DK en ik zijn erquote:Op maandag 30 mei 2011 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is het misschien handig dat we een "aanmeldingsdeadline" instellen? Omdat ik wel wil weten hoeveel we moeten halen is het wel handig om te weten met hoeveel man je rekening moet houden.. Dus aanmeldingsdeadline morgen om 17.00 (aangezien we savonds boodschappen gaan doen)
Het is mijn laatste werkdag in Nijmegen voor mijn vakantie, dus dat is op zich wel een goed excuus om ook even langs te wippenquote:
dat moet je met Swarmi en Yasha bespreken...dat zijn de opperBBQersquote:Op maandag 30 mei 2011 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is mijn laatste werkdag in Nijmegen voor mijn vakantie, dus dat is op zich wel een goed excuus om ook even langs te wippen
Wat moet ik meenemen?
Bierquote:Op maandag 30 mei 2011 10:47 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij hoefde er niets gehaald te worden als de aanmeldingen duidelijk waren. Drink je bier of fris?
ib en yashi halenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Bier
Dus Swarma en Yasha halen en wij betalen bij aankomst?
droog weerquote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.weer.nl/nl/hom(...)egen/overmorgen.html
En morgen?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef swarmahoer het volgende:
ow mikkie ik heb gister geen gelegenheid bier te halen en ben vandaag niet thuis
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:47 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij hoefde er niets gehaald te worden als de aanmeldingen duidelijk waren. Drink je bier of fris?
da's wel genoeg toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:56 schreef swarmahoer het volgende:
zat ik net even te tellen hahaheb er 4, staan er 4 nog in de schuur, heb nog 1 opklapcampingstoeltje, en er staan sowieso nog 2 van die ''oude'' tuinstoelen in de schuur, dus dat moet lukken
Op bierkratjes kan je ook zitten hč?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:56 schreef swarmahoer het volgende:
zat ik net even te tellen hahaheb er 4, staan er 4 nog in de schuur, heb nog 1 opklapcampingstoeltje, en er staan sowieso nog 2 van die ''oude'' tuinstoelen in de schuur, dus dat moet lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |