een zooitje rapalje is het....quote:Op woensdag 20 april 2011 12:49 schreef K_L het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat plaatje van Laura ga ik gebruiken voor de kop van Jut, bedankt, hahahahaquote:Op woensdag 20 april 2011 12:49 schreef K_L het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat plaatje van Laura ga ik gebruiken voor de kop van Jut, bedankt, hahahaha
Gaaf gedaanquote:Op woensdag 20 april 2011 12:51 schreef MaryChey het volgende:
Ik ga nog ff de zon in .....
latersssss![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet, ze hebben best veel ruimte daar...gaan ze in een hokje liggen met ze allenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Stability het volgende:
waarom liggen ze allemaal in dat slaaphok????? ik begrijp er nix van !
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat plaatje van Laura ga ik gebruiken voor de kop van Jut, bedankt, hahahaha
cuba !!!!!! i love itquote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Flow3r het volgende:
die onderlip van Laura is ook vele maten te groot, doet me denken aan die vieze ouwe mannetjes in Cuba die aan die dikke sigaren lurken
staat in het script voor vandaagquote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Stability het volgende:
Jah dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Stability het volgende:
Lekker dicht bij elkaar, fijn verbroederenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Stability het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Flow3r het volgende:
die onderlip van Laura is ook vele maten te groot, doet me denken aan die vieze ouwe mannetjes in Cuba die aan die dikke sigaren lurken
Die krakende Ikea-bedjes daarentegen zijn niet echt goeie reclame.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Verity het volgende:
Beter bed heeft ook weer een nieuwe aanwinst voor de reclames.
en ze roepen allemaal dat het er zo meurt...nou ik snap het welquote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef Stability het volgende:
die bedden worden al bijna niet verschoond daar...en dan liggen ze er nog met kleren/schoenen in 24 uur per dag , en die hond er ook nog eens bij...
Vergeet die smerige voeten nietquote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef Stability het volgende:
die bedden worden al bijna niet verschoond daar...en dan liggen ze er nog met kleren/schoenen in 24 uur per dag , en die hond er ook nog eens bij...
nie gek he?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en ze roepen allemaal dat het er zo meurt...nou ik snap het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |