ik moet niks vriendquote:
goede verse pastaquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hou niet van die meeldingen
De saus wel vaak
ik ga wel gewoon naar Muck toe, ook goed?quote:
ja man ongekendquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen al de mogelijkheden in een salade zijn oneindig.
Ja hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ga wel gewoon naar Muck toe, ook goed?
Da's toch een kippestukjequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:03 schreef JJH het volgende:
Duitsland is al gauw een uurtje rijden vanuit Zwolle.
oehj, gebruik je ninja-technieken en mep ze uit de lucht!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb het gezelschap van 2 sluimerwespen
ik dacht al: wow wel een heel uurquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's toch een kippestukjeIk kan over een uurtje niet echt wakker liggen
![]()
Autorijden
Rijden zelf weet ik niet echt, maar aan achterin zitten heb ik in ieder geval echt een enorme hekelquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Autorijden
Maar om 'even' een kissie bier te halen vind ik een beetje veel van het goede, voor een middagje is het wel leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Autorijden
Zelf rijden is zoveel leuker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Rijden zelf weet ik niet echt, maar aan achterin zitten heb ik in ieder geval echt een enorme hekel
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar om 'even' een kissie bier te halen vind ik een beetje veel van het goede, voor een middagje is het wel leuk inderdaad.
nee hoor, meerijden n keihard zuipen is leukerquote:
dan nog, ik vind een uurtje niksquote:
Maar dan verveel je je niet meer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, meerijden n keihard zuipen is leuker
ik zal het proberen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oehj, gebruik je ninja-technieken en mep ze uit de lucht!
quote:
Heerlijk, slapen achterinquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Rijden zelf weet ik niet echt, maar aan achterin zitten heb ik in ieder geval echt een enorme hekel
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar om 'even' een kissie bier te halen vind ik een beetje veel van het goede, voor een middagje is het wel leuk inderdaad.
ja goed hoor en met u?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]PZU!
![]()
Hoe ist?
[..]
Heerlijk, slapen achterin![]()
[..]
Ja, dat is waarMaar inderdaad, dit is voor langer dan een kissie bier
Moet ik wat voor je meenemen?
![]()
Duitse kentekensquote:
Alles okquote:
Die combinaties.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duitse kentekensIk heb er geloof ik wel 100 gefotografeerd
![]()
Ik zag laatst KS - C - 'cijfers' rijdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duitse kentekensIk heb er geloof ik wel 100 gefotografeerd
![]()
Die met dat electrische pompje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles ok![]()
OMG wil iemand Dettol dood maken?![]()
Wat een onzin is dat zeg
Graag!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles ok![]()
Wat een onzin is dat zeg
dei automatise zeeppompquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles ok![]()
Wat een onzin is dat zeg
Wie wil er nou ontsmettingsmiddel vermoordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles ok![]()
Wat een onzin is dat zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |