Het gaat nergens over, maar eigenlijk geldt dat voor de hele serie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n lullig gedoe, dat Fondue for Two met die kat![]()
Dat meen je niet, hebben ze gewoon iemand van de straat geplukt om de ondertiteling te doen ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:52 schreef Mama_Mia het volgende:
For you there'll be no more cry
'om jou zal niet meer gehuild worden'? Euh nee, JIJ zal niet meer huilen
Soms zou je dat inderdaad zeggenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:16 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Dat meen je niet, hebben ze gewoon iemand van de straat geplukt om de ondertiteling te doen ofzo?
Ook haar twitter gezien?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n lullig gedoe, dat Fondue for Two met die kat![]()
Op die twitter staan maar een paar berichtjesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ook haar twitter gezien?Google maar eens op haar YT account naam die je ziet als je goed kijkt.
Ik ben het wel met je eensquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Sam blijf ik toch een irritant ventje vinden.
En Finn zingt wat mij betreft te vaak ... Artie en Puck zingen veel mooier.
Ik vind de stem van Cory Monteith gewoon niet echt mooi.
Walgelijk.quote:
Juist beter gemaakt! Vond Jessie's stem hier erg mooi.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:42 schreef DjinN het volgende:
Zo'n mooi nummer van Adele, compleet verpest
Ach, makkelijk scoren. Volgende maand is er weer een nieuwe, like, worst song evah.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef DjinN het volgende:
Ik snap niet helemaal wat mensen zo ontzettend slecht aan dat liedje van haar vindenIk heb echt veel slechter zingende mensen gehoord..
Ik vind het allebei verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Juist beter gemaakt! Vond Jessie's stem hier erg mooi.
Adele's origineel vind ik juist zo'n 13-in-een-dozijn klefnummer,.
Echt he, huilhoofd van haarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Dat dramahoofd van Rachel, na al die afleveringen wordt mijn ik-wil-er-op-slaan-gevoel alleen maar erger
Scheelt ongeveer een maandje/4 afleveringen met Amerikaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Wtf, zijn ze in NL al zo ver.. Ik dacht dat ze hier nog in seizoen 1 zaten.
Inderdaad. Zo verschrikkelijk overdreven doet ze altijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Dat dramahoofd van Rachel, na al die afleveringen wordt mijn ik-wil-er-op-slaan-gevoel alleen maar erger
Ah! Dat vond ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef ranja het volgende:
[..]
deed me erg denken aan Baby van Bieber (blame dwdd dat ik die ken)
ALLES is Rachels schuld, met dat hoofd van d'r!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Quinn.
Wat een bitch.
Dit is niet Rachels schuld!
Ik heb het nog even terug gekeken, maar in de volgende scene is het is opeens weer goedgemaaktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb vast een minuutje gemist ergens, want ineens is het weer goed met Quinn en Rachel?
Yeah!quote:
quote:Oh gosh! Anyone know why Kurt Hummel is trending? Was my fly down at the concert last night or something?
Lekker puh, Kate Middletonquote:
Is het stom dat ik moest lachen om die twitterfoto van em? Waarschijnlijk wel.quote:
Ik moest ook lachen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:56 schreef dollce het volgende:
Is het stom dat ik moest lachen om die twitterfoto van em? Waarschijnlijk wel.
Ik vond het niet zo'n leuke aflevering ... alleen het einde was leuk, de eerste helft was oersaai.quote:
the only exception?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:59 schreef Greys het volgende:
Jullie weten vast wel wat voor nummer ik bedoel. Ik zoek een Glee liedje dat ze zingen voor Mr Shue, in een lokaal op wat trapjes geloof ik en er zitten ook wat line dance moves in geloof ik.
En aan het einde van het liedje rent hij (Shue) de gang in en dan ziet hij Emma weg lopen met haar ingepakte spulletjes. Welk liedje was dat ook alweer?![]()
Ik heb het een tijdje geleden heel vaak gezien en nu kan ik niet meer op de naam komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |