Naja ik zal ook nog wel stokbrood/sla/kruidenboter/koude schotel/ sauzen halenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:13 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb een krat Franziskaner en pils. Daarnaast hebben we 8 fakkeltjes en een doos met schwinefleischVan onze zijde genoeg inbreng, die (bier) deels verrekend gaat worden
Ik zou me inhouden met de salade/koude schotel, daar was de vorige keer ook amper van gegetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja ik zal ook nog wel stokbrood/sla/kruidenboter/koude schotel/ sauzen halen
True. En anders eet CP vast de restjes wel opquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja van mij hoeft dat ook niet, maar kan natuurlijk wel gewoon een krop sla halen? dat kost geen drol en voor de groenvoer liefhebbers hebben we dan toch wel iets.
Ja hoor! Uhm we moeten nog de dingen als stokbrood e.d. maar ik zit me af te vragen wat financieel handiger is.. Misschien kunnen IB en ik dat gewoon beter halen en dat alleen Mikkie en CP verder wat meenemen, en dat we het dan gewoon doen zoals de vorige keer, dat iedereen het overmaakt en we het dus met CP en Mikkie verrekenen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Sander het volgende:
Een feestje dat ik had is afgecancelled. Kan ik nog komen, en wat moet ik meenemen?
Klinkt goed, let me know. Ik kan centjes meenemen of overcashenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja hoor! Uhm we moeten nog de dingen als stokbrood e.d. maar ik zit me af te vragen wat financieel handiger is.. Misschien kunnen IB en ik dat gewoon beter halen en dat alleen Mikkie en CP verder wat meenemen, en dat we het dan gewoon doen zoals de vorige keer, dat iedereen het overmaakt en we het dus met CP en Mikkie verrekenen.
Tofquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Sander het volgende:
Een feestje dat ik had is afgecancelled. Kan ik nog komen, en wat moet ik meenemen?
Als ze dit keer maar niet op mijn auto eindigenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh ja die frikandellen, die waren de vorige x zo lekker
Lijkt me prima, als jullie dat tenminste niet erg vinden om te regelen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja hoor! Uhm we moeten nog de dingen als stokbrood e.d. maar ik zit me af te vragen wat financieel handiger is.. Misschien kunnen IB en ik dat gewoon beter halen en dat alleen Mikkie en CP verder wat meenemen, en dat we het dan gewoon doen zoals de vorige keer, dat iedereen het overmaakt en we het dus met CP en Mikkie verrekenen.
Puick! Gezellig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Sander het volgende:
Ik kan helaas niet komenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even voor de boodschappen morgen..
Cali en Hosti komen uiteindelijk niet?
Dus we zijn met 5 man?
Zo ziet het eruit hè. Hoop dat ik morgen nog aan de saté denkquote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even voor de boodschappen morgen..
Cali en Hosti komen uiteindelijk niet?
Dus we zijn met 5 man?
Ik zou eigenlijk níet gaan wakeboarden, maar nu toch wel..quote:Op donderdag 21 april 2011 13:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je het nu iets eerder had laten weten hadden wij het mee kunnen nemen
welke locatie doe je dat?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk níet gaan wakeboarden, maar nu toch wel..
Mogelijk ben ik hemelvaart helemaal niet vrij, maar moet ik voor mijn scriptie heel de dag op pad (pakdag und soquote:Op zondag 22 mei 2011 12:24 schreef Mikkie het volgende:
Wegens succes op herhaling:
Woensdag 1 juni, in de tuin van swarmi. Ideaal gelokaliseerd aan zo'néénrichtingsweg
!
Voorwaarde is wel dat het goed weer is, natuurlijk.. En geen excuses van studie enzo, want iedereen is donderdag vrij (HIMMELFAHRT, JA!!!).
Wie-o-wie?
Mikkie
Swarmi
Hebben we ook zwijn aan 't spit dan, of vreet dat zwijn zelf ook mee?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
de chef komt ook koken vertelde die net op t usc
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
de chef komt ook koken vertelde die net op t usc
DK heeft op woensdag avond college...maar zal het aan hem vragenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
zwijn is attent gemaakt op dit topic
laysa en dk eigelijk geen idee wat de plannen zijn, weten we iets van pietje en morgane?
Volgende week geen college!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
DK heeft op woensdag avond college...maar zal het aan hem vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als meesterchef dan even zijn culinaire kunsten laat zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love the smell of napalm in the morning![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als meesterchef dan even zijn culinaire kunsten laat zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstje tot nu toe dan:
Wie-o-wie?
Mikkie
Swarmi
IB
Yashaaaaa
CP
MC
Laysa
D_K
Who knows?
Piet
Swine
Hosti
Moblo
Nu maar hopen op goed weer.
Worden wel een hoop boodschappen voor acht manJa, bij swarmi!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:07 schreef Swine het volgende:
Aaah crap, ik wil ook...maar moet bier tappen
Neh, wie, hoe, wat, waar, wanneer?Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Hemelvaartsnacht achter een buitenbarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:12 schreef Mikkie het volgende:
Ja, bij swarmi!
Neh, wie, hoe, wat, waar, wanneer?
Wat ben je toch ook een dwaas hè, toch weer gaan werken daarquote:
We gaan niet weer alles kant-en-klaar bij de appie halen hèquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef swarmahoer het volgende:
smiddags vanaf 2 uur kunnen we bier drinken bij swine dusen dan rond 6 uur langs de appie naar mij
En je bent de volgende dag toch vrijquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ohw die lijst van komers is wel heul cool.
Die is toch niet ouder dan jij?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik remlof naar de BBQ heb gevraagd?
Frikandellen jonge, frikandellen! Supermateriaal op een BBQ.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:24 schreef swarmahoer het volgende:
misschien heeft ib nog een pak hamburgers?
Als iedereen wat meeneemt dan komt het meestal een heel eind uit, en anders inderdaad verdelen. Want het is niet zo dat je om de beurt organiseert, da's voor veel mensen niet te doen. En het is ook niet helemaal tof als iemand drie pakken worstjes meeneemt voor vijf euro, en de ander 30 euro kwijt is aan drankquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:12 schreef Laysa het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk normaal...op de meet alle kosten verdelen en dan betalen?
ja wel want ik ben 12quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die is toch niet ouder dan jij?
[..]
Frikandellen jonge, frikandellen! Supermateriaal op een BBQ.
[..]
Als iedereen wat meeneemt dan komt het meestal een heel eind uit, en anders inderdaad verdelen. Want het is niet zo dat je om de beurt organiseert, da's voor veel mensen niet te doen. En het is ook niet helemaal tof als iemand drie pakken worstjes meeneemt voor vijf euro, en de ander 30 euro kwijt is aan drank.
Ze hebben bij de makro ook spareribs. Je moet het krantje van nu maar eens kijken echt superveel zooi voor op de bbq..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan overdag bij de appie wel versnipperde stokbroden halen! (+ kruidenboter) en dan hoop ik dat ze er ook spareribs hebben, die neem ik dan ook wel mee
drinken is een beetje lastig want ik heb geen auto meer, of ik moet morgenmiddag nog even heen en weer kunnen, dat horen we dan wel
Makro heeft spare-ribs. En haal trouwens gewoon ongesneden stokbroden, die andere dingen zijn 's avonds al gortdroogquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan overdag bij de appie wel versnipperde stokbroden halen! (+ kruidenboter) en dan hoop ik dat ze er ook spareribs hebben, die neem ik dan ook wel mee
drinken is een beetje lastig want ik heb geen auto meer, of ik moet morgenmiddag nog even heen en weer kunnen, dat horen we dan wel
5 liter? Krijgen we sate soep, sate op brood en sate pap?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja we gaan dinsdag wel ff koekeloeren en wij kunnen ook wel kruidenboter meenemen.. Het gaat alleen om de verse dingen
Ow en omdat we bij de Makro zijn kunnen we natuurlijk ook zo'n 5 liter emmer satesaus meenemen van weijcko
Anders kunnen we evt in de ochtend of aan 't eind van de middag wel even op pad om bier te halen. Beetje kijken wat in de aanbieding is. Of misschien naar Duitsland rijdenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:39 schreef swarmahoer het volgende:
vervang het woord Sate en je lees ineens heel wat anders!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jouw Sate is wel goddelijk en voor de prijs waar je kant en klaar voor haalt.. heb ik liever die van jou.. Als het niet teveel werk is
We hebben wel even contact van de week. Is het handig als YashIB wel zorgt voor fris, wijn e.d.? Dan hoef ik me alleen te focussen op bier en saté (en vooral die saté is al werk genoegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:03 schreef swarmahoer het volgende:
neeheee de spareribs van de appie zijn goed
en mikkie, beste is sochtends, dan kan ik t nog koud krijgenen ib stokbrood haal ik wel rond 5 uur ofzo, dan is het nog prima te eten sowieso een paar uur later
Maar wel puur! Volle melk, echte prik, 100% sap! Niet al die lichte zooi!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:10 schreef IrishBastard het volgende:
Als iedereen aangeeft wat hij/zij wil drinken. Heb geen idee wat mensen afgezien van bier willen hebbenDK wil sowieso fris natuurlijk
coolquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
We hebben wel even contact van de week. Is het handig als YashIB wel zorgt voor fris, wijn e.d.? Dan hoef ik me alleen te focussen op bier en saté (en vooral die saté is al werk genoeg).
Maar even specifiek?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar wel puur! Volle melk, echte prik, 100% sap! Niet al die lichte zooi!![]()
Goede vraag! Dat leest ze wel na en dan beantwoord ze dat zelf wel even!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar even specifiek?Wat drinkt Laysa?
En jij?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goede vraag! Dat leest ze wel na en dan beantwoord ze dat zelf wel even!
Fris & sap! Liever geen water met van die smaakjes van die heldere troep.quote:
Ik neem aan dat je daarmee van die Cristal Clear bedoeltquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Fris & sap! Liever geen water met van die smaakjes van die heldere troep.
Ja dat soort spul! 99% water 1% vieze smaakquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daarmee van die Cristal Clear bedoeltWe halen wel gewoon cola en sinas ofzo dan
Verder weet ik niet of er mensen wijn drinkenYashi misschien?
DK en ik zijn erquote:Op maandag 30 mei 2011 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is het misschien handig dat we een "aanmeldingsdeadline" instellen? Omdat ik wel wil weten hoeveel we moeten halen is het wel handig om te weten met hoeveel man je rekening moet houden.. Dus aanmeldingsdeadline morgen om 17.00 (aangezien we savonds boodschappen gaan doen)
Het is mijn laatste werkdag in Nijmegen voor mijn vakantie, dus dat is op zich wel een goed excuus om ook even langs te wippenquote:
dat moet je met Swarmi en Yasha bespreken...dat zijn de opperBBQersquote:Op maandag 30 mei 2011 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is mijn laatste werkdag in Nijmegen voor mijn vakantie, dus dat is op zich wel een goed excuus om ook even langs te wippen
Wat moet ik meenemen?
Bierquote:Op maandag 30 mei 2011 10:47 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij hoefde er niets gehaald te worden als de aanmeldingen duidelijk waren. Drink je bier of fris?
ib en yashi halenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Bier
Dus Swarma en Yasha halen en wij betalen bij aankomst?
droog weerquote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.weer.nl/nl/hom(...)egen/overmorgen.html
En morgen?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef swarmahoer het volgende:
ow mikkie ik heb gister geen gelegenheid bier te halen en ben vandaag niet thuis
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:47 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij hoefde er niets gehaald te worden als de aanmeldingen duidelijk waren. Drink je bier of fris?
da's wel genoeg toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:56 schreef swarmahoer het volgende:
zat ik net even te tellen hahaheb er 4, staan er 4 nog in de schuur, heb nog 1 opklapcampingstoeltje, en er staan sowieso nog 2 van die ''oude'' tuinstoelen in de schuur, dus dat moet lukken
Op bierkratjes kan je ook zitten hè?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:56 schreef swarmahoer het volgende:
zat ik net even te tellen hahaheb er 4, staan er 4 nog in de schuur, heb nog 1 opklapcampingstoeltje, en er staan sowieso nog 2 van die ''oude'' tuinstoelen in de schuur, dus dat moet lukken
ik sta meestal bij de barbecuequote:Op maandag 30 mei 2011 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet niet hoe jij bbqt maar ik zit meestal wel tijdens een bbq
Moblo baktquote:Op maandag 30 mei 2011 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik sta meestal bij de barbecueiemand moet zorgen dat het vlees op je bord komt, daarom zei ik ook dat niet iedereen tegelijk zit tijdens een barbecue
Ja hendig is dat altijd hequote:Op maandag 30 mei 2011 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Twee x Yashaa-IB hier maar daar is maar 1 stem van verwerkt!
het is minder heuvel opquote:Op maandag 30 mei 2011 12:57 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb nog niet gestemd
en moblo vanaf cs is het niet eens heel erg veel verschil qua kilometers hoor
Only if you use zhe hacks..quote:Op maandag 30 mei 2011 12:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Swarmi kan al niet meer de meeste stemmen krijgen toch?
Wall-hack!quote:
is ook primaquote:Op maandag 30 mei 2011 13:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan regelen wij alles wel, alleen als swarmi nog steeds stokbrood kan halen.. Ben bang dat tegen de tijd dat wij klaar zijn met werken alles op is.. Of jullie moeten geen bezwaar hebben tegen afbak..
Paulaner is lekker, maar om de hele avond te drinken?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:58 schreef Mikkie het volgende:
Ja, dat zeg ikAlleen maar prutbier. Bavaria en Grolsch, hier in de buurt.
Paulaner dus?
wel plastic eetgerei hoop ik, of hebben jullie n afwasmachinequote:
Ik zie alleen dat de HJ in de aanbieding is? voor 9.50 inclusief btwquote:Op maandag 30 mei 2011 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
jupiler is bij de makro in de aanbieding, of vinden jullie dat ook vieskan je t gelijk meenemen morgenavond ib
Voor mij hoeft die niet echt, maar weet niet wat anderen waarderenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
Een grote bak couscoussalade erbij ofzo?daar kan ik wel voor zorgen?
Toetjes zijn niet echt mijn ding: die eet ik zelf ook zelden, tenzij kaas
Is d'r alleen bier of fris? Dan neem ik ook wel zelf een fles meequote:Op maandag 30 mei 2011 18:42 schreef Laysa het volgende:
Dus iedereen drinkt Bier of fris?
Neem ik mijn eigen wijn wel mee
Als er duidelijke voorschriften zijn kunnen we vanavond wel twee flessen meenemen. Heb zelf totaal geen idee wat goede/goed drinkbare wijn isquote:Op maandag 30 mei 2011 23:21 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Is d'r alleen bier of fris? Dan neem ik ook wel zelf een fles mee
Ik denk dat ik de enige ben die wijn drinkt....MC drinkt meestal wat andersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als er duidelijke voorschriften zijn kunnen we vanavond wel twee flessen meenemen. Heb zelf totaal geen idee wat goede/goed drinkbare wijn isWeet wel dat ze bij de Makro heel veel hebben
Staat bij ons volgens mij nog wel een fles rosé koud die op kan.
Verder lijkt het met gewoon nog steeds 18.00
Het gaat gewoon om de auto uitladen en dan 10 meter lopen hèquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de enige ben die wijn drinkt....MC drinkt meestal wat anders![]()
Maar ik neem zelf wel gewoon mee hoor jullie moeten al zoveel sjouwen
Zo lomp wilde ik niet zijn, maar iddquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om de auto uitladen en dan 10 meter lopen hè
Maar ik kreeg de indruk dat jullie beiden wijn dronkenAls je zelf mee wilt nemen is dat prima, heb je in ieder geval iets wat je lekker vindt
Eigen wijn eerst!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om de auto uitladen en dan 10 meter lopen hè
Maar ik kreeg de indruk dat jullie beiden wijn dronkenAls je zelf mee wilt nemen is dat prima, heb je in ieder geval iets wat je lekker vindt
Sta je ene keer om drie op!quote:
Morgen 20 graden, zonnig en geen regen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:15 schreef IrishBastard het volgende:
Nu alleen nog hopen dat het weer morgen iets beter is dan vandaag
Is goed voor de conditie!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik nog steeds rennen!
Je had eerst zelf 6 uur geopperdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:46 schreef swarmahoer het volgende:
ik had begrepen dat 6 uur niet voor iedereen te doen was? ikzelf kan ook pas om 7 uur aanwezig zijn, kwart over 7
Dat dusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zijn er om zes voor de warme hap! Kom je later dan heb je koude prak!
Je hebt het toch niet over mij hè? Ik kan mensen een voedselvergiftiging bezorgen waar die EHEC-bacterie bij in het niet valt!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dus
Als IB dan door de stomme NS niet op tijd is is er iig een man aanwezig om de bbq in de hens te zetten
Dan ga jij pindasaus maken, ook goedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn pindasaus is vele malen lekkerder dan die van de Wyko
Nee, maar jij kwam er tussen door!quote:
Ik verbaas me bij D_K nergens overquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar jij kwam er tussen door!
Bewaar jij je aanmaakblokjes maar voor de volgende BBQquote:
Die heb ik zaterdag alquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bewaar jij je aanmaakblokjes maar voor de volgende BBQ
quote:
MC is zelf anderhalve bij anderhalve meter.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, gezellig met z'n twaalven op m'n balkon van anderhalf bij anderhalve meter
Zo kom ik wel aan iedereen zn adresquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, gezellig met z'n twaalven op m'n balkon van anderhalf bij anderhalve meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |