Gne gne gne, die was wel goedquote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef AchJa het volgende:
Je zou willen dat dit godenlichaam bij jou in de buurt ligt!
Wij moeten een hele batterij opheffen, dus voorlopig zit het er niet in.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef Pumatje het volgende:
Achja.. heeft de lua nog vacatures dat jij weet?
Waarom denk je dat ik dat zou willen?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je zou willen dat dit godenlichaam bij jou in de buurt ligt!
Waarom zou je het niet willen?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat zou willen?
Truste man, ik volg jou sexy mannen lichaam ! ik ga ook slapenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef AchJa het volgende:
Maar ik ga snurken, morgen weer vroeg op en aftrap naar Schaarsbergen.
Mwee.. ik ga toch liever voor jonge goden..quote:
Truste dan maar...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef AchJa het volgende:
Maar ik ga snurken, morgen weer vroeg op en aftrap naar Schaarsbergen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
bierdrinken.quote:
Misschienquote:
de teringquote:Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef m.k het volgende:
Afstandenmeten.nl zegt dat ik zojuist 13 km heb afgelegd op inhaal snelheid.
Als jij er eentje komt brengen in je tankquote:Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
de tering
je bent gek in je hoofd, ga bier drinken ofzo
Haquote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Thaboel het volgende:
Bier op. Morgen 9uur beginnen tot 6. Dan ff koffieleuten, verjaardag. En om 3uur me nest weer uit om 7uur in een auto te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
hoeveel uur maak je deze week?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ha! Ik mag morgen lekker om 12 uur beginnen tot 17!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |