Maar eerst zijn neuk bermuda uit doen dan....quote:Op woensdag 20 april 2011 12:27 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja, gaat ie eerst strippen...gele badjas uit....en dan komt die leren string...
Of dat blauwe zwembroekje van hem he.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:27 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja, gaat ie eerst strippen...gele badjas uit....en dan komt die leren string...
wat betekend dat?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Of dat blauwe zwembroekje van hem he.![]()
![]()
Bp: GMTA.![]()
mij krijg je alleen nog verbaasd als je zegt dat ze langer dan 10 minuten staatquote:Op woensdag 20 april 2011 12:28 schreef Flow3r het volgende:
Laura is erbij gaan liggen, valt niemand op
Ze ligt wel goed in de groep.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:28 schreef Flow3r het volgende:
Laura is erbij gaan liggen, valt niemand op
nee dat gaat laura doen he..beetje kriebelen enzoquote:
Maar niet afmaken, dat geeft zo'n rommel.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:29 schreef Stability het volgende:
[..]
nee dat gaat laura doen he..beetje kriebelen enzo
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Maar niet afmaken, dat geeft zo'n rommel.
gewoon aan ze badjas afvegen danquote:Op woensdag 20 april 2011 12:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Maar niet afmaken, dat geeft zo'n rommel.
Je bedoelt een Maikie doenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
gewoon aan ze badjas afvegen dan
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Je bedoelt een Maikie doen
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:33 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja, wat moeder-kind tijd is belangrijk in deze fase
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:33 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja, wat moeder-kind tijd is belangrijk in deze fase
Klok-klepel denk ik, de enige manier dat er schadelijke hoeveelheden bacterieen in het water kunnen komen is wanneer de leidingen te lang niet zijn gebruikt, misschien dat ze dat bedoeld? lol, vers voer met bestrijdingsmiddelen e.d.? Maar goed, als zij eenmaal iets in haar hoofd heeft....quote:Op woensdag 20 april 2011 12:30 schreef Urb het volgende:
Joanna denkt dat spa blauw beter is dan Nederlands drinkerwater met bacterieen.![]()
![]()
En ze eet nooit vriezer-voer, alleen vers.![]()
denk het wel...het kost natuurlijk moeite om die riempies los te maken hequote:Op woensdag 20 april 2011 12:34 schreef Flow3r het volgende:
zou ze met kerkschoenen en al onder de dekens liggen
Weet je hoe vermoeiend het is om je schoenen...afiijn lamaa....quote:Op woensdag 20 april 2011 12:34 schreef Flow3r het volgende:
zou ze met kerkschoenen en al onder de dekens liggen
dusssssssquote:Op woensdag 20 april 2011 12:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Weet je hoe vermoeiend het is om je schoenen...afiijn lamaa....
Je weet wat ik wil zeggen
Walgelijk hè.. ik was er na een paar weken al helemaal zat vanquote:Op woensdag 20 april 2011 12:28 schreef Blackprinces het volgende:
Kolere, zullen we turfen hoe vaak sharon amerika zegt??
Tsja..quote:Op woensdag 20 april 2011 12:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klok-klepel denk ik, de enige manier dat er schadelijke hoeveelheden bacterieen in het water kunnen komen is wanneer de leidingen te lang niet zijn gebruikt, misschien dat ze dat bedoeld? lol, vers voer met bestrijdingsmiddelen e.d.? Maar goed, als zij eenmaal iets in haar hoofd heeft....
hahah stabbie en princess in hogere sferenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Telepatisch kan niet anders...:P
Die pup is een uitkomst. Eindelijk een echte vent in huis!!!!quote:
fakking 200.000 miljoen %quote:Op woensdag 20 april 2011 12:36 schreef Stability het volgende:
[..]
hahah stabbie en princess in hogere sferen
Net zo spiritueel als Djoon.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:36 schreef Stability het volgende:
[..]
hahah stabbie en princess in hogere sferen
ok..dan stralen we die panlat donderdag ff naar huis ok? doe je best , doe ik het ookquote:
Ja hoor. hij mag in bed en op de bank.. Als ze daar de opvoeding van een hond verneuken gaan ze er ook voor de volle 100% voor!quote:
nee, wij doen het 20000 fakking procent beterquote:Op woensdag 20 april 2011 12:37 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Net zo spiritueel als Djoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |