Ik hoop dattie ook miljonair is.quote:pentoday #sstnl voor iedereen die joanna afkraakt elke afkraak tweet 1 stem voor mij voor joanna 4 minutes ago via web
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:39 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ze verwacht dat de hond het verschil weet tussen overdag en s nachts op het bed slapen
zweer je t op ju moedurquote:Op woensdag 20 april 2011 12:38 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, wij doen het 20000 fakking procent beter
Jammer dat die verknipte zieke vruchten dat hondje nu ook verzieken!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die pup is een uitkomst. Eindelijk een echte vent in huis!!!!
Oh volgens mij was het geheim van Mo toch niet dat ze hoogdbegaafd is dat is de hondquote:Op woensdag 20 april 2011 12:39 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ze verwacht dat de hond het verschil weet tussen overdag en s nachts op het bed slapen
Lol, ach ja, hoe dan ook, niemand krijgt haar iets uit haar hoofd.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja..![]()
Iemand zei het van de week ook leuk, ze heeft de kok zien roeren maar weet niet waar de mixer ligt.. ofzo.![]()
nee, mijn lieve moedertje blijft erbuiten hequote:
Ik kan me er bij haar iets bij voorstellen. Ze is 20 en heeft een hoge pet op van de USA.quote:
Eens.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jammer dat die verknipte zieke vruchten dat hondje nu ook verzieken!
ze heeft idd nogal uh... eigenzinnige theorienquote:Op woensdag 20 april 2011 12:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ach ja, hoe dan ook, niemand krijgt haar iets uit haar hoofd.
Brief Dennis gok ik zomaar...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:43 schreef bixs het volgende:
wat komt er op de info balk op ziggo en upc te staan vandaag om ons te laaten kijken naar nep5 om 19.30?
Mo heeft al weeën? Kijk snel naar de geboorte om 19:30quote:Op woensdag 20 april 2011 12:43 schreef bixs het volgende:
wat komt er op de info balk op ziggo en upc te staan vandaag om ons te laaten kijken naar nep5 om 19.30?
dat stability een aanloop neemt, en laura naar huis kickt met een super lowkick om haar orenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:43 schreef bixs het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mo heeft al weeën? Kijk snel naar de geboorte om 19:30
Kan je beter donderdag doen, een flinke lowkick door de exit deurquote:Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Stability het volgende:
[..]
dat stability een aanloop neemt, en laura naar huis kickt met een super lowkick om haar oren
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mo heeft al weeën? Kijk snel naar de geboorte om 19:30
Zwangerschapsgym: puffen met Moquote:Op woensdag 20 april 2011 12:43 schreef bixs het volgende:
dan moet ik weer naar portugal.....quote:Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kan je beter donderdag doen, een flinke lowkick door de exit deur
Maar jij bent een volwassen vent en zij is een meisje van 20.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kan me er bij haar iets bij voorstellen. Ze is 20 en heeft een hoge pet op van de USA.
Ik heb 7 jaar in Spanje gewoond (1993-2000) en ik voel me nog steeds verbonden met Spanje. (ok, ik heb er ook een zoontje)
Maar mij zal je er niet continu over horen...Ja maar in Spanje....
van mij mag ze een bed meenemenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Stability het volgende:
[..]
dat stability een aanloop neemt, en laura naar huis kickt met een super lowkick om haar oren
Om haar eruit te trappen heb jij dat er toch wel voor over?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
[..]
dan moet ik weer naar portugal.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |