Ja ik zie dingen misschien we lte para, maar mochten ze het idee gaan krijgen dat Lau meer stemmen krijgt gooien ze misschien die brief er alsnog in om zieltjes te winnen voor Jo.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:10 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar gaan mensen nou echt meer op haar stemmen door een brief van haar ex? Dat geloof ik echt niet hoor.
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ik zie dingen misschien we lte para, maar mochten ze het idee gaan krijgen dat Lau meer stemmen krijgt gooien ze misschien die brief er alsnog in om zieltjes te winnen voor Jo.
Ik heb al gezegd als Jo naar huis gaat vreet ik me beeldscherm op.....
Ja ik denk ook wel dat Jo mag blijven hoor en dat vind ik ook prima. Maar ik denk dat Jo echt wel meer fans heeft dan Laura hoor en denk dat dat gedoe met die brief helemaal niet nodig is alleen maar lullig voor Flip en dat gaat echt geen stemmen opleveren. Maarja alles voor de kijkcijfers ook met die zogenaamde zwangerschap van moquote:Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ik zie dingen misschien we lte para, maar mochten ze het idee gaan krijgen dat Lau meer stemmen krijgt gooien ze misschien die brief er alsnog in om zieltjes te winnen voor Jo.
juistquote:Op woensdag 20 april 2011 12:13 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja ik denk ook wel dat Jo mag blijven hoor en dat vind ik ook prima. Maar ik denk dat Jo echt wel meer fans heeft dan Laura hoor en denk dat dat gedoe met die brief helemaal niet nodig is alleen maar lullig voor Flip en dat gaat echt geen stemmen opleveren. Maarja alles voor de kijkcijfers ook met die zogenaamde zwangerschap van mo
nog driequote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef Blackprinces het volgende:
Geer vraagt of flip nog andere plannen heeft voor vandaag.......flip zegt misschien potje dammen..en hij hoopt dat de huisbaas nog met iets leuks komt.
Die gasten vervelen zich echt de klere daar he?
zwaar verteerbaar en denk dat je dan naar ziekenhuis moet en dan oh moet er niet aan denken! Neem liever een plak ontbijtkoek.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En dan Bianca erinquote:Op woensdag 20 april 2011 12:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Van mij nogen ze beide gaan....
Misschien kunnen ze met zijn allen zwangerschapsgym gaan doen. gezellig meepuffen met Moquote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef Blackprinces het volgende:
Geer vraagt of flip nog andere plannen heeft voor vandaag.......flip zegt misschien potje dammen..en hij hoopt dat de huisbaas nog met iets leuks komt.
Die gasten vervelen zich echt de klere daar he?
Daarbij komt....geen geld voor een nieuwe beeldscherm.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zwaar verteerbaar en denk dat je dan naar ziekenhuis moet en dan oh moet er niet aan denken! Neem liever een plak ontbijtkoek.
Zure bommen erin voor Mo, past goed bij haar gedragquote:Op woensdag 20 april 2011 12:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze met zijn allen zwangerschapsgym gaan doen. gezellig meepuffen met Mo
Helemaal niet te para. De relatie is al weken uit, Jo staat genomineerd en het wordt bekend gemaakt.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Het is hem echt door zijn strot gedouwd. jammer dat hij niet weigert.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Arme Karim, die man gaat helemaal ongemakkelijk zijn met dat date gedoe
Zie je? Mijn beeldscherm is veilig let maar opquote:Op woensdag 20 april 2011 12:17 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Helemaal niet te para. De relatie is al weken uit, Jo staat genomineerd en het wordt bekend gemaakt.
De brief is al weken binnen, Jo staat genomineerd en ze gaat hem krijgen...
Dus dat...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:16 schreef MargrietV het volgende:
Ze kunnen wel zeiken over Segootjes gejank, maar Mo en Jo hebben meer gejankt.
Ja misschien dat ze ervan overtuigd zijn dat mensen dit willen zien??quote:Op woensdag 20 april 2011 12:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het is hem echt door zijn strot gedouwd. jammer dat hij niet weigert.
Zei Bartje zelf niet een paar weken terug: Het is geen datingshow.
Nou dan lees ik liever een drie stuivers roman!!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja misschien dat ze ervan overtuigd zijn dat mensen dit willen zien??
Romances, verliefdheid, dat soort shit bende?
Nou echt he, en anders kijk ik wel grey's anatomy.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou dan lees ik liever een drie stuivers roman!!
Ik zit ook niet te wachten op dat date gedoe, kan alleen maar een genante vertoning worden. Hopelijk maakt karim er nog iets lolligs van.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou dan lees ik liever een drie stuivers roman!!
dit is ook 1e klas pulpquote:Op woensdag 20 april 2011 12:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou echt he, en anders kijk ik wel grey's anatomy.
Bij een rls denk ik toch aan hele andere dingen dan dit kleuter/puber gedoe
is goed zo wil ik hem ookquote:Op woensdag 20 april 2011 12:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
neem er ook een voor mij mee, zwart zonder suiker.
die is gewoon benauwd dat alex haar komt lastigvallen als ze thuis is...kan ze weeeeer niet slapenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En toch kijken we nog
Laura zit volgens mij zwaar in gedachten....
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
[..]
die is gewoon benauwd dat alex haar komt lastigvallen als ze thuis is...kan ze weeeeer niet slapen
Ja want hij ging haar dan alle hoeken laten zien he??quote:Op woensdag 20 april 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
[..]
die is gewoon benauwd dat alex haar komt lastigvallen als ze thuis is...kan ze weeeeer niet slapen
Ze wilt graag in America gaan wonen ^^quote:Op woensdag 20 april 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
waarom praat sharon toch altijd irritant amerikaans??
Ze is een wannabe Yankeequote:Op woensdag 20 april 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
waarom praat sharon toch altijd irritant amerikaans??
je moet er toch niet aan denken he? brrrrrrrrr ik zie hem al staan in zn leren stringetje en zn zweepquote:Op woensdag 20 april 2011 12:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja want hij ging haar dan alle hoeken laten zien he??
(sex dus voor gedacht wordt dat ie haar het licht uit de ogen ramt..)
tja die dacht ik win die ton wel, met niksen en heb al 51% gehaald en als ik dat morgen niet haal ben ik de Sjaak, wat zal mijn baas wel niet zeggen. Die Oudjes in het bejaardenhuis hebben ook maar klein zakcentje, die kunnen ook niet blijven bellen.....quote:Op woensdag 20 april 2011 12:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En toch kijken we nog
Laura zit volgens mij zwaar in gedachten....
En ze gele badjasquote:Op woensdag 20 april 2011 12:25 schreef Stability het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken he? brrrrrrrrr ik zie hem al staan in zn leren stringetje en zn zweep
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:25 schreef R0T29 het volgende:
Ik denk dat Laura het helemaal niet erg vindt als ze eruit ligt
dat moet ze dan maar gauw gaan doenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze wilt graag in America gaan wonen ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |