Die is toch niet ouder dan jij?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik remlof naar de BBQ heb gevraagd?
Frikandellen jonge, frikandellen! Supermateriaal op een BBQ.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:24 schreef swarmahoer het volgende:
misschien heeft ib nog een pak hamburgers?
Als iedereen wat meeneemt dan komt het meestal een heel eind uit, en anders inderdaad verdelen. Want het is niet zo dat je om de beurt organiseert, da's voor veel mensen niet te doen. En het is ook niet helemaal tof als iemand drie pakken worstjes meeneemt voor vijf euro, en de ander 30 euro kwijt is aan drankquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:12 schreef Laysa het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk normaal...op de meet alle kosten verdelen en dan betalen?
ja wel want ik ben 12quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die is toch niet ouder dan jij?
[..]
Frikandellen jonge, frikandellen! Supermateriaal op een BBQ.
[..]
Als iedereen wat meeneemt dan komt het meestal een heel eind uit, en anders inderdaad verdelen. Want het is niet zo dat je om de beurt organiseert, da's voor veel mensen niet te doen. En het is ook niet helemaal tof als iemand drie pakken worstjes meeneemt voor vijf euro, en de ander 30 euro kwijt is aan drank.
Ze hebben bij de makro ook spareribs. Je moet het krantje van nu maar eens kijken echt superveel zooi voor op de bbq..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan overdag bij de appie wel versnipperde stokbroden halen! (+ kruidenboter) en dan hoop ik dat ze er ook spareribs hebben, die neem ik dan ook wel mee
drinken is een beetje lastig want ik heb geen auto meer, of ik moet morgenmiddag nog even heen en weer kunnen, dat horen we dan wel
Makro heeft spare-ribs. En haal trouwens gewoon ongesneden stokbroden, die andere dingen zijn 's avonds al gortdroogquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan overdag bij de appie wel versnipperde stokbroden halen! (+ kruidenboter) en dan hoop ik dat ze er ook spareribs hebben, die neem ik dan ook wel mee
drinken is een beetje lastig want ik heb geen auto meer, of ik moet morgenmiddag nog even heen en weer kunnen, dat horen we dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |