Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee hoor, ik ben er met twee weken zelf, en er kan vast wel een kissie bier mee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]PZU!
![]()
Hoe ist?
[..]
Heerlijk, slapen achterin![]()
[..]
Ja, dat is waarMaar inderdaad, dit is voor langer dan een kissie bier
Moet ik wat voor je meenemen?
![]()
Ja, veel dingen herken ik wel, maar ik vind vooral woorden erg tofquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Die combinaties.![]()
Ik probeer altijd te weten waar ze vandaan komen, grote steden en grensgebieden weet ik wel.
De ironiequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wie wil er nou ontsmettingsmiddel vermoorden
quote:
Okido, mocht je je bedenken, geef maar een gilquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er met twee weken zelf, en er kan vast wel een kissie bier mee.
op dit moment hebben we een zakelijke verstandhoudingquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geweldige fipo
Gaat het een beetje wok?
Dat is iemand uit Stuttgart.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, veel dingen herken ik wel, maar ik vind vooral woorden erg tofIk heb echt de gaafste kentekenplaten gezien. Een keer in Zwolle deze:
[ afbeelding ]
Briljant toch?
[..]
De ironieNee, het is gewoon echt achterlijk, wat JJH zegt, die kids van tegenwoordig houden geen weerstand over
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef PeZu het volgende:
ik eb zon dettol ding![]()
et handig tijdens et kokkerellen
Bedanktvoordemoeitequote:
He, kun je op msn komen? Anders PM ik je evenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op dit moment hebben we een zakelijke verstandhouding
zit op het werk, sorry!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, kun je op msn komen? Anders PM ik je even![]()
Mais non, en Belgiquequote:
Ja, dat kan in DLD. In België ook trouwens.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is iemand uit Stuttgart.
Wist je dat alle bussen in Stuttgart SSB (Stuttgarter Strassen Bahn) hebben?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is iemand uit Stuttgart.
Wist je dat alle bussen in Stuttgart SSB (Stuttgarter Strassen Bahn) hebben?
De Kween is een vaste poster in [KEL], heb ik vernomen jaquote:
quote:
Ja, dat weet ik wel zeker, gezien het type auto ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat kan in DLD. In België ook trouwens.
Die S-EX-9696 heeft dat kenteken waarschijnlijk ook bewust gekocht.
Hai Dagoquote:
Het koningshuis welquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Oke.
Ik dacht al, want in Nederland zitten er geen klinkers in de kentekens.
Warm!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai DagoHad je in het vorige topic ook al begroet, hoe ist?
Hyundai Coupé. Gevalletje 'ik-wil-wel-een-midlife-crisis-auto-maar-kan-geen-echte-betalen'quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat weet ik wel zeker, gezien het type auto ook
Ooit eens geweest, en als je er dan twee keer over nadenkt, en het vervolgens op alle bussen ziet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar sowieso, die combinatie, baas
Nee, dat wist ik nietLekker fout
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Hyundai Coupé. Gevalletje 'ik wil wel een midlife-crisis-auto-maar-kan-geen-echte-betalen'_O-
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent niet van dat soort dingen, doe eens niet
stuiterbalquote:
Jup, dat kenteken schreeuwt midlife-crisisquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Hyundai Coupé. Gevalletje 'ik wil wel een midlife-crisis-auto-maar-kan-geen-echte-betalen'_O-
Batsmeneerquote:
Grrrrrrquote:
Gaat je kraan ook automatisch aan anders worden je handen alsnog vies! of heb je geen water nodig?quote:
quote:
Stingquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:27 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.guitaretab.com/s/sting/18431.html
Kan 'm nu in z'n totaliteiteratie
Zou de bestuurder ook een toupet dragenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, dat kenteken schreeuwt midlife-crisis![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:27 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon zo snel geen duidelijke foto van een bus vinden.
En zie de editquote:
kraan staat aak openquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat je kraan ook automatisch aan anders worden je handen alsnog vies! of heb je geen water nodig?
quote:
Minstensquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou de bestuurder ook een toupet dragen?
ik heb ALAquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, veel dingen herken ik wel, maar ik vind vooral woorden erg tofIk heb echt de gaafste kentekenplaten gezien. Een keer in Zwolle deze:
[ afbeelding ]
Briljant toch?
[..]
De ironieNee, het is gewoon echt achterlijk, wat JJH zegt, die kids van tegenwoordig houden geen weerstand over
Jij barbaar!quote:
Welthuisquote:
wat is die reden danquote:
marijkequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Batsmeneer![]()
[..]
GrrrrrrAl heb jij wel een legitieme reden, maar toch, ik vind het stom
ALA 6969?quote:
Als het ooit zover komt scheer ik me kaal.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MinstensOf hij heeft zo'n comb-over
6969 heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ALA 6969?![]()
Dat past dan wel weer bij zo'n koning als jij
![]()
Huh wat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:29 schreef PeZu het volgende:
gtrerqwqwerjpdaskfnz\dm,.nzm,.n.z\pajed'wjlgglllaooq
[..]
wat is die reden dan
Komt door je dettol!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:29 schreef PeZu het volgende:
wtf mijn H doet et alleen als ik sHift indruk
mja ik werk eel met kip dus dan is dit to wel erg sCHoonquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh wat?![]()
En ehm, nou, dat je met koken het pompje niet vies wilt maken... Al kan dat ook anders
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het ooit zover komt scheer ik me kaal.
Ooit een leraar gehad met een combover. Vooral grappig als ie tegen de wind in liep.
Geen weerstand dat toetsenbord, nu al een virusquote:
Ik ook, maar met een ander stukje hand pompen of met de schone hand pompen lukt mij al jaren primaquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik werk eel met kip dus dan is dit to wel erg sCHoon
Jammer dat C4L-969 niet kanquote:
de V ook ?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:32 schreef PeZu het volgende:
qwertyuioppasdfgjklzxbnm
[..]
de V ook ?
ij is erdomme net nieuw
Lezen met hindernissen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:32 schreef PeZu het volgende:
qwertyuioppasdfgjklzxbnm
[..]
de V ook ?
ij is erdomme net nieuw
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:32 schreef PeZu het volgende:
qwertyuioppasdfgjklzxbnm
[..]
de V ook ?
ij is erdomme net nieuw
Dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Geen weerstand dat toetsenbord, nu al een virus
Partypooperquote:
het werkt alweer hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PartypooperJij ook altijd met je praktische oplossingen
Tja... Eens een engineer, altijd een engineerquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PartypooperJij ook altijd met je praktische oplossingen
myrquote:
iddquote:
En PeZu zijn toetsenbord werkt weerquote:
Hoef ik tenminste niet meer om die missende letter heen te lezen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En PeZu zijn toetsenbord werkt weer
snel doe een koprolquote:
roetsj roetsjquote:
of mijn huishoudenquote:
niet met je eten spelen hehquote:
Volgens mij is hier weinig meer te doen, ik had vanmorgen in de kop. Keuken, wc, badkamer en woonkamer schoon, gestoft gezogen en gedweild. Balkon schoongemaakt en ramen gelapt achter.quote:
Juist wel, weet je hoe leukquote:
met stampotten kun je leuk bouwenquote:
OMG supermanquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij is hier weinig meer te doen, ik had vanmorgen in de kop. Keuken, wc, badkamer en woonkamer schoon, gestoft gezogen en gedweild. Balkon schoongemaakt en ramen gelapt achter.
Hele deltawerken zeker?quote:
ja en dan de jus laten stromenquote:
Steek je niet eens even je vinger in de dijk?quote:
Ik ben er dus voor de rest van de zomer ook wel even klaar mee, moge dat duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG supermanSymph gaat volgende week mijn badkamer doen
De rest doe ik morgen en donderdag hopelijk
hoezo vroegerquote:
neequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Steek je niet eens even je vinger in de dijk?
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er dus voor de rest van de zomer ook wel even klaar mee, moge dat duidelijk zijn.
Moet je weer eens doenquote:
dan kom ik hem wel opetenquote:
Maar ik kook nooit stamppot, en als ik het bij mijn moeder doe (waar wel altijd hollandse kost op tafel staat) krijg ik op mijn kop.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Teleurstellend
[..]
Moet je weer eens doen
schreeuw haarquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik kook nooit stamppot, en als ik het bij mijn moeder doe (waar wel altijd hollandse kost op tafel staat) krijg ik op mijn kop.
Dan gaan wij een keer stamppot eten en deltawerken bouwenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik kook nooit stamppot, en als ik het bij mijn moeder doe (waar wel altijd hollandse kost op tafel staat) krijg ik op mijn kop.
smakelijk saraquote:
Het is zijn mammie, niet schreeuwenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
schreeuw haar![]()
dat hoort nml bij stampot
Eerst een keer tajine.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaan wij een keer stamppot eten en deltawerken bouwen
regel zelf maar een taartquote:
Dat doe ik ook niet meer. Mama is leif.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
schreeuw haar![]()
dat hoort nml bij stampot
moet ze maar niet stom doen met stampot moet je speulenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is zijn mammie, niet schreeuwen![]()
Daar kunnen we vast ook mee knutselenquote:
Moet ik een taart voor je bakken in ruil voor spulletjes?quote:
quote:
Ik bak verdomd lekkere taarten. Overigens door een foutje die ik vroeger maakte en er maar in heb gehouden. Wat een luchtige cake iets hoort te zijn, word bij mij heel dicht en zwaar. Maar lekkah lekkah.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Myr, wil je voor mij ook een taart bakken?
Wat voor spulletjes?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar kunnen we vast ook mee knutselen
[..]
Moet ik een taart voor je bakken in ruil voor spulletjes?Ik wil wel een appeltaart voor je maken?
heb je niet toevallig nog een toetsenbord overquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar kunnen we vast ook mee knutselen
[..]
Moet ik een taart voor je bakken in ruil voor spulletjes?Ik wil wel een appeltaart voor je maken?
MAchtige taart.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bak verdomd lekkere taarten. Overigens door een foutje die ik vroeger maakte en er maar in heb gehouden. Wat een luchtige cake iets hoort te zijn, word bij mij heel dicht en zwaar. Maar lekkah lekkah.
Voor symphquote:
Nee, maar symph misschien welquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je niet toevallig nog een toetsenbord over![]()
of boxjes voor de pc
zal ik zeker doen moet nog weten wat jullie allemaal nog nodig hebben hequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor symph
[..]
Nee, maar symph misschien welHelp me herinneren
![]()
ik durf nietquote:
klieder ze rockyquote:
ik ben oud en verlegenquote:
Dat weet ik ook niet precies meer nuquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal ik zeker doen moet nog weten wat jullie allemaal nog nodig hebben he![]()
en ook nog wat wok nodig heeft
quote:
Oeh Pezu! Ik moest aan je denken zaterdag!quote:
haaienchipsquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh Pezu! Ik moest aan je denken zaterdag!In de supermarkt hadden ze haaienchipjes
![]()
bankstel? salontafel? servies? bestek? enz.enz.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet precies meer nuBehalve dan de wasmachine en eetkamerstoelen. Geen flauw idee wat ie verder nog mist
wie is er over mij aan het liegenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoorde dit weekend dat jij een chille gast bent, dus niet lullen.
je gelooft me nietquote:
vronkykustopatyquote:
de wattesquote:
niet helemaalquote:
Niemand.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie is er over mij aan het liegen
ik ben maar een internet heldquote:
keyboard piraatquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben maar een internet held
pouliepapyquote:
maar wie heb jij gesproken die mij persoonlijk kentquote:
dat zegt me ook niksquote:
quote:
akto snoptu bularquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ahh, snebber snoejs noensj.
Akto Blees maör?
Olie en azijn?quote:
Hoidoei.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:03 schreef Koen66 het volgende:
Zow hehe een dikke 2 uur over Almere-Zoetermeer gedaan
Maar ik ben er
Kids ophalen nu!
Blér Goldfingerquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
akto snoptu bular![]()
![]()
ekdoip buzalki trakpalou?
senkta bularsmakoe boukadiquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Blér Goldfinger
Amäk Nhehe Boesta.![]()
Ellko Mjussti blof!![]()
Olac mJebel nösta.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
senkta bularsmakoe boukadi![]()
joustawer wrabic boesta![]()
yiuasder tranderbar?
quote:
Woehoequote:
sokuner sokunerquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Olac mJebel nösta.
Da Evec möste![]()
JJH el Koen66 mjöckjen melli![]()
Whut!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Olac mJebel nösta.
Da Evec möste![]()
JJH el Koen66 mjöckjen melli![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bankstel? salontafel? servies? bestek? enz.enz.
Avel Taquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
sokuner sokuner
bistaldi![]()
koen66 wukinda vrolstaki burandi bustokali?
Dat jij en Koen zulke leuke mannen zijn, dat ze met jullie wil trouwenquote:
beskondoul baroupilquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Avel Ta
( maar ik moest het geheim houden van ze)![]()
Nee, Koen66 en JJH möbor prusta!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat jij en Koen zulke leuke mannen zijn, dat ze met jullie wil trouwen
maar hee wat een toevalquote:
DMquote:
Ja dat zeg ik, jij lellebelquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, Koen66 en JJH möbor prusta!![]()
Coolquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:09 schreef DaMart het volgende:
Aansluitend bij de TT, heb ik ook nog wel een kentekenfoto.
[ afbeelding ]
Whehehe, lolquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:11 schreef DaMart het volgende:
En het lijkt me duidelijk wat deze Pool kwam doen:
[ afbeelding ]
Nijnerquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
In welk Scandinavisch topic ben ik nu weer terechtgekomen?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:11 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:11 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
äbjec RNquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
Ik begrijp niet wat er staatquote:
ja ik ook het is toch weer ff wennenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
äbjec RN
En nu kap ik met zo platen
bolsku druty poulypaienska trouderquote:
Ik ook niet, /carequote:
Welke taal is het?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
äbjec RN
En nu kap ik met zo platen
De køffie- en theesløwchætquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
on the fly zelfsquote:
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je hebt zelf ook geen idee van wat je zegt.
Ik heb ergens gezecht dat jij en Koen66 gaan trouwen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Arghs haslasvki kray.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef summer2bird het volgende:
ik ga maar eens eten, voor de blije mensen:
ück mjolter snjieët mâkbel
Vertaling: ik moet sneeën maken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef summer2bird het volgende:
ik ga maar eens eten, voor de blije mensen:
ück mjolter snjieët mâkbel
jij wel dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op een dag vallen, goed?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb ergens gezecht dat jij en Koen66 gaan trouwen.
trevquote:
quote:
ik heb de hoop al lang opgegevenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
ALs ik normaal praat, tracht ik het te begrijpen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het komende weekend al? dat is wel heel snel
Altijd op zondag toch? Dus dat is vrij snel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op een dag vallen, goed?
Nee, dat is sint Juttemis.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd op zondag toch? Dus dat is vrij snel.
quote:
p & p ookquote:
Gelukkig welquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd op zondag toch? Dus dat is vrij snel.
Een KSC-trouwerij ook nog Koen en JJh met elkaar. Ik ben wel blij voor ze!quote:
Ik heb wel zin in een feestjequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een KSC-trouwerij ook nog Koen en JJh met elkaar. Ik ben wel blij voor ze!
Alleen als ze Monster hebben zeker?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen als ze Monster hebben zeker?
Cola is ook goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een KSC-trouwerij ook nog Koen en JJh met elkaar. Ik ben wel blij voor ze!
ik ookquote:
Goed spul.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
samen vieren danquote:
doe maar pmquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, kun je op msn komen? Anders PM ik je even![]()
Is beter voor je gebit en je hebt het niet nodig, dus lekker houden zoquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb al heeeel lang geen Monster-achtig spul gehad![]()
Ik ben oud, wat is dit?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb al heeeel lang geen Monster-achtig spul meer gehad![]()
Huh wat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:37 schreef Pheno het volgende:
Ik heb daarnet de meest gruwelijke fatalitie ooit gezien. En ik kan toch veel hebben, maar deze moet even wegzakkenHoly crap
please do sharequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:37 schreef Pheno het volgende:
Ik heb daarnet de meest gruwelijke fatalitie ooit gezien. En ik kan toch veel hebben, maar deze moet even wegzakkenHoly crap
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is beter voor je gebit en je hebt het niet nodig, dus lekker houden zo
Gewoon omdat het lekker isquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mortal Kombat: Fatalities (eindmoves) met bloed, en zo. In HDquote:
Het is wel lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bloed!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mortal Kombat: Fatalities (eindmoves) met bloed, en zo. In HD
Doe het nietquote:
Ik ben oud, wat is dit?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb al heeeeel lang geen Monster-achtig spul meer gehad![]()
Ben je zelfs al zo oud dat je was vergeten dat je het eerder vroeg?quote:
Deze blijft het geniaalst:quote:
Alcohol hoef ik nog steeds niet hoorquote:
Ik kreeg geen antwoord.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je zelfs al zo oud dat je was vergeten dat je het eerder vroeg?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alcohol hoef ik nog steeds niet hoor
Energiedrank opaquote:
Ah, ik ken het niet. Ik word al hyper van het logoquote:
Het idee daarachter nooit begrepen, ik slaap nu 5 uur, moet ik nog minder slapen als ik dat neem?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze blijft het geniaalst:
(op het eind van het filmpje, ofc)
Ik las 'ik word al hyper van lego'quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ik ken het niet. Ik word al hyper van het logo
Nee, ik denk dat je dan juist 8 uur haaltquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het idee daarachter nooit begrepen, ik slaap nu 5 uur, moet ik nog minder slapen als ik dat neem?
Dat ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las 'ik word al hyper van lego'![]()
ja je blijft wakker omdat je moet kotsen van de smaak, men wat enorme bocht is dat zegquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het idee daarachter nooit begrepen, ik slaap nu 5 uur, moet ik nog minder slapen als ik dat neem?
Metro's ftw!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze blijft het geniaalst:
(op het eind van het filmpje, ofc)
Eng.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die Sietske H is maar engwat vinden jullie?
LEGO is coolquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las 'ik word al hyper van lego'![]()
Vorig jaar zo'n jongen in de klas die zijn moeder zijn werkstuk liet maken zodat hij met de lego kon spelenquote:
Te veel energiedrank denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, zaterdag bij JJHquote:
Dat je dat ook doet als moeder zijnde.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vorig jaar zo'n jongen in de klas die zijn moeder zijn werkstuk liet maken zodat hij met de lego kon spelen
ik vind clowns engquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou eerder een beeeeetje verkniptquote:
quote:
Gelukkig is ze geen clownquote:
Verschrikkelijk dom stom lui rotkindquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En je dan afvragen waarom je kind zo dom blijft zeker
[..]
Gelukkig is ze geen clown
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |