Daarna word je impotent.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Misschien is hij geen maagd meer.
ze had een bb,en echt war jongen, ik heb nu een tijdje een vriendin die ook lekker is, maar zij sloeg echt alles die nieuwe collega...quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
[..]
Ah vandaar die 12 minuten. Ze moest eerst nog wat eten en had meer dan de helft van de tijd nodig om op te staan.
Whehe, de onverwachte boner @ middelbare school-expert-tactics.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:28 schreef jogy het volgende:
das verneukt. Gewoon je erectie naar je navel laten wijzen, valt het minder op.
Ik krijg nog een boner als ik in de bus zitquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Cool story bro, goede zaak.
[..]
Whehe, de onverwachte boner @ middelbare school-expert-tactics.
En dan nog niet eens als ie vol zit met kippenvleesquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik krijg nog een boner als ik in de bus zit.
Alleen daarom al draag ik nooit witte broeken of sowieso heel dunne stofquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:41 schreef jogy het volgende:
[..]
En dan nog niet eens als ie vol zit met kippenvlees.
Ik voel je pijn broederquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik krijg nog een boner als ik in de bus zit.
DE WOORDquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef Zwollesjappie het volgende:
ben je ook turk
maar ik heb mijn hele leven chanant gescheven....
normaal typ ik alles via google chrome en die verbeterd spelfouten, dit keer zat ik echter op mijn gewone internet.
Maar nu ben ik genezen voor heel me leven van de woord..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |