Only if you use zhe hacks..quote:Op maandag 30 mei 2011 12:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Swarmi kan al niet meer de meeste stemmen krijgen toch?
Wall-hack!quote:
is ook primaquote:Op maandag 30 mei 2011 13:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan regelen wij alles wel, alleen als swarmi nog steeds stokbrood kan halen.. Ben bang dat tegen de tijd dat wij klaar zijn met werken alles op is.. Of jullie moeten geen bezwaar hebben tegen afbak..
Paulaner is lekker, maar om de hele avond te drinken?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:58 schreef Mikkie het volgende:
Ja, dat zeg ikAlleen maar prutbier. Bavaria en Grolsch, hier in de buurt.
Paulaner dus?
wel plastic eetgerei hoop ik, of hebben jullie n afwasmachinequote:
Ik zie alleen dat de HJ in de aanbieding is? voor 9.50 inclusief btwquote:Op maandag 30 mei 2011 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
jupiler is bij de makro in de aanbieding, of vinden jullie dat ook vieskan je t gelijk meenemen morgenavond ib
Voor mij hoeft die niet echt, maar weet niet wat anderen waarderenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
Een grote bak couscoussalade erbij ofzo?daar kan ik wel voor zorgen?
Toetjes zijn niet echt mijn ding: die eet ik zelf ook zelden, tenzij kaas
Is d'r alleen bier of fris? Dan neem ik ook wel zelf een fles meequote:Op maandag 30 mei 2011 18:42 schreef Laysa het volgende:
Dus iedereen drinkt Bier of fris?
Neem ik mijn eigen wijn wel mee
Als er duidelijke voorschriften zijn kunnen we vanavond wel twee flessen meenemen. Heb zelf totaal geen idee wat goede/goed drinkbare wijn isquote:Op maandag 30 mei 2011 23:21 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Is d'r alleen bier of fris? Dan neem ik ook wel zelf een fles mee
Ik denk dat ik de enige ben die wijn drinkt....MC drinkt meestal wat andersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als er duidelijke voorschriften zijn kunnen we vanavond wel twee flessen meenemen. Heb zelf totaal geen idee wat goede/goed drinkbare wijn isWeet wel dat ze bij de Makro heel veel hebben
Staat bij ons volgens mij nog wel een fles rosé koud die op kan.
Verder lijkt het met gewoon nog steeds 18.00
Het gaat gewoon om de auto uitladen en dan 10 meter lopen hèquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de enige ben die wijn drinkt....MC drinkt meestal wat anders![]()
Maar ik neem zelf wel gewoon mee hoor jullie moeten al zoveel sjouwen
Zo lomp wilde ik niet zijn, maar iddquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om de auto uitladen en dan 10 meter lopen hè
Maar ik kreeg de indruk dat jullie beiden wijn dronkenAls je zelf mee wilt nemen is dat prima, heb je in ieder geval iets wat je lekker vindt
Eigen wijn eerst!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om de auto uitladen en dan 10 meter lopen hè
Maar ik kreeg de indruk dat jullie beiden wijn dronkenAls je zelf mee wilt nemen is dat prima, heb je in ieder geval iets wat je lekker vindt
Sta je ene keer om drie op!quote:
Morgen 20 graden, zonnig en geen regen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:15 schreef IrishBastard het volgende:
Nu alleen nog hopen dat het weer morgen iets beter is dan vandaag
Is goed voor de conditie!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik nog steeds rennen!
Je had eerst zelf 6 uur geopperdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:46 schreef swarmahoer het volgende:
ik had begrepen dat 6 uur niet voor iedereen te doen was? ikzelf kan ook pas om 7 uur aanwezig zijn, kwart over 7
Dat dusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zijn er om zes voor de warme hap! Kom je later dan heb je koude prak!
Je hebt het toch niet over mij hè? Ik kan mensen een voedselvergiftiging bezorgen waar die EHEC-bacterie bij in het niet valt!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dus
Als IB dan door de stomme NS niet op tijd is is er iig een man aanwezig om de bbq in de hens te zetten
Dan ga jij pindasaus maken, ook goedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn pindasaus is vele malen lekkerder dan die van de Wyko
Nee, maar jij kwam er tussen door!quote:
Ik verbaas me bij D_K nergens overquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar jij kwam er tussen door!
Bewaar jij je aanmaakblokjes maar voor de volgende BBQquote:
Die heb ik zaterdag alquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bewaar jij je aanmaakblokjes maar voor de volgende BBQ
quote:
Ja, gezellig met z'n twaalven op m'n balkon van anderhalf bij anderhalve meterquote:
MC is zelf anderhalve bij anderhalve meter.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, gezellig met z'n twaalven op m'n balkon van anderhalf bij anderhalve meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |