn handen! Jeetje... ik geef de clou op presenteerblaadjequote:Op woensdag 20 april 2011 10:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heeft ie dat boek nog niet uit?
Aubade van Stef voor zijn grootste fan!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:30 schreef MargrietV het volgende:
Nu opletten... Gerard leest weer in NLP voor Dummies...
Dank je wel, wat lief!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Aubade van Stef voor zijn grootste fan!![]()
[ afbeelding ]
Ik zie niks. Wat is er met zijn handen en wat heeft dat met een clou te maken?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kijk naar zijn handen! Jeetje... ik geef de clou op presenteerblaadje
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Aubade van Stef voor zijn grootste fan!![]()
[ afbeelding ]
dat is nog van YMCA volgens mijquote:Op woensdag 20 april 2011 10:25 schreef ariehaan het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgen.
Waar komt dat pistool nou ineens vandaan? Weet iemand dit?
Van het enigma denk ik?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zie niks. Wat is er met zijn handen en wat heeft dat met een clou te maken?
Ze is naar turkije voor een nieuwe lading fake merk-kleding dus laten we hopen van niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef Reksie1981 het volgende:
Kunnen we vanavond weer genieten van Diana in de daily?
Haar aapje staat weer genomineerd, dus moet mama toch effe wat doen?
quote:Ik hoop dat Joan aanstaande donderdag niet genomineerd wordt Ben zelf namelijk in Istanbul voor mijn werk 11:16 PM Apr 16th via web
Ja, van Stef!quote:
hij gebruikt dat boek en aan zijn handen kan je zien hoe.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:34 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
mooi hoor!
Margriet bedoel je Gerards handen?
Ik luister nu mee op de stream en zit hier te lezen, maar ga even kijken en goed op de handen letten.
Ja hallo ben blond, weet nauwelijks wat enigma betekent. En dan ook nog zo'n vage opmerking over Geers handen. Ik ben volledig de kluts kwijtquote:
Ah jammerquote:Op woensdag 20 april 2011 10:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze is naar turkije voor een nieuwe lading fake merk-kleding dus laten we hopen van niet.![]()
[..]
Hahaha, geweldig Guidson.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ah jammer
En voor die Guido tweet van sbs, misschien slaat die op deze tweet?
SST_Guido SST Guido
Hallo ik verkoop stemmen voor 0,80 cent per stuk. Een Roemeens callcenter doet het werk. LOL. Even een Guido'tje plegen. #week5 #sstnl
13 hours ago Favorite Retweet Reply
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |