Belachelijk zeg!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Flashbox het volgende:
Ik had het er gister over (hier in de COS) dat er bij Deel 2 bij Mo en Maik een reactie is geplaatst bij het filmpje op youtube. Ik kon helemaal niks meer doen op mijn account, dus kon ook niet Deel 2 verwijderen van YouTube.
De betreffende persoon die dit op zijn geweten heeft zit dus hier op Fok mee te lezen/posten. Voor Deel 2 heb ik nu ook een Mail gekregen, en het account is nu helemaal verwijderd. alle filmpjes in het filmpjes topic doen het niet meer, heel het account is verwijderd van youtube, weg bijna 600 filmpjes.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die mongool door gaat geven aan YouTube dat ik een nieuw kanaal heb.
Wie heeft er nog upload pagina's voor filmpjes, ik ga die filmpjes Deel 1 en Deel 2 nu op zo veel mogenlijk site's posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overstappen op dailymotionquote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Flashbox het volgende:
Ik had het er gister over (hier in de COS) dat er bij Deel 2 bij Mo en Maik een reactie is geplaatst bij het filmpje op youtube. Ik kon helemaal niks meer doen op mijn account, dus kon ook niet Deel 2 verwijderen van YouTube.
De betreffende persoon die dit op zijn geweten heeft zit dus hier op Fok mee te lezen/posten. Voor Deel 2 heb ik nu ook een Mail gekregen, en het account is nu helemaal verwijderd. alle filmpjes in het filmpjes topic doen het niet meer, heel het account is verwijderd van youtube, weg bijna 600 filmpjes.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die mongool door gaat geven aan YouTube dat ik een nieuw kanaal heb.
Wie heeft er nog upload pagina's voor filmpjes, ik ga die filmpjes Deel 1 en Deel 2 nu op zo veel mogenlijk site's posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoop van wel, vrees van nietquote:Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is er hier iemand die denkt dat Laura blijft? Ben gewoon benieuwd!
zichzelf of iets in het huishoudenquote:
Ik denk en hoop het van nietquote:Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nee, Jo wordt met alle geweld erin gehoudenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
zijn er geen andere sites dan waar je filmpjes op kan zetten ?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het huishouden. Ze heeft zichzelf gisteren al gepoetst en gelijk weer besmeurd met allerlei smeerseltjesquote:Op woensdag 20 april 2011 10:00 schreef afca_oc het volgende:
[..]
hoop van wel, vrees van niet
[..]
zichzelf of iets in het huishouden?
Zoveel mannelijk naakt heeft ze nog nooit gezien voor dit huis..quote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef angeljacky het volgende:
Sharon en Mo niet onder de douche geweest.
Lau wel, maar die zag dat karim naakt onder de douche stond dus was ze als de wiedeweerga ook onder de douche.
Nee laura gaat weg en dat is erg fijn .quote:Op woensdag 20 april 2011 09:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Precies laura heeft gewoon geen kans tegen mama Jo met haar tietenfabriek!!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, Jo wordt met alle geweld erin gehouden
Kun je niet nagaan wie het heeft verraden dan? Vast een Maik/Mo fan. Die moeten niet zo moeilijk te vinden zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
zijn er geen andere sites dan waar je filmpjes op kan zetten ?
En Bah voor het veradenwerk, en niet aan denken dat er ook mensen zijn die er plezier aan hebben om de filmpjes te zien!!
Weet jij wat voor erg laura heeft meegemaakt in het verleden, daarom is ze bang in het donker?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zoveel mannelijk naakt heeft ze nog nooit gezien voor dit huis..
quote:LauMus Laura
@ @SST_Guido hmm!
Die zijn inderdaad nogal zeldzaam hier.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kun je niet nagaan wie het heeft verraden dan? Vast een Maik/Mo fan. Die moeten niet zo moeilijk te vinden zijn
En wat wil hij/zij zeggen met "hmm" ?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:03 schreef marky het volgende:
Volgens mij krijgt Guido op zijn kloten van SBS hij krijgt een wat rare tweet van de persvoorlichtster van net 5
[..]
Nee hierover las ik ook dat ze (de cossers) vannacht ofzo erover hadden gehad.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:03 schreef Freule het volgende:
[..]
Weet jij wat voor erg laura heeft meegemaakt in het verleden, daarom is ze bang in het donker?
Weet Laura nou ondertussen al dat zij die missie geweigerd hebben?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee hierover las ik ook dat ze vannacht ofzo erover hadden gehad.
Iets met panisch worden in het donker, of opgelsoten zitten.
Ik heb geen idee, traumatisch genoeg iig voor screamers om die opdracht te weigeren.
Min of meer wel ja, kan natuurlijk niet exact vertelt wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weet Laura nou ondertussen al dat zij die missie geweigerd hebben?
Is me ook niet opgevallen of ze het erover heeft gehad.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weet Laura nou ondertussen al dat zij die missie geweigerd hebben?
Lau en bedankenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is me ook niet opgevallen of ze het erover heeft gehad.
Denk het dus niet. Zou wat zijn als ze het wist om vervolgens niet uitvoerig te bedanken.
Een die ze zelf pakt danquote:Op woensdag 20 april 2011 10:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Lau en bedankenZe krijgen hooguit een extra snoepje
Ze kan nu toch nooit 'bedanken', omdat je niet precies kan weten in het programma wat precies een geheime missie is.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is me ook niet opgevallen of ze het erover heeft gehad.
Denk het dus niet. Zou wat zijn als ze het wist om vervolgens niet uitvoerig te bedanken.
Ik zit me ineens te bedenken.....quote:Op woensdag 20 april 2011 10:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En wat wil hij/zij zeggen met "hmm" ?
Verraders slapen nooit.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:56 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij behoorlijk gevolgd wordt. Hij gaat straks stoppen met zijn SST_Guido twitter account en verder op zijn eigen account misschien dat of wordt er hier door de dames en heren meegelezen en waren ze niet zo blij met zijn open manier van communiceren?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En wat wil hij/zij zeggen met "hmm" ?
Een geheime missie wordt toch altijd achter medegedeeld dat de missie is geslaagd, maar Laura is gewoon een naar mens die zeer veel moeite heeft met dank je wel te zeggen,Ze doet alleen alles voor haarzelf, denk maar even terug aan haar missie die faalde ze heeft er niks voor gedaan om Alex er in te houden.Nu likt ze zich weer in bij Karim,en zich maar voordoen als een braaf meisje aanmehoela braaf meisje een uitgekookte terut is het.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:08 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ze kan nu toch nooit 'bedanken', omdat je niet precies kan weten in het programma wat precies een geheime missie is.
Ja en dat hij en meerdere ex-bewoners nu ook goed zien dat Jo echt voorgetrokken wordt?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:11 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat hij behoorlijk gevolgd wordt. Hij gaat straks stoppen met zijn SST_Guido twitter account en verder op zijn eigen account misschien dat of wordt er hier door de dames en heren meegelezen en waren ze niet zo blij met zijn open manier van communiceren?
Vind overigens dat hij tot nog toe zeer volgzaam is zeker gezien wat ze hem hebben geflikt.
Ik zou wel eens willen weten hoeveel zendtijd zij heeft gekregen tijdens al die daily's. In vergelijking met de anderen.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zit me ineens te bedenken.....
Guido was gister wel heel erg fanatiek over Lau hier. Zou misschien ook hij voelen dat Jo afschuwelijk wordt voorgetrokken?
Kijk naar gister, madam krijgt champagne heeft volgens mij nog nooit een genomineerde gehad.
Misschien is hij daarom wel zo fanatiek, en voor mijn idee ook echt boos gister.
ja precies heb ik ook gezien ze doet het zo FOUT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:11 schreef angeljacky het volgende:
'Ik laat hem meteen uit en hij gaat binnen poepen' hoor ik Sharon zeggen
Hij is GVD nog geen minuut buiten geweest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij gaf iig wel de uitslag van de komende exits en zei dat hij die info van Djoon had gekregen.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zit me ineens te bedenken.....
Guido was gister wel heel erg fanatiek over Lau hier. Zou misschien ook hij voelen dat Jo afschuwelijk wordt voorgetrokken?
Kijk naar gister, madam krijgt champagne heeft volgens mij nog nooit een genomineerde gehad.
Misschien is hij daarom wel zo fanatiek, en voor mijn idee ook echt boos gister.
Denk dit.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:11 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat hij behoorlijk gevolgd wordt. Hij gaat straks stoppen met zijn SST_Guido twitter account en verder op zijn eigen account misschien dat of wordt er hier door de dames en heren meegelezen en waren ze niet zo blij met zijn open manier van communiceren?
Vind overigens dat hij tot nog toe zeer volgzaam is zeker gezien wat ze hem hebben geflikt.
90 % komt aardig in de buurt denk....quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten hoeveel zendtijd zij heeft gekregen tijdens al die daily's. In vergelijking met de anderen.
mucho fakking veel, en echt vanaf het begin van de dailys al volgens mijquote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten hoeveel zendtijd zij heeft gekregen tijdens al die daily's. In vergelijking met de anderen.
Dat zal dan de komende weken moeten blijken of het klopt.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Hij gaf iig wel de uitslag van de komende exits en zei dat hij die info van Djoon had gekregen.
Of was dat een grap en nam ik het te serieus?
Ik vraag nog een keer hoe kan je 'bedanken' als je niet kan weten wat een geheime missie is van een persoon/meerdere personen, aangezien deze geheim zijn en daar niet over vertelt mag worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:11 schreef Freule het volgende:
[..]
Een geheime missie wordt toch altijd achter medegedeeld dat de missie is geslaagd, maar Laura is gewoon een naar mens die zeer veel moeite heeft met dank je wel te zeggen,Ze doet alleen alles voor haarzelf, denk maar even terug aan haar missie die faalde ze heeft er niks voor gedaan om Alex er in te houden.Nu likt ze zich weer in bij Karim,en zich maar voordoen als een braaf meisje aanmehoela braaf meisje een uitgekookte terut is het.
Zou me niks verbazen als hij het als grapje heeft gebracht maar eigenlijk stiekem erg serieus meent.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Hij gaf iig wel de uitslag van de komende exits en zei dat hij die info van Djoon had gekregen.
Of was dat een grap en nam ik het te serieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |