Ik heb de muziek van Rumours meteen terug op m'n iPod gezet en 'm herontdekt en god I love it.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:31 schreef Mama_Mia het volgende:
Songbird straksdie heb ik echt bijna elke dag nog wel gedraaid.
In Wicked werkt het gewoon, ben het gewend door het grijsdraaien van de CD. Maar dan zie ik haar in andere dingen op tv en dan besef ik pas wat een helium stemmetje ze heeft.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:34 schreef Mama_Mia het volgende:
April heeft wel echt de meest irritante spreekstem ooit.
Ook al vind ik haar geweldig in Wicked
Ja vooral in Popular enzo werkt het geweldig, of in What is this feeling. Maar hier heeft ze echt een irritante stemquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
In Wicked werkt het gewoon, ben het gewend door het grijsdraaien van de CD. Maar dan zie ik haar in andere dingen op tv en dan besef ik pas wat een helium stemmetje ze heeft.
Never going back again kende ik trouwens niet voordat ik deze aflevering zag. Maar da's nu een van mijn favoriete nummers van het album.
Irritante spreekstem, maar prachtige zangstemquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:34 schreef Mama_Mia het volgende:
April heeft wel echt de meest irritante spreekstem ooit.
Ook al vind ik haar geweldig in Wicked
Als ze anderhalve maand langer was gebleven, had ik haar in Wicked gezien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Irritante spreekstem, maar prachtige zangstem
Ja maar ik denk niet dat hij het zo bedoelde hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:40 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind het zo zielig, dat Artie haar stupid noemde
Hoe heet ie ?? Die gast die toen zat te trekken op Rachels foto's in de bibliotheekquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hoe heet ie ?? Die gast die toen zat te trekken op Rachels foto's in de bibliotheek![]()
Jacob ??
Jawel, die was ff heel kort in beeld!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]die ja. Hoe kom je daar nou weer op dan
die zag ik net niet?
![]()
Oh die met die jewfro!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jawel, die was ff heel kort in beeld!Hij stond foto's te maken, volgens mij is hij degene die dat roddelblad heeft gemaakt of sowieso alle roddels heeft verspreidt
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jawel, die was ff heel kort in beeld!Hij stond foto's te maken, volgens mij is hij degene die dat roddelblad heeft gemaakt of sowieso alle roddels heeft verspreidt
Brittany ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:53 schreef DjinN het volgende:
Ik geloof echt niet in die liefde van Santana voor BrittanyZe heeft 90% van de mannelijke bevolking van de school al afgewerkt dus
Het gaat nergens over, maar eigenlijk geldt dat voor de hele serie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n lullig gedoe, dat Fondue for Two met die kat![]()
Dat meen je niet, hebben ze gewoon iemand van de straat geplukt om de ondertiteling te doen ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:52 schreef Mama_Mia het volgende:
For you there'll be no more cry
'om jou zal niet meer gehuild worden'? Euh nee, JIJ zal niet meer huilen
Soms zou je dat inderdaad zeggenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:16 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Dat meen je niet, hebben ze gewoon iemand van de straat geplukt om de ondertiteling te doen ofzo?
Ook haar twitter gezien?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n lullig gedoe, dat Fondue for Two met die kat![]()
Op die twitter staan maar een paar berichtjesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ook haar twitter gezien?Google maar eens op haar YT account naam die je ziet als je goed kijkt.
Ik ben het wel met je eensquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Sam blijf ik toch een irritant ventje vinden.
En Finn zingt wat mij betreft te vaak ... Artie en Puck zingen veel mooier.
Ik vind de stem van Cory Monteith gewoon niet echt mooi.
Walgelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |