Hai Dagoquote:
Het koningshuis welquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Oke.
Ik dacht al, want in Nederland zitten er geen klinkers in de kentekens.
Warm!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai DagoHad je in het vorige topic ook al begroet, hoe ist?
Hyundai Coupé. Gevalletje 'ik-wil-wel-een-midlife-crisis-auto-maar-kan-geen-echte-betalen'quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat weet ik wel zeker, gezien het type auto ook
Ooit eens geweest, en als je er dan twee keer over nadenkt, en het vervolgens op alle bussen ziet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar sowieso, die combinatie, baas
Nee, dat wist ik nietLekker fout
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Hyundai Coupé. Gevalletje 'ik wil wel een midlife-crisis-auto-maar-kan-geen-echte-betalen'_O-
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent niet van dat soort dingen, doe eens niet
stuiterbalquote:
Jup, dat kenteken schreeuwt midlife-crisisquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Hyundai Coupé. Gevalletje 'ik wil wel een midlife-crisis-auto-maar-kan-geen-echte-betalen'_O-
Batsmeneerquote:
Grrrrrrquote:
Gaat je kraan ook automatisch aan anders worden je handen alsnog vies! of heb je geen water nodig?quote:
quote:
Stingquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:27 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.guitaretab.com/s/sting/18431.html
Kan 'm nu in z'n totaliteiteratie
Zou de bestuurder ook een toupet dragenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, dat kenteken schreeuwt midlife-crisis![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:27 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon zo snel geen duidelijke foto van een bus vinden.
En zie de editquote:
kraan staat aak openquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat je kraan ook automatisch aan anders worden je handen alsnog vies! of heb je geen water nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |