quote:Op woensdag 20 april 2011 10:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hij gebruikt dat boek en aan zijn handen kan je zien hoe.
Nou ik niet. Kan er niks van makenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nu ga ik alleen maar op Gerards handen en het boek letten.
Vind het wel leuk zo'n raadsel. Ik ga meteen van alles denken.
ja ze heeft haar aanmaaklimonade gehad, voor wat hoort wat.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:31 schreef Stability het volgende:
asjemenou? laura is de boodschappen aan het inpakken![]()
oh ja, daar zit suiker in he...krijg je energie vanquote:Op woensdag 20 april 2011 10:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja ze heeft haar aanmaaklimonade gehad, voor wat hoort wat.
Hoe kortzichtig ben je? LAURA is ook genomineerd dus die champagne is ook voor haar bedoelt. LAURA gaat naar huis dus wat heeft die champagne met Joanna te maken? Die anderen drinken OOK champagne, dus wat heeft die champagne met Joanna te maken? Elke week wordt er iets anders gedaan, dat is maar net hoeveel er verder die week te doen is. Ieder ander die genomineerd was zou gisteren CHAMPAGNE (Stel je toch voor!!) hebben gekregen. Echt veel te veel Amerikaanse conspiracy jankerds hier..quote:Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zit me ineens te bedenken.....
Guido was gister wel heel erg fanatiek over Lau hier. Zou misschien ook hij voelen dat Jo afschuwelijk wordt voorgetrokken?
Kijk naar gister, madam krijgt champagne heeft volgens mij nog nooit een genomineerde gehad.
Misschien is hij daarom wel zo fanatiek, en voor mijn idee ook echt boos gister.
Misschien wil ze wel een Liedje: Laura drinkt ranja met een rietje op een Gooise matrasquote:Op woensdag 20 april 2011 10:42 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja, daar zit suiker in he...krijg je energie van
Hond in huis: Is geen enkel probleem, zolang er maar iemand kennis heeft van het opvoeden van een hond of deze informatie moet worden verstrekt en ook worden nageleefd.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:38 schreef kreta2010 het volgende:
Sharon komt me de strot uit, we zeggen van Joan IKKI, Ikke, maar die 20 jarige snotaap is geen haar beter!!!
Wat betreft de hond, helaas kan ik geen "polls"maken, misschien idee om er een te maken hoe men denkt over
1, hond in huis
2, opvoedkennis van Sharon
3, opsluiten in bench
lolquote:Op woensdag 20 april 2011 10:42 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja, daar zit suiker in he...krijg je energie van
laat ze dat dan indd maar op die gooische matras drinken, ik wil haar niet tegenkomen op een gooisch terrasquote:Op woensdag 20 april 2011 10:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel een Liedje: Laura drinkt ranja met een rietje op een Gooise matras
geeft hij soms iets door via woorden aanwijzen ja ik gok maar iets hoor snap er niks van ?????quote:Op woensdag 20 april 2011 10:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou ik niet. Kan er niks van maken
Moet mezelf ook inhouden richting jou nu, maar Cos = commentaar op streams, niet op users.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:43 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Hoe kortzichtig ben je? LAURA is ook genomineerd dus die champagne is ook voor haar bedoelt. LAURA gaat naar huis dus wat heeft die champagne met Joanna te maken? Die anderen drinken OOK champagne, dus wat heeft die champagne met Joanna te maken? Elke week wordt er iets anders gedaan, dat is maar net hoeveel er verder die week te doen is. Ieder ander die genomineerd was zou gisteren CHAMPAGNE (Stel je toch voor!!) hebben gekregen. Echt veel te veel Amerikaanse conspiracy jankerds hier..
lol, margriet ziet overal clou's inquote:Op woensdag 20 april 2011 10:45 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
geeft hij soms iets door via woorden aanwijzen ja ik gok maar iets hoor snap er niks van ?????
warmquote:Op woensdag 20 april 2011 10:45 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
geeft hij soms iets door via woorden aanwijzen ja ik gok maar iets hoor snap er niks van ?????
Hoelaat, hoelaat hoelaatquote:Op woensdag 20 april 2011 10:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
lol...... rustig.... het komt snel.
En dat in combinatie met die enigma-codeermachine dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:45 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
wanneer dan vandaag??????quote:Op woensdag 20 april 2011 10:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gewoon door mn microfoon...en kijkend in de cameraquote:Op woensdag 20 april 2011 10:49 schreef MargrietV het volgende:
Hoe zou jij het thuisfront dingen willen vertellen?
Volledig mee eens!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Hond in huis: Is geen enkel probleem, zolang er maar iemand kennis heeft van het opvoeden van een hond of deze informatie moet worden verstrekt en ook worden nageleefd.
Opvoedkennis van Sharon
Ze heeft weinig kennis, probeert het op haar manier.... maar dat werkt niet echt
Pup diverse keren op een avond wakker maken om te plassen ... bedoel... Je moet het beestje laten slapen, wanneer hij wakker wordt neem je hem mee naar buiten. Je kan het beestje niet dwingen te plassen.
Opsluiten in bench
Ik vind een bench onnodig voor een hond, maar goed wij hebben dan ook nooit een bench gebruikt voor onze honden.
Mocht je er toch een gebruiken, zorg dan dat het een positieve plek, waar het beestje kan slapen.
Het beestje zit onnodig veel in de bench.....
codeermachine is dus... dat boek!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:49 schreef ariehaan het volgende:
[..]
En dat in combinatie met die enigma-codeermachine dan?
Ik hoop het!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Oooo hij heeft bladzijde's afgesproken met fenneke???????quote:Op woensdag 20 april 2011 10:49 schreef MargrietV het volgende:
Hoe zou jij het thuisfront dingen willen vertellen?
hij kan met vingers toch elke blz aangeven, elke regel, elk woord....quote:Op woensdag 20 april 2011 10:50 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Oooo hij heeft bladzijde's afgesproken met fenneke???????
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:49 schreef Stability het volgende:
[..]
gewoon door mn microfoon...en kijkend in de camera
Is dit het boek dat Gerard zelf heeft meegenomen dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
codeermachine is dus... dat boek!
jaquote:Op woensdag 20 april 2011 10:51 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Is dit het boek dat Gerard zelf heeft meegenomen dan?
Alles voor het programma!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:50 schreef Urb het volgende:
Vannacht nog meegekregen dat Karim z'n relatie thuis uitgemaakt heeft voor SST, en dat hij dus totaal niet meedoet omdat hij op zoek is naar liefde?
Maargoed, wat kan dat de programma-makers verrotten, alles voor de kijkcyfers.
ja ok maar wat gaat er komen dan ????quote:Op woensdag 20 april 2011 10:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hij kan met vingers toch elke blz aangeven, elke regel, elk woord....
Ja ben je echt serieus. Dat was als grappige opmerking bedoelt door Sharon. Denk je nou toch echt dat zij het programma van Endemol sponsort met dat kleine kut bedrijfje van dr? Hahaha gast, denk heel even helder na ok? Iedereen krijgt wel ''iets voor elkaar''. Karim mag daten? ZOOO, die heeft echt 200.000 euro in het programma gepompt. Sharon heeft een hondje? NEEEE!!! Die hele familie betaalt geld aan het programma. Laura heeft 300 brieven van thuis... enz enz enz enz. Je ziet gewoon wat je wilt.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Moet mezelf ook inhouden richting jou nu, maar Cos = commentaar op streams, niet op users.![]()
De andere bewoners zeiden dit zelf ook, Joanna krijgt alles voor elkaar. Er werd zelfs geoppert dat Joanna het programma zou sponseren waarna het geluid weggedraait werd.
Joanna's reactie " Oh Champagne speciaal voor mijn dag ! "
Maar geen passoa voor Laura hoor terwijl ze onderhand nu toch wel weten dat ze dat alleen drinkt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:52 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Alles voor het programma!!!
Net als het bericht dat Moniek zwanger zou zijn- AAnkondiging van uren op net 5 en in de daily alles voor de show, ze moeten zich schamen om mensen zo te kakken te zetten
Haha ja idd. Wat zegt ie met zijn handen?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:53 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
ja ok maar wat gaat er komen dan ????
misschien stem op... die en die.... heb het boek dus niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:53 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
ja ok maar wat gaat er komen dan ????
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:48 schreef Stability het volgende:
laura mag haar kleertjes lekker thuis uitwassen , nananananaaaaaaa
Je bedoeld liggenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Whehehehe mag ze thuis verder ongeintresseerd praten voor wie het interesseert
Een hond in een bench? Bel de dierenbescherming! Dit is echt belachelijk hoor..quote:Op woensdag 20 april 2011 10:54 schreef Verity het volgende:
Ik zou graag een reactie van de ouders van Sharon willen over hoe ze het beestje opvoed, met name over hoe vaak de pup in de bench zit
* ariehaan Rent naar de winkel om dat boek te kopenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:53 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Haha ja idd. Wat zegt ie met zijn handen?
Ik denk dmv handgebarenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:45 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Nou is dat alles hihihihquote:Op woensdag 20 april 2011 10:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
misschien stem op... die en die.... heb het boek dus niet.
ha ha ha die was ik nog even vergeten ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ah jammer
En voor die Guido tweet van sbs, misschien slaat die op deze tweet?
SST_Guido SST Guido
Hallo ik verkoop stemmen voor 0,80 cent per stuk. Een Roemeens callcenter doet het werk. LOL. Even een Guido'tje plegen. #week5 #sstnl
13 hours ago Favorite Retweet Reply
Haha ouders van Sharon...................die hebben van een 20 jarige een "oud wijf "gemaakt.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:54 schreef Verity het volgende:
Ik zou graag een reactie van de ouders van Sharon willen over hoe ze het beestje opvoed, met name over hoe vaak de pup in de bench zit
ALEX WIE?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:58 schreef TimeJumper het volgende:
Laura gaat het plakboek van Ome Jan (die echtalles kannnnn) het eerst b ekijken als ze thuis is.
Verder heeft ze het niet over Alex totdat Blauwoog daarover begint dat die er ook nog is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |