Sta je ene keer om drie op!quote:
Morgen 20 graden, zonnig en geen regen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:15 schreef IrishBastard het volgende:
Nu alleen nog hopen dat het weer morgen iets beter is dan vandaag
Is goed voor de conditie!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik nog steeds rennen!
Je had eerst zelf 6 uur geopperdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:46 schreef swarmahoer het volgende:
ik had begrepen dat 6 uur niet voor iedereen te doen was? ikzelf kan ook pas om 7 uur aanwezig zijn, kwart over 7
Dat dusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zijn er om zes voor de warme hap! Kom je later dan heb je koude prak!
Je hebt het toch niet over mij hè? Ik kan mensen een voedselvergiftiging bezorgen waar die EHEC-bacterie bij in het niet valt!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dus
Als IB dan door de stomme NS niet op tijd is is er iig een man aanwezig om de bbq in de hens te zetten
Dan ga jij pindasaus maken, ook goedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn pindasaus is vele malen lekkerder dan die van de Wyko
Nee, maar jij kwam er tussen door!quote:
Ik verbaas me bij D_K nergens overquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar jij kwam er tussen door!
Bewaar jij je aanmaakblokjes maar voor de volgende BBQquote:
Die heb ik zaterdag alquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bewaar jij je aanmaakblokjes maar voor de volgende BBQ
quote:
Ja, gezellig met z'n twaalven op m'n balkon van anderhalf bij anderhalve meterquote:
MC is zelf anderhalve bij anderhalve meter.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, gezellig met z'n twaalven op m'n balkon van anderhalf bij anderhalve meter
Zo kom ik wel aan iedereen zn adresquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, gezellig met z'n twaalven op m'n balkon van anderhalf bij anderhalve meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |