quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
Als je al begint met chanant, ga ik de rest niet eens lezen. lekker puh.
Ben je deze nou zelf nog niet zat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef wise het volgende:
chimeid¿
oh je bedoelt chinese meid zoals linpunt
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef antfukker het volgende:
Fatih is een lekkere turk met een nat kaal kutje 37 tm 38 graden![]()
hoe bedoel je¿quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ben je deze nou zelf nog niet zat?
doe normaal gekquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:21 schreef ZureLucht het volgende:
Ach, een jongen van 20 heeft nog nooit een leuk meisje op zijn schoot gehad en ervaart een stijve.
Zeker niet veel kilometers gemaakt met het neuken?
tuurlijk joh, dat doen collega'squote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Zwollesjappie het volgende:
na 12 minuten kwam ze naar me toe en ging bij mij op schoot zitten
ah ik wist het wel. Eindelijk iemand die het goed uitlegtquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Afkorting van Chinese meid. Hetzelfde geldt voor chiboy, dat staat voor Chinese boy.
Ik zit regelmatig naast heel mooie vrouwen in de trein.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:24 schreef Zwollesjappie het volgende:
misschien gebeurd ook nog wel is in een trein die je staat te spoten van binnen
in hun cultuur is dat normaal jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:25 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
tuurlijk joh, dat doen collega's
Nou is ie niet leuk meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Iets met een grap die je al 100 keer hebt gemaakt.
en nog steeds is tie leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Iets met een grap die je al 100 keer hebt gemaakt.
Spoten? je bedoelt spuiten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:24 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
misschien gebeurd ook nog wel is in een trein die je staat te spoten van binnen
\ik werk bij een fastfoodzaak waar ook veel scholieren als bijbaantje werken, dus ja dat doen collega's.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:25 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
tuurlijk joh, dat doen collega's
ze houden wel van die situaties denk anders kleden ze zich niet zo als een sletquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:30 schreef Nebukadnezar het volgende:
Haha, vandaag ook bij mij in de klas. Alle meisjes lekker kort gekleed, ben ik eventjes met een van die meisjes aan het praten (gewoon school dingen enzo). Heb ik een stijve in mn broek. Ze zei er niks over maar ik had echt duidelijk het gevoel dat ze ernaar keek
En als je geen stijve had gehad of haar van je had af geduwd dan had ze je uitgemaakt voor homo... win-win voor vrouwen. Waar zijn de dagen gebleven dat je zo'n vrouw gewoon aan d'r haren kon meeslepen naar je grot om je even lekker uit te leven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Zwollesjappie het volgende:
En opeens zegt ze iell, is dat door mij ofzo...weet ze heus wel.
![]()
Koning, keizer, admiraal. Op Nebukadnezar's lul geilen ze allemaal.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:37 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
ze houden wel van die situaties denk anders kleden ze zich niet zo als een slet
oh gatverdamme, van die wijven die na hun 25e foeilelijk worden en dan nog steeds geen volgroeide borsten hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Afkorting van Chinese meid. Hetzelfde geldt voor chiboy, dat staat voor Chinese boy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |