dat moet je met Swarmi en Yasha bespreken...dat zijn de opperBBQersquote:Op maandag 30 mei 2011 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is mijn laatste werkdag in Nijmegen voor mijn vakantie, dus dat is op zich wel een goed excuus om ook even langs te wippen
Wat moet ik meenemen?
Bierquote:Op maandag 30 mei 2011 10:47 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij hoefde er niets gehaald te worden als de aanmeldingen duidelijk waren. Drink je bier of fris?
ib en yashi halenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Bier
Dus Swarma en Yasha halen en wij betalen bij aankomst?
droog weerquote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.weer.nl/nl/hom(...)egen/overmorgen.html
En morgen?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef swarmahoer het volgende:
ow mikkie ik heb gister geen gelegenheid bier te halen en ben vandaag niet thuis
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:47 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij hoefde er niets gehaald te worden als de aanmeldingen duidelijk waren. Drink je bier of fris?
da's wel genoeg toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:56 schreef swarmahoer het volgende:
zat ik net even te tellen hahaheb er 4, staan er 4 nog in de schuur, heb nog 1 opklapcampingstoeltje, en er staan sowieso nog 2 van die ''oude'' tuinstoelen in de schuur, dus dat moet lukken
Op bierkratjes kan je ook zitten hč?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:56 schreef swarmahoer het volgende:
zat ik net even te tellen hahaheb er 4, staan er 4 nog in de schuur, heb nog 1 opklapcampingstoeltje, en er staan sowieso nog 2 van die ''oude'' tuinstoelen in de schuur, dus dat moet lukken
ik sta meestal bij de barbecuequote:Op maandag 30 mei 2011 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet niet hoe jij bbqt maar ik zit meestal wel tijdens een bbq
Moblo baktquote:Op maandag 30 mei 2011 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik sta meestal bij de barbecueiemand moet zorgen dat het vlees op je bord komt, daarom zei ik ook dat niet iedereen tegelijk zit tijdens een barbecue
Ja hendig is dat altijd hequote:Op maandag 30 mei 2011 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Twee x Yashaa-IB hier maar daar is maar 1 stem van verwerkt!
het is minder heuvel opquote:Op maandag 30 mei 2011 12:57 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb nog niet gestemd
en moblo vanaf cs is het niet eens heel erg veel verschil qua kilometers hoor
Only if you use zhe hacks..quote:Op maandag 30 mei 2011 12:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Swarmi kan al niet meer de meeste stemmen krijgen toch?
Wall-hack!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |