Gne gne gne, die was wel goedquote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef AchJa het volgende:
Je zou willen dat dit godenlichaam bij jou in de buurt ligt!
Wij moeten een hele batterij opheffen, dus voorlopig zit het er niet in.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef Pumatje het volgende:
Achja.. heeft de lua nog vacatures dat jij weet?
Waarom denk je dat ik dat zou willen?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je zou willen dat dit godenlichaam bij jou in de buurt ligt!
Waarom zou je het niet willen?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat zou willen?
Truste man, ik volg jou sexy mannen lichaam ! ik ga ook slapenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef AchJa het volgende:
Maar ik ga snurken, morgen weer vroeg op en aftrap naar Schaarsbergen.
Mwee.. ik ga toch liever voor jonge goden..quote:
Truste dan maar...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef AchJa het volgende:
Maar ik ga snurken, morgen weer vroeg op en aftrap naar Schaarsbergen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
bierdrinken.quote:
Misschienquote:
de teringquote:Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef m.k het volgende:
Afstandenmeten.nl zegt dat ik zojuist 13 km heb afgelegd op inhaal snelheid.
Als jij er eentje komt brengen in je tankquote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
de tering
je bent gek in je hoofd, ga bier drinken ofzo
Haquote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Thaboel het volgende:
Bier op. Morgen 9uur beginnen tot 6. Dan ff koffieleuten, verjaardag. En om 3uur me nest weer uit om 7uur in een auto te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
hoeveel uur maak je deze week?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ha! Ik mag morgen lekker om 12 uur beginnen tot 17!
Ik neem aan dat je al een andere baan op het oog hebt, of ga je nog wat studie doen?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:32 schreef Braamyo het volgende:
iedereen staat op de exit list van de baas, mijn contract loopt volgend jaar af en ik mag niet bijtekenen op mijn huidige functie...
Daar heb je toch een papierversnipperaar voor?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:53 schreef Vronsky het volgende:
Zeau, zometeen even richting het werk en door een papierstapel van een cm of 50 hoog werken
Gek, die van mij ook maar wordt stilzwijgend verlengd met een jaar of dertien..quote:Op donderdag 21 april 2011 07:32 schreef Braamyo het volgende:
iedereen staat op de exit list van de baas, mijn contract loopt volgend jaar af
Ik weet het, mijn moeder scheet al op me na de bevallingquote:Op donderdag 21 april 2011 07:56 schreef Rave_NL het volgende:
Mores, ik vind jou een van de, zo niet de, grootste toevoeging aan DEF sinds tijden.
Ik ga nog een keer met pluimen strooien..quote:Op donderdag 21 april 2011 07:59 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik weet het, mijn moeder scheet al op me na de bevalling
Nou dat is dan mijn humor, ik trek er geen volle zalen mee, maar die zouden ook massaal weglopen als ik hun onderhanden zou nemenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ga nog een keer met pluimen strooien..
Ja dan word ik gearresteerd, moeten we ook niet hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:54 schreef Mores het volgende:
[..]
Daar heb je toch een papierversnipperaar voor?
Je noemt veteranen van Dutchbatt lamlulullen? Je hebt al een grens overschreden, maar je gaat nu net als je vriendje alle uitgezonden militairen die onder de VN vlag hebben gedient even schofferen?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:49 schreef Lotusss het volgende:
Godverdomme, nu ga ik me er nog serieus druk over maken ook... dat een of andere lamlul het verhaal van ErwinRommel in twijfel trekt.
En dat anderen hem nog gaan geloven ook.
Ik vind JOU een lamlul. Dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:02 schreef Mores het volgende:
[..]
Je noemt veteranen van Dutchbatt lamlulullen? Je hebt al een grens overschreden, maar je gaat nu net als je vriendje alle uitgezonden militairen die onder de VN vlag hebben gedient even schofferen?
Jij moet je mond houden omdat ik nergens kan lezen dat je in dienst hebt gezeten en gezien je leeftijd je pas een jaar of 6 was, dus ik zou maar eens dimmen, want je gaat te ver en dat doet je vriend geen goed op de veteranendag gezien dat soort collega's hier intussen meelezen!
Waarom ben je niet naar je werk dan, ipv elke dag hier de hele dag met mensen te bemoeien?, zoek eens een baan, en oja, ik begin vandaag pas om 1200quote:Op donderdag 21 april 2011 09:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind JOU een lamlul. Dat is iets heel anders.
Yo, leer eens omgaan met dat soort dingenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:06 schreef m.k het volgende:
Zo ik zet ff een kaasschaaf meters diep in mijn duim![]()
![]()
Ik denk dat je bij jezelf moet zijn, jij wilde in het leger, ik heb er namelijk over gelezen, en je bent nu al over de zeik, dat zou ik persoonlijk niet zijn, want dat is best wel normaal in het leger.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:06 schreef Lotusss het volgende:
En nu ben ik er godverdomme helemaal klaar mee. Van harte gefeliciteerd Mores, je hebt me nu eindelijk compleet over de zeik. Ik hoop dat je trots op jezelf bent.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:39 schreef paintmeester het volgende:
Welterusten
Ha! Dat doet ik nou gewoon elke dag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets van 32 uur.. ik ben er erg blij meequote:
Ennuuum...
Kunnen we het gezeik van Mores tegen over ER gewoon in dat topic houden en niet hiero?
Dankusheune
Er was eens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |