wat lul jij was gewoon nederlander chimeidquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef Misan het volgende:
[..]
oh gatverdamme, van die wijven die na hun 25e foeilelijk worden en dan nog steeds geen volgroeide borsten hebben
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat dus.
en verder;
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/C/chi-meid
Verzonnen verhalen...
Of gewoon chinees.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:50 schreef fietsdopje het volgende:
Straks zegt hij zeker ook nog chinant
quote:
2 weken taakstraf en foei! niet meer doe he.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:05 schreef ZureLucht het volgende:
Laatst zat ik op het terras en toen kwam er een turk op mij zitten. Wat denk je? Mijn iPhone weg.
Gelukkig hebben we dat ding terug weten te traceren samen met de politie via zo'n applicatie ofzo. Had je dat turkje moeten zien kijken.
dus hij is zo klein dat ze het niet eens opmerkt als ze d'r op zit, maar pas als jij opstaat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Zwollesjappie het volgende:
...
na 12 minuten kwam ze naar me toe en ging bij mij op schoot zitten,
...
maar het was te laat, ik kreeg een stijve![]()
...
Dus ik doe mij shirte en telefoon nog beetje ervoor dat het niet opvalt..![]()
En opeens zegt ze iell, is dat door mij ofzo...![]()
...
quote:Chimeid van TS:
Ah vandaar die 12 minuten. Ze moest eerst nog wat eten en had meer dan de helft van de tijd nodig om op te staan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Zwollesjappie het volgende:
...
na 12 minuten kwam ze naar me toe en ging bij mij op schoot zitten,
nee, gênantquote:
Krap een maandje dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:23 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
doe normaal gekjij weet echt niet hoe lekker die was zij..
tuurlijk heb ervaring vanaf me 15,5 al..
Jou doet het dus niks als een chimeid van 18 in een strakke broek waarboven een roze string uitsteekt op je schoot zit te wiebelen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef Bartcoah het volgende:
Wat is de bedoeling van dit topic?
Praten over je grammatica of over dat je kk triest bent en een stijve krijgt alleen al omdat een leuk meisje op je schoot kwam zitten?
Misschien is hij geen maagd meer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Jou doet het dus niks als een chimeid van 18 in een strakke broek waarboven een roze string uitsteekt op je schoot zit te wiebelen?
Daarna word je impotent.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Misschien is hij geen maagd meer.
ze had een bb,en echt war jongen, ik heb nu een tijdje een vriendin die ook lekker is, maar zij sloeg echt alles die nieuwe collega...quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
[..]
Ah vandaar die 12 minuten. Ze moest eerst nog wat eten en had meer dan de helft van de tijd nodig om op te staan.
Whehe, de onverwachte boner @ middelbare school-expert-tactics.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:28 schreef jogy het volgende:
das verneukt. Gewoon je erectie naar je navel laten wijzen, valt het minder op.
Ik krijg nog een boner als ik in de bus zitquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Cool story bro, goede zaak.
[..]
Whehe, de onverwachte boner @ middelbare school-expert-tactics.
En dan nog niet eens als ie vol zit met kippenvleesquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik krijg nog een boner als ik in de bus zit.
Alleen daarom al draag ik nooit witte broeken of sowieso heel dunne stofquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:41 schreef jogy het volgende:
[..]
En dan nog niet eens als ie vol zit met kippenvlees.
Ik voel je pijn broederquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik krijg nog een boner als ik in de bus zit.
DE WOORDquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef Zwollesjappie het volgende:
ben je ook turk
maar ik heb mijn hele leven chanant gescheven....
normaal typ ik alles via google chrome en die verbeterd spelfouten, dit keer zat ik echter op mijn gewone internet.
Maar nu ben ik genezen voor heel me leven van de woord..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |