Nee hoor, ze pakte het heel sportief op.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:27 schreef Verity het volgende:
Ik heb gisteren niet kunnen kijken... maar vroeg me af of Jo nog boos is geworden op de anderen vanwege haar nominatie.
Ben je niet de enige . Ben zwaar teleurgesteld.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:30 schreef Verity het volgende:
Hm, had wel een bitchfight verwacht vanwege de nominaties.
Heeft ie dat boek nog niet uit?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:30 schreef MargrietV het volgende:
Nu opletten... Gerard leest weer in NLP voor Dummies...
Hij vergeet het steeds en daardoor leest hij een boek vaak 2/3 keerquote:Op woensdag 20 april 2011 10:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heeft ie dat boek nog niet uit?
Kijk naar zijn handen! Jeetje... ik geef de clou op presenteerblaadjequote:Op woensdag 20 april 2011 10:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heeft ie dat boek nog niet uit?
Aubade van Stef voor zijn grootste fan!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:30 schreef MargrietV het volgende:
Nu opletten... Gerard leest weer in NLP voor Dummies...
Dank je wel, wat lief!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Aubade van Stef voor zijn grootste fan!![]()
[ afbeelding ]
Ik zie niks. Wat is er met zijn handen en wat heeft dat met een clou te maken?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kijk naar zijn handen! Jeetje... ik geef de clou op presenteerblaadje
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Aubade van Stef voor zijn grootste fan!![]()
[ afbeelding ]
dat is nog van YMCA volgens mijquote:Op woensdag 20 april 2011 10:25 schreef ariehaan het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgen.
Waar komt dat pistool nou ineens vandaan? Weet iemand dit?
Van het enigma denk ik?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zie niks. Wat is er met zijn handen en wat heeft dat met een clou te maken?
Ze is naar turkije voor een nieuwe lading fake merk-kleding dus laten we hopen van niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef Reksie1981 het volgende:
Kunnen we vanavond weer genieten van Diana in de daily?
Haar aapje staat weer genomineerd, dus moet mama toch effe wat doen?
quote:Ik hoop dat Joan aanstaande donderdag niet genomineerd wordt Ben zelf namelijk in Istanbul voor mijn werk 11:16 PM Apr 16th via web
Ja, van Stef!quote:
hij gebruikt dat boek en aan zijn handen kan je zien hoe.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:34 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
mooi hoor!
Margriet bedoel je Gerards handen?
Ik luister nu mee op de stream en zit hier te lezen, maar ga even kijken en goed op de handen letten.
Ja hallo ben blond, weet nauwelijks wat enigma betekent. En dan ook nog zo'n vage opmerking over Geers handen. Ik ben volledig de kluts kwijtquote:
Ah jammerquote:Op woensdag 20 april 2011 10:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze is naar turkije voor een nieuwe lading fake merk-kleding dus laten we hopen van niet.![]()
[..]
Hahaha, geweldig Guidson.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ah jammer
En voor die Guido tweet van sbs, misschien slaat die op deze tweet?
SST_Guido SST Guido
Hallo ik verkoop stemmen voor 0,80 cent per stuk. Een Roemeens callcenter doet het werk. LOL. Even een Guido'tje plegen. #week5 #sstnl
13 hours ago Favorite Retweet Reply
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |