Daarna word je impotent.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Misschien is hij geen maagd meer.
ze had een bb,en echt war jongen, ik heb nu een tijdje een vriendin die ook lekker is, maar zij sloeg echt alles die nieuwe collega...quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
[..]
Ah vandaar die 12 minuten. Ze moest eerst nog wat eten en had meer dan de helft van de tijd nodig om op te staan.
Whehe, de onverwachte boner @ middelbare school-expert-tactics.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:28 schreef jogy het volgende:
das verneukt. Gewoon je erectie naar je navel laten wijzen, valt het minder op.
Ik krijg nog een boner als ik in de bus zitquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Cool story bro, goede zaak.
[..]
Whehe, de onverwachte boner @ middelbare school-expert-tactics.
En dan nog niet eens als ie vol zit met kippenvleesquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik krijg nog een boner als ik in de bus zit.
Alleen daarom al draag ik nooit witte broeken of sowieso heel dunne stofquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:41 schreef jogy het volgende:
[..]
En dan nog niet eens als ie vol zit met kippenvlees.
Ik voel je pijn broederquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik krijg nog een boner als ik in de bus zit.
DE WOORDquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef Zwollesjappie het volgende:
ben je ook turk
maar ik heb mijn hele leven chanant gescheven....
normaal typ ik alles via google chrome en die verbeterd spelfouten, dit keer zat ik echter op mijn gewone internet.
Maar nu ben ik genezen voor heel me leven van de woord..
Doe het zelf dan pussyquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef omdat_appel het volgende:
Geeft niet man. Maar wat mij wel opvalt, 5 pagina's lang struikelt iedereen over het woordje chanant, uitlachen gieren en brullen, maar niemand die je dan ook helpt met het juiste woord, zodat je kunt leren en verder kunt komen. Maar nee dit is hoe de gemiddelde medelander in elkaar zit. Gewoon laten stikken en toekijken. Vies hoor, echt vies gewoon.
Neger watquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef omdat_appel het volgende:
Had ik dus al gedaan als je goed gelezen had in mijn vorige post, nerd.
Aan je leuter zitten graaien in het openbaar is niet aan te raden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kun je hem dan niet gewoon omlaag duwen als hij omhoog staat?
TS telt elke minuut van het prachtige momentquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Zwollesjappie het volgende:
na 12 minuten kwam ze naar me toe en ging bij mij op schoot zitten
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:39 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ik lees voortaan wel ff bij preview als ik wat post, of alles goed is gespeld oke?
bij wipstrik en indische buurt ofzo meer zeg en weet ik zelf ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Stuurver het volgende:
Hoe heet ze? Ik ken iedereen van die leeftijd in Zwolle
Maar , 'chanant' staat bijna onderaan in het verhaal ..quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
Als je al begint met chanant, ga ik de rest niet eens lezen. lekker puh.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
Als je al begint met chanant, ga ik de rest niet eens lezen. lekker puh.
Misschien moet je de topictitel eens lezen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef Jelleb18 het volgende:
[..]
Maar , 'chanant' staat bijna onderaan in het verhaal ..
Dus je hebt het wel helemaal gelezen.
Gluiperd
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:37 schreef omdat_appel het volgende:
Nee G!!! Chimeid is die sranang sma mi mattie! Amang bootylicious enzo je weet toch. Je moet weten a brothaaa
Chimeid is appetijtelijke dame.
Yep.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zeggen mensen dat ook in het echt? Chimeid?
alleen wankers nu nog manquote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zeggen mensen dat ook in het echt? Chimeid?
quote:
Waarom.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:04 schreef Vendris het volgende:
[..]
Misschien moet je de topictitel eens lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |