Juist beter gemaakt! Vond Jessie's stem hier erg mooi.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:42 schreef DjinN het volgende:
Zo'n mooi nummer van Adele, compleet verpest
Ach, makkelijk scoren. Volgende maand is er weer een nieuwe, like, worst song evah.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef DjinN het volgende:
Ik snap niet helemaal wat mensen zo ontzettend slecht aan dat liedje van haar vindenIk heb echt veel slechter zingende mensen gehoord..
Ik vind het allebei verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Juist beter gemaakt! Vond Jessie's stem hier erg mooi.
Adele's origineel vind ik juist zo'n 13-in-een-dozijn klefnummer,.
Echt he, huilhoofd van haarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Dat dramahoofd van Rachel, na al die afleveringen wordt mijn ik-wil-er-op-slaan-gevoel alleen maar erger
Scheelt ongeveer een maandje/4 afleveringen met Amerikaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Wtf, zijn ze in NL al zo ver.. Ik dacht dat ze hier nog in seizoen 1 zaten.
Inderdaad. Zo verschrikkelijk overdreven doet ze altijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Dat dramahoofd van Rachel, na al die afleveringen wordt mijn ik-wil-er-op-slaan-gevoel alleen maar erger
Ah! Dat vond ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef ranja het volgende:
[..]
deed me erg denken aan Baby van Bieber (blame dwdd dat ik die ken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |