Doe het zelf dan pussyquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef omdat_appel het volgende:
Geeft niet man. Maar wat mij wel opvalt, 5 pagina's lang struikelt iedereen over het woordje chanant, uitlachen gieren en brullen, maar niemand die je dan ook helpt met het juiste woord, zodat je kunt leren en verder kunt komen. Maar nee dit is hoe de gemiddelde medelander in elkaar zit. Gewoon laten stikken en toekijken. Vies hoor, echt vies gewoon.
Neger watquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef omdat_appel het volgende:
Had ik dus al gedaan als je goed gelezen had in mijn vorige post, nerd.
Aan je leuter zitten graaien in het openbaar is niet aan te raden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kun je hem dan niet gewoon omlaag duwen als hij omhoog staat?
TS telt elke minuut van het prachtige momentquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Zwollesjappie het volgende:
na 12 minuten kwam ze naar me toe en ging bij mij op schoot zitten
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:39 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ik lees voortaan wel ff bij preview als ik wat post, of alles goed is gespeld oke?
bij wipstrik en indische buurt ofzo meer zeg en weet ik zelf ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Stuurver het volgende:
Hoe heet ze? Ik ken iedereen van die leeftijd in Zwolle
Maar , 'chanant' staat bijna onderaan in het verhaal ..quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
Als je al begint met chanant, ga ik de rest niet eens lezen. lekker puh.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
Als je al begint met chanant, ga ik de rest niet eens lezen. lekker puh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |