zou ik 'm ook mogen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Piratebay, ik kan je de link toesturen die ik gebruikt heb. Intresse?
Moet je ook bittorrent downloaden als je gaat downloaden
neuh, heb geen zin om je de hele tijd op te rapenquote:
Okeequote:
Toch geen zin om iets van (minimaal) 250 euri neer te leggen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:13 schreef summer2bird het volgende:
Gister gedownload op PB, nu het nog kan
Dat is zeeeeer minimaalquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Toch geen zin om iets van 250 euri neer te leggen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
neuh, heb geen zin om je de hele tijd op te rapen
die ene poes kijktquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
Wat vinden jullie van mijn 2 katten en hond
[ afbeelding ]
jaquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
De upgrade, losse versie kost 1000 euriquote:
LIEF!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Is behoorlijk duurquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Toch geen zin om iets van (minimaal) 250 euri neer te leggen.
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef Solique het volgende:
[..]
De upgrade, losse versie kost 1000 euri
Ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
neuh, heb geen zin om je de hele tijd op te rapen
Als je PhotoSoep had kon je ze bij elkaar plakken, zonder dat ze bij elkaar lagenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ze lagen allemaal bij elkaar, dus foto-moment
Pfff, doe mij maar derp op dit momentquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh![]()
Ijsje met slagreaum halen dan?
Ook goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pfff, doe mij maar derp op dit moment
dat is wel een leuke om in te lijsten jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als je PhotoSoep had kon je ze bij elkaar plakken, zonder dat ze bij elkaar lagen
ook met peent, ik weet het, maar het gaat om het idee
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Die voorste kat (gizmo) is echt supergemeen tegen mijn hondDaarom kijkt me hond de andere kant op, bang om klappies te krijgen
Dus het is al een wonder dat ie zo dichtbiij ligt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Die voorste kat (gizmo) is echt supergemeen tegen mijn hondDaarom kijkt me hond de andere kant op, bang om klappies te krijgen
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus het is al een wonder dat ie zo dichtbiij ligt.
Poezelsquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ohquote:
Net als oliebollen in de zomer en BBQ in de winter.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Mensen, vooral ouders, die niet snappen dat ijs in de winter en patat in de zomer gewoon kan omdat het net zo lekker is en het binnen toch wel 19°C+ is
het gehele programma?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef summer2bird het volgende:
Zo. DaMart, RN en TFM hebben het linkje, nog meer mensen die ook CS5 willen.
Ik zeg: nu mag het nog![]()
Nou, hier is het nu 23 graden, pastasalade it is vanavond!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Mensen, vooral ouders, die niet snappen dat ijs in de winter en patat in de zomer gewoon kan omdat het net zo lekker is en het binnen toch wel 19°C+ is
Link mag altijd in de PMquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef summer2bird het volgende:
Zo. DaMart, RN en TFM hebben het linkje, nog meer mensen die ook CS5 willen.
Ik zeg: nu mag het nog![]()
Tsja... Volwassenenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb je al eerder gedownload, zo niet, stuur ik je ook even de beschrijving hoe het een beetje moet, dat ik RN ook stuurde.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het gehele programma?
Zo ja.... ja!
Nu krijgen wij een heel verkeerd beeld van de situatie, volgens mijquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wou eerst wat anders zeggen![]()
Dat verboden woord
Op mijn oude pc wel, nieuwe nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je al eerder gedownload, zo niet, stuur ik je ook even de beschrijving hoe het een beetje moet, dat ik RN ook stuurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |