Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
wtf?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Heeft iemand eigenlijk wel gelezen dat mijn centrifuge ontploft is?
Gaan we vrijdag ook Xboxen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:48 schreef Muck het volgende:
Pssst, Marijke, kom je Xboxen en quesadillas eten?
Wanneerquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:48 schreef Muck het volgende:
Ik wilquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:48 schreef Muck het volgende:
Woesj, ramen openquote:
Het is echt een heel doordringende stank, je ruikt het beneden zelfs, en er zitten twee deuren en een trap tussen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, zat ik eindelijk, ontploft de centrifuge, hele bovenverdieping staat blauw
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:48 schreef TheFamousMan het volgende:
vanaf morgen staat ie erquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer
En nog net 1 post kunnen makenBizar snel gaan we weer
![]()
Gezelligheid alom hoop ik
ik pas vanaf morgenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:48 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Woesj, ramen open
[..]
Het is echt een heel doordringende stank, je ruikt het beneden zelfs, en er zitten twee deuren en een trap tussen!
He, heb je m'n lunch nog gezien?quote:
echt retestrakquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:49 schreef sararaats het volgende:
straks pizza !!!!!
in elk geval doe ik lekker mee aan de koffieleut, wreed gezellig hier.
Ik nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
vanaf morgen staat ie er
[..]
ik pas vanaf morgen
Pastasalade.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:49 schreef sararaats het volgende:
straks pizza !!!!!
in elk geval doe ik lekker mee aan de koffieleut, wreed gezellig hier.
woahquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:50 schreef Muck het volgende:
en nu ga ik echt CSI kijken en haken
Bloemensjaal
[ afbeelding ]
kick-ass is op CC retestrakquote:
heb nog geen fifa en geen 2de controller hoorquote:
Ehm, moet ik even kijken, want dan zou het morgen wordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
vanaf morgen staat ie er
[..]
ik pas vanaf morgen
Vrijdag ook nog niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb nog geen fifa en geen 2de controller hoor
Wel als jij dat voor hem kooptquote:
Prachtig, zo op de klankkast slaan en de hals verkeerd om vasthoudenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:52 schreef JJH het volgende:
http://michielveenstra.tu(...)ze-kids-by-vergeer74
Zie dat kereltje rechts ook die gitaar vasthouden.
Op mijn pc gebruik in X-boxcontrollers met USB-aansluiting... die USB kan eraf, dus ik zou mijn eigen controller kunnen meenemen danquote:
Vanmorgen? Ja, maar had geen tijd meer om te reagerenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, heb je m'n lunch nog gezien?
je bent altijd welkom dat weet jequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, moet ik even kijken, want dan zou het morgen wordenDonderdag komt Peter met kindjes en heb ik een afspraak bij het UWV
En dan morgen dietist wat niet leuk wordt
Maar ik moet eigenlijk ook opruimen en schoonmaken en dat moet echt want het zit me dwars
Dus ik denk dat ik volgende week wel wil?
![]()
Geeft nietsquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vanmorgen? Ja, maar had geen tijd meer om te reageren
Hoiquote:
Liefquote:
Nog een uurtje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik zag het
Gefeliciteerd
[..]
Hola
Is het al 5 uur? Grrrrrrrrrrr geen zin meer
Ik heb even teruggezocht. Lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
@ Marijke
Zag er wel weer leuk uit hoor![]()
een beetje gelijk heeft ze wel hoorquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
@ Marijke
Zag er wel weer leuk uit hoor![]()
Het smaakte ook erg goedquote:
Met je vriendinnen zeker?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:02 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje verleidt DM tot een mini meet
Mag het?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een beetje gelijk heeft ze wel hoor
Jups maar is vooral voor mij onhandig omdat we zaterdags klussen en ik 5 dagen werkquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:02 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje verleidt DM tot een mini meet
Wel een klein beetje hoorquote:
Boterham met pindakaas.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Het smaakte ook erg goedEn al mijn collega's vonden het weer geweldig
![]()
Morgen lekker thuis lunchen, dus iets simpels
[..]
Met je vriendinnen zeker?
Weet ik lieve schatquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jups maar is vooral voor mij onhandig omdat we zaterdags klussen en ik 5 dagen werkmaar ik weet het schat!
Dat ik gelijk heb? Altijdquote:
Nope.. priveequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Het smaakte ook erg goedEn al mijn collega's vonden het weer geweldig
![]()
Morgen lekker thuis lunchen, dus iets simpels
[..]
Met je vriendinnen zeker?
Daar houd ik maar een heel klein beetje vanquote:
jou vergeten? mafkeesquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik lieve schatMaar dat je het niet vergeet
Dan prikken we een zondag, en rijden jullie met mij mee!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jups maar is vooral voor mij onhandig omdat we zaterdags klussen en ik 5 dagen werkmaar ik weet het schat!
quote:
Iets met resultaten uit het verledenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Na ons gesprek van gister en vanochtend, weet ik niet zo goed wat ik moet denken
hihih.. onze DM gesprekken??quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Na ons gesprek van gister en vanochtend, weet ik niet zo goed wat ik moet denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Jullie hebben DaMart al uitgebreid besporken ook, jaquote:
besporken ook jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Jullie hebben DaMart al uitgebreid besporken ook, ja![]()
?
Weet je wat een Spork is?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Jullie hebben DaMart al uitgebreid besporken ook, ja![]()
?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hihih.. onze DM gesprekken??JupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
Sporkje hier, sporkje daar, sporkjes oooooveral
Ik wel!quote:
quote:
moet je bij nijner zijn, laatste keer dat ik heb gefotosoept is al een tijdje geledenquote:
quote:
quote:
Gister gedownload op PB, nu het nog kanquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
moet je bij nijner zijn, laatste keer dat ik heb gefotosoept is al een tijdje geleden
Ik ga je vanavond wel even uithoren over wat jullie over mij gezegd hebben dan... zo eerst eens rustig richting treinquote:
nijn, pak je kans!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
Gister gedownload op PB, nu het nog kan
Downloadlinkje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
Piratebay, ik kan je de link toesturen die ik gebruikt heb. Intresse?quote:
zou ik 'm ook mogen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Piratebay, ik kan je de link toesturen die ik gebruikt heb. Intresse?
Moet je ook bittorrent downloaden als je gaat downloaden
neuh, heb geen zin om je de hele tijd op te rapenquote:
Okeequote:
Toch geen zin om iets van (minimaal) 250 euri neer te leggen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:13 schreef summer2bird het volgende:
Dat is zeeeeer minimaalquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Toch geen zin om iets van 250 euri neer te leggen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
neuh, heb geen zin om je de hele tijd op te rapen
die ene poes kijktquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
Wat vinden jullie van mijn 2 katten en hond
[ afbeelding ]
jaquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
De upgrade, losse versie kost 1000 euriquote:
LIEF!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Is behoorlijk duurquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Toch geen zin om iets van (minimaal) 250 euri neer te leggen.
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef Solique het volgende:
[..]
De upgrade, losse versie kost 1000 euri
Ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
neuh, heb geen zin om je de hele tijd op te rapen
Als je PhotoSoep had kon je ze bij elkaar plakken, zonder dat ze bij elkaar lagenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ze lagen allemaal bij elkaar, dus foto-moment
Pfff, doe mij maar derp op dit momentquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh![]()
Ijsje met slagreaum halen dan?
Ook goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pfff, doe mij maar derp op dit moment
dat is wel een leuke om in te lijsten jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als je PhotoSoep had kon je ze bij elkaar plakken, zonder dat ze bij elkaar lagen
ook met peent, ik weet het, maar het gaat om het idee
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Die voorste kat (gizmo) is echt supergemeen tegen mijn hondDaarom kijkt me hond de andere kant op, bang om klappies te krijgen
Dus het is al een wonder dat ie zo dichtbiij ligt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Die voorste kat (gizmo) is echt supergemeen tegen mijn hondDaarom kijkt me hond de andere kant op, bang om klappies te krijgen
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus het is al een wonder dat ie zo dichtbiij ligt.
Poezelsquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ohquote:
Net als oliebollen in de zomer en BBQ in de winter.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Mensen, vooral ouders, die niet snappen dat ijs in de winter en patat in de zomer gewoon kan omdat het net zo lekker is en het binnen toch wel 19°C+ is
het gehele programma?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef summer2bird het volgende:
Zo. DaMart, RN en TFM hebben het linkje, nog meer mensen die ook CS5 willen.
Ik zeg: nu mag het nog![]()
Nou, hier is het nu 23 graden, pastasalade it is vanavond!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Mensen, vooral ouders, die niet snappen dat ijs in de winter en patat in de zomer gewoon kan omdat het net zo lekker is en het binnen toch wel 19°C+ is
Link mag altijd in de PMquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef summer2bird het volgende:
Zo. DaMart, RN en TFM hebben het linkje, nog meer mensen die ook CS5 willen.
Ik zeg: nu mag het nog![]()
Tsja... Volwassenenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb je al eerder gedownload, zo niet, stuur ik je ook even de beschrijving hoe het een beetje moet, dat ik RN ook stuurde.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het gehele programma?
Zo ja.... ja!
Nu krijgen wij een heel verkeerd beeld van de situatie, volgens mijquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wou eerst wat anders zeggen![]()
Dat verboden woord
Op mijn oude pc wel, nieuwe nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je al eerder gedownload, zo niet, stuur ik je ook even de beschrijving hoe het een beetje moet, dat ik RN ook stuurde.
Tfm en s2b sitting in a tree?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef TheFamousMan het volgende:
With birds I share this lonely view
Ooooooh zeg zeg zegquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wou eerst wat anders zeggen![]()
Dat verboden woord
Close your eyes and I kiss you girlquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Close your eyes and I kiss you girl
quote:
jaquote:
quote:
NOG een eend!quote:
quote:
Was dat het vieze woord?quote:
pezu gaat zo de 4 dubbel lp even draaienquote:
Was ik maar 30 jaar ofzo eerder geboren, zeker qua muziek.quote:
Oom Dago, long time no see!quote:
ach ja nu is er wel weer veel meer muziek en je kan er veel makkelijker en sneller anakomenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Was ik maar 30 jaar ofzo eerder geboren, zeker qua muziek.
Dat is wel weer zo, maar wat lijkt het me geniaal om een keer Woodstock meegemaakt te hebben. Of Freddie Mercury live te zien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja nu is er wel weer veel meer muziek en je kan er veel makkelijker en sneller anakomen
ooh had ik maar een tijdmachinequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo, maar wat lijkt het me geniaal om een keer Woodstock meegemaakt te hebben. Of Freddie Mercury live te zien.
buena vista scoial clubquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:43 schreef JJH het volgende:
Ik heb eerst maar eens een zomers playlistje in spotify gegooid.
Gipsy Kings nu.
heerlijke cd voor nu, koud servezaatje erbij en chillen maarquote:
mn ultieme zomer cdquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
heerlijke cd voor nu, koud servezaatje erbij en chillen maar
chan chanquote:
heo uwe pleejert heb je nu al een eigen pitspoes of watquote:
Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
heo uwe pleejert heb je nu al een eigen pitspoes of wat
Zuiplap!quote:
quote:
Als je mee gaat naar terras mag je er 1 hebbenquote:
duut lang manquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je mee gaat naar terras mag je er 1 hebben
Dan bestel ik dan wel een nieuwe.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, voor als de eerste leeg is.
ooh je hebt dus en slachtoffer op het oogquote:
Preciesquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, voor als de eerste leeg is.
Gaan we snel keer doen !quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Je weet dat ik dat best zou willen he....
Nou, het tweede biertje krijgt geeneens de kans denk ik om lauw danwel dood te worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Precies
En dan snel drinken, lauw bier
[..]
Gaan we snel keer doen !
Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh je hebt dus en slachtoffer op het oog
Owja... fluitjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, het tweede biertje krijgt geeneens de kans denk ik om lauw danwel dood te worden.
LONDEN - Wetenschappers hebben ontdekt welke stoffen de bittere nasmaak van verschaald bier veroorzaken en hoe ze ontstaan. Aan de hand daarvan hebben zij nieuwe manieren gevonden om bier langer vers te houden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan bestel ik dan wel een nieuwe.
Dood bier.
In dat geval:quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja... fluitjes pijpjes.
Halve liters FTW.
Getränkehallequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zei bewust geen pijpjes.
En Warsteiner hebben ze hier niet in halve liters.
Amenquote:
Verschil moet er zijnquote:
Vrijdag naar Deutschlandquote:
quote:
Heet een Getränkehalle leeg kopen tegenwoordig Freunde besuchen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrijdag naar DeutschlandFreunde besuchen
Hou je er wel rekening mee dat Karfreitag daar nog een echte feestdag is, met bijbehorende drukte enzo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrijdag naar DeutschlandFreunde besuchen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heet een Getränkehalle leeg kopen tegenwoordig Freunde besuchen?
He Dago!quote:
Nee, ik ga echt vrienden bezoekenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heet een Getränkehalle leeg kopen tegenwoordig Freunde besuchen?
Vrachwaggels mogen dan ook niet de weg op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat Karfreitag daar nog een echte feestdag is, met bijbehorende drukte enzo?
Uhu, maar ze wonen op een camping met zwemplas en huisje en bbqquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat Karfreitag daar nog een echte feestdag is, met bijbehorende drukte enzo?
ik wil het nuquote:
QFT.quote:
Wie is hier nou de zuiplap?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
QFT.
En dan na het eten verder met whisky.
T.quote:
bierquote:
wijn en chocolade na de bbqquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
QFT.
Mwah......quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
QFT.
Dat zeker ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah......
Ik houd het wel bij bier.
Whiskey is lekker bij een haardvuur met een goede sigaar.
Over half uurtjequote:
Woahh Mojitoquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:07 schreef PriemGirl het volgende:
Bah whiskey..Lekker wijntje.. Of een lekker cocktail...
Hmmm het weer is wel ideaal voor een mojito
Maar om nou een paar honderd euro aan 'passende malts' te hebben staan vind ik een beetje ver gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeker ook![]()
.
Maar voor elke gelegenheid is er een passende malt te vinden.
plek zat maar geen zin om naar de super te gana voor fleischquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Juustem.
Bbq-en kan ik niet, daar is mijn balkon écht te klein voor.
Ik ga pastasalade maken, met tricolore fusilli!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
plek zat maar geen zin om naar de super te gana voor fleisch![]()
dus dat wordt zo pasta en wij
er zijn wel 100000 variaties mogelijk, hoe kun je datr nu zeggenquote:
Lekker weertje hè?quote:
je moet de r nog weg editten!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn wel 100000 variaties mogelijk, hoe kun je datr nu zeggen
Ik hou niet van die meeldingenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
Alleen al de mogelijkheden in een salade zijn oneindig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet niks vriendquote:
goede verse pastaquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hou niet van die meeldingen
De saus wel vaak
ik ga wel gewoon naar Muck toe, ook goed?quote:
ja man ongekendquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen al de mogelijkheden in een salade zijn oneindig.
Ja hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ga wel gewoon naar Muck toe, ook goed?
Da's toch een kippestukjequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:03 schreef JJH het volgende:
Duitsland is al gauw een uurtje rijden vanuit Zwolle.
oehj, gebruik je ninja-technieken en mep ze uit de lucht!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb het gezelschap van 2 sluimerwespen
ik dacht al: wow wel een heel uurquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's toch een kippestukjeIk kan over een uurtje niet echt wakker liggen
![]()
Autorijden
Rijden zelf weet ik niet echt, maar aan achterin zitten heb ik in ieder geval echt een enorme hekelquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Autorijden
Maar om 'even' een kissie bier te halen vind ik een beetje veel van het goede, voor een middagje is het wel leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Autorijden
Zelf rijden is zoveel leuker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Rijden zelf weet ik niet echt, maar aan achterin zitten heb ik in ieder geval echt een enorme hekel
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar om 'even' een kissie bier te halen vind ik een beetje veel van het goede, voor een middagje is het wel leuk inderdaad.
nee hoor, meerijden n keihard zuipen is leukerquote:
dan nog, ik vind een uurtje niksquote:
Maar dan verveel je je niet meer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, meerijden n keihard zuipen is leuker
ik zal het proberen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oehj, gebruik je ninja-technieken en mep ze uit de lucht!
quote:
Heerlijk, slapen achterinquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Rijden zelf weet ik niet echt, maar aan achterin zitten heb ik in ieder geval echt een enorme hekel
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar om 'even' een kissie bier te halen vind ik een beetje veel van het goede, voor een middagje is het wel leuk inderdaad.
ja goed hoor en met u?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]PZU!
![]()
Hoe ist?
[..]
Heerlijk, slapen achterin![]()
[..]
Ja, dat is waarMaar inderdaad, dit is voor langer dan een kissie bier
Moet ik wat voor je meenemen?
![]()
Duitse kentekensquote:
Alles okquote:
Die combinaties.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duitse kentekensIk heb er geloof ik wel 100 gefotografeerd
![]()
Ik zag laatst KS - C - 'cijfers' rijdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duitse kentekensIk heb er geloof ik wel 100 gefotografeerd
![]()
Die met dat electrische pompje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles ok![]()
OMG wil iemand Dettol dood maken?![]()
Wat een onzin is dat zeg
Graag!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles ok![]()
Wat een onzin is dat zeg
dei automatise zeeppompquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles ok![]()
Wat een onzin is dat zeg
Wie wil er nou ontsmettingsmiddel vermoordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles ok![]()
Wat een onzin is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |