bob?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:21 schreef Rectum het volgende:
Meer fotografisch materiaal van dat pittige ding.
tvpquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:21 schreef Rectum het volgende:
Meer fotografisch materiaal van dat pittige ding.
Wat dacht je van:quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:22 schreef JaimyLee het volgende:
Ter ere van dit deel 2 zal ik een sms sturen naar nina. Suggesties zijn welkom, met goede inbreng kan ik wat!
Ze vroegen gister om link van 14 jarig meisje maar gaf mijn link, toen allemaal foto's geplaatst door iedereen etcquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef vanBinsberge het volgende:
wtf is er aan de hand met die jaimylee hyves dan?
hij vind iemand leuk en wil haar crushen op hyves en weet niet hoe. en nu wil die haar smsenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef vanBinsberge het volgende:
wtf is er aan de hand met die jaimylee hyves dan?
Jij verwoord het beter.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef Lektrofapper het volgende:
[..]
hij vind iemand leuk en wil haar crushen op hyves en weet niet hoe. en nu wil die haar smsen
Bobquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:25 schreef vanBinsberge het volgende:
een van hen is een mongool... maar wie?
[ afbeelding ]
Het is Bob, die staat er niet op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:25 schreef vanBinsberge het volgende:
een van hen is een mongool... maar wie?
[ afbeelding ]
Mijn dank.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:26 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij bent wel mijn held van de laatste 34 uur trouwens
Hyves crush #2quote:
Dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Mijn dank.
Maar hoe kan dat, ik heb deel 1 gister avond gemaakt
quote:
Ik heb haar nummer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:29 schreef Dimens het volgende:
Moeilijk he, lezen.
Welke Fok!ker is dit en wie heeft haar nummer?
Pjotr is pas een mongool, kijk maar bij mn vriendenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:30 schreef Mr_Brownz het volgende:
wat een stel tostí's op je hyves foto's, om verdrietig van te worden
nice inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:29 schreef Dimens het volgende:
Moeilijk he, lezen.
Dat is Voequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:29 schreef Dimens het volgende:
Moeilijk he, lezen.
welke hyves link?quote:
die heeft hier nooit gestaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:33 schreef Keselo het volgende:
[..]
Van de 14 jarige smatje.
Dus niet van jouw profiel
Je bent de schil om mijn banaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:29 schreef Dimens het volgende:
watquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef Mr_Brownz het volgende:
Ts, Waarom ben jij lid van de hyves: Wij houden van jongens die snel terug smsen?
stiekem is het een kerel waar je verlieft op bent
als ik het me goed herinner was het ook voor jongens die zelf snel terug smsenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef Mr_Brownz het volgende:
Ts, Waarom ben jij lid van de hyves: Wij houden van jongens die snel terug smsen?
stiekem is het een kerel waar je verlieft op bent
Haal hier je coole plaatjes > afgemeldquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:37 schreef Mr_Brownz het volgende:
Hyves
Haal hier je coole plaatjes (69786)
Wij houden van jongens die (snel) terug smsen! (23506) <-![]()
'Wij willen een Mc Donald's bezorg-service!' (9281)
Lay's (67456)
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:37 schreef Mr_Brownz het volgende:
Hyves
Haal hier je coole plaatjes (69786)
Wij houden van jongens die (snel) terug smsen! (23506) <-![]()
'Wij willen een Mc Donald's bezorg-service!' (9281)
Lay's (67456)
Nee er zijn nog geen goeie suggesties voor smsjes die ik kan sturenquote:
Heey meisje, kun je me helpen met een vak waar zij heel goed in is?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:55 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nee er zijn nog geen goeie suggesties voor smsjes die ik kan sturen
En naderhand een 'filmpje kijken'quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:59 schreef Floxc het volgende:
[..]
Heey meisje, kun je me helpen met een vak waar zij heel goed in is?
Daarna spreek je bij jouw thuis af, moet je een poging wagen en als je faalt ga je ergens wat drinken.
Die Hyve moet vast net zo legendarisch zijn als dit topiquequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
TS is lid van de Kees en de stervende hoeren kankerkachel-hyve
kan dat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:29 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Die Hyve moet vast net zo legendarisch zijn als dit topique
Onderstequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:39 schreef sciter het volgende:
Dit is haar hopelijk niet.
[ afbeelding ]
Deze is oke, mits ze de rechter is.
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
I know, maar dat is die chick die hij wilquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef sciter het volgende:
[..]
Daar had ik geen mening over, die was te jong.
Dat heb je goed begrepen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef JaimyLee het volgende:
@ de waarschuwing, ze mogen dus alleen foto's van mijn hyve plaatsen? Of geen links van andere hyves?
Die vorige was wel iets minder ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:44 schreef sciter het volgende:
[..]
Deze inderdaad.
Die vorige foto niet, geef toe.
Beter gaat hij niet smsen maar gewoon praten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:46 schreef Lektrofapper het volgende:
Haha maar we hebben het niet over ze chicks en ze Non chicks, maar over de tekst die er in ze sms moet staan!
Rozen zijn rood, violen zijn blauw, liefste Nina ik hou van jouquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:46 schreef Lektrofapper het volgende:
Haha maar we hebben het niet over ze chicks en ze Non chicks, maar over de tekst die er in ze sms moet staan!
Die is te proberenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, violen zijn blauw, liefste Nina ik hou van jou
Ik ben er welquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:50 schreef Lektrofapper het volgende:
[..]
Die is te proberen
Maar de TS is er nietsukkeltje... hij is ook niet op msn...
Ga morgen maar gewoon praten met je chicky, ik ga etenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ben er wel
Ik zou hem wel willen proberen maar weet niet echt of ze het nou heel raar gaat vinden als ik dat nu sms haha
Ja, dat vindt ze raarquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ben er wel
Ik zou hem wel willen proberen maar weet niet echt of ze het nou heel raar gaat vinden als ik dat nu sms haha
ik probeer het straks denk ik na het eten op msnquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:52 schreef Lektrofapper het volgende:
[..]
Ga morgen maar gewoon praten met je chicky, ik ga eten
Niet doen, bedenk iets originelers. Of is ze heel dom?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ben er wel
Ik ga ook niet precies dat zeggen, maar wel een move proberen te maken. Tips?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:54 schreef sciter het volgende:
[..]
Niet doen, bedenk iets originelers. Of is ze heel dom?
Niet sms'en maar praten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ga ook niet precies dat zeggen, maar wel een move proberen te maken. Tips?
msnen eerst, moet eerst nog een afspraak makenquote:
Ik denk dat het grootste deel van fok! graag de voortgang wilt weten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
msnen eerst, moet eerst nog een afspraak maken
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste deel van fok! graag de voortgang wilt weten.
quote:
mag nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:13 schreef porsche1 het volgende:
Kan iemand die hyves van dat vriendinnetje eens doorsturen? Ben wel benieuwd.
Want jij bent de baas?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:11 schreef JaimyLee het volgende:
Ze is nu op msn en ik heb dr net uitgelegd waardoor dr ineens allemaal rare mensen op dr hyves zaten enzo. Voor zover ik merk vind ze het niet erg dat het gebeurd is maar wil dat het stopt. Dus houd het maar weer gewoon op mijn hyves
Via PM of DM. Hihi.quote:
Stuur die Hyve naar Voequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:29 schreef Dimens het volgende:
Moeilijk he, lezen.
Ik verplicht jullie niks, maar ik wil gewoon liever dat jullie op mijn hyves gaan kloten als op die van haar. Ik weet dat ik je niet kan tegenhouden, maar dat kan zij wel. Dus je hebt er zelfs helemaal niks aan als je gaat kloten bij haar. Om het leuk te houden kunnen we beter met zn allen mij gaan spammen.quote:
dat lijkt me vet hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:18 schreef Proletariaat het volgende:
Ik hoorde op 3fm dat ze gingen bellen met jaimy, ik dahct direct dat het over dit zou gaan. Helaas niet
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef sciter het volgende:
Het is inderdaad wel lullig om hem nu te naaien door Nina's hyve te spammen na het geven van zo'n mooi topic.
quote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
wel lomp om die nina te krabbeleniemand die ons zoveel plezier bezorgd hoor je niet te nakken.
Ik ben met dr op msn, maar het gaat meer over de discussie die ik net heb gehad met mn ouders dan over een move. Dus vandaag geen vooruitgang.quote:
Een move of een crush? De crushknop heb ik nogsteeds niet gevonden en ik zou graag willen weten hoe ik nog iemand kan crushen.quote:
Discussie met je oudersquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ben met dr op msn, maar het gaat meer over de discussie die ik net heb gehad met mn ouders dan over een move. Dus vandaag geen vooruitgang.
[..]
Een move of een crush? De crushknop heb ik nogsteeds niet gevonden en ik zou graag willen weten hoe ik nog iemand kan crushen.
Iets met school en niet goed.quote:
Ik schreeuw niet om aandacht, ik heb liever dat jullie het bij mij doen als bij vrienden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:07 schreef Unsub het volgende:
Godverdomme wat een gruwelijk topic op de dinsdagavond
Alleen jammer dat TS om aandacht schreeuwt met z'n "spam maar verder op mijn hyves"-kreten..
Ik ben pas sinds eind 2010 op fok te vinden, en heb geen idee wat het verschil tussen klb 1.0 en 2.0 is, maar wat ik wel weet is dat iedereen terugwil naar 1.0. Ik vind het vet dat iedereen zo tof reageert enzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:20 schreef afcajos het volgende:
Wat een pareltje is dit. Net even deel 1 doorgelezen. Zo zou KLB altijd moeten zijn. Heimwee naar vroegah
Nina is 14 maar zeker hitable.
Kort samengevat komt het er op neer dat we in 1.0 nog lol mochten maken in in 2.0 niet meer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds eind 2010 op fok te vinden, en heb geen idee wat het verschil tussen klb 1.0 en 2.0 is, maar wat ik wel weet is dat iedereen terugwil naar 1.0. Ik vind het vet dat iedereen zo tof reageert enzoBen jij dan misschien degene die ik zoek die me kan vertellen wat klb 1.0 is?
Dankje, en dan ben ik de admins/modjes er iig dankbaar voor dat ze mn topic hebben opengelatenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kort samengevat komt het er op neer dat we in 1.0 nog lol mochten maken in in 2.0 niet meer.
Subklachten mogen nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kort samengevat komt het er op neer dat we in 1.0 nog lol mochten maken in in 2.0 niet meer.
SOWIESO 1.0 TERUG!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:25 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dankje, en dan ben ik de admins/modjes er iig dankbaar voor dat ze mn topic hebben opengelaten
Dat. Maar het is niet de bedoeling dat paupers als AP en PHP en dat puberale tuig weer de dienst gaan uitmaken hier. (althans, dat dachten ze)quote:
Het is geen puberaal tuig, maar gewoon puberale macht! (6)quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat. Maar het is niet de bedoeling dat paupers als AP en PHP en dat puberale tuig weer de dienst gaan uitmaken hier. (althans, dat dachten ze)
als je het over logisch nadenken hebt wel jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef JaimyLee het volgende:
Maar klb 2.0 is dus gewoon ontstaan door nieuwe (strengere) regels?
14 maar hitable? 14 en dus hitable.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:20 schreef afcajos het volgende:
Wat een pareltje is dit. Net even deel 1 doorgelezen. Zo zou KLB altijd moeten zijn. Heimwee naar vroegah
Nina is 14 maar zeker hitable.
Wel wat oud hoorquote:
quote:nina
nou ik vind het behoorlijk irritant al die mensen op mijn hyves
vandaag, 17:55
Weet niet of het er vanavond nog van komt, ben niet in the moood.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef Lektrofapper het volgende:
Maar wat ga je smsen zeggen of msnen?
Beter wel, we helpen je niet voor niks!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:43 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Weet niet of het er vanavond nog van komt, ben niet in the moood.
Hopelijk komt het weer zo
Je moet niet teveel praten, je moet moven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Iets met school en niet goed.
[..]
Ik schreeuw niet om aandacht, ik heb liever dat jullie het bij mij doen als bij vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:
Ik heb geen idee waar ze die foto's van bertha vandaan hebben en wie het uberhaupt is.quote:
Ik heb mijn toetsen ook maar wit gemaaktquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef GeileHond het volgende:
Ik kwam klaar, twee keer, op je foto's van hyves.
Bij mij zitten er groene stukjes in.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Lektrofapper het volgende:
[..]
Ik heb mijn toetsen ook maar wit gemaakt
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef MethyleneDioxyMethAmpheta het volgende:
[..]
Bij mij zitten er groene stukjes in.
TIPS?
Dan moet je gewoon op ze kop houden en schuddenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef MethyleneDioxyMethAmpheta het volgende:
me usb poort is stuk:(
koop een nieuwequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef MethyleneDioxyMethAmpheta het volgende:
me usb poort is stuk:(
TS is er bijna altijd maar ik wist geen leuke reacties te plaatsen in de laatste aantal minuten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:45 schreef Lektrofapper het volgende:
Het topic is zijn baasheid aan het verliezen omdat TS er niet is
Im sorry :$quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
TS is er bijna altijd maar ik wist geen leuke reacties te plaatsen in de laatste aantal minuten.
'Tis ju boi Jaimyquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
TS is er bijna altijd maar ik wist geen leuke reacties te plaatsen in de laatste aantal minuten.
Jup, ik ben alleen ff aan het bedenken wie jij ookalweer wasquote:
whahahahaha xDquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Jup, ik ben alleen ff aan het bedenken wie jij ookalweer was
Check je hyves theezakjequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Jup, ik ben alleen ff aan het bedenken wie jij ookalweer was
maar ik ken helemaal geen Danielquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef MethyleneDioxyMethAmpheta het volgende:
[..]
Check je hyves theezakje![]()
Graag een hoofdletter gebruiken als je toch namen gebruikt van mijn hyvesquote:
Misschien tegen de tijd dat ik weer weet wie je bentquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:00 schreef MethyleneDioxyMethAmpheta het volgende:
[..]
Graag een hoofdletter gebruiken als je toch namen gebruikt van mijn hyves![]()
Wanneer doen we nou dat cola'tje?
Ze is offline, ik moet het morgen weer proberenquote:
Hint..quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:02 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Misschien tegen de tijd dat ik weer weet wie je bent
zegt me niksquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef MethyleneDioxyMethAmpheta het volgende:
[..]
Hint..
I just shot 4 people dawg.
I just raped a bitch
I got this weed nigga!
SWIM's selling this weed son!
If you want to buy some bootlegged dvd's hit me up man
Dan ben ik bang dat je het tegen de verkeerde JaimyLee hebtquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:29 schreef MethyleneDioxyMethAmpheta het volgende:
Shit.. Ik sta meestal voor je huis rond een uur of 6.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:29 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat je het tegen de verkeerde JaimyLee hebt
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef MethyleneDioxyMethAmpheta het volgende:
[..]
Je kent me toch wel gekkie
Ik kwam. Een emmertje vol.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:29 schreef TWP het volgende:
Nog steeds goed bezig. Hoe is het met Gerda?
[ afbeelding ]
Je wordt hard getrolledquote:
Reactie op z'n foto..quote:
Dat horloge is bijna groter dan zn hoofdquote:
JESUSSSSS' (a)quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Dat horloge is bijna groter dan zn hoofd
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:05 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
JESUSSSSS' (a)
JIJ BENT ZOOO FACKING KNAPP:heartbounce: :hearteyes:
jekentmeniet:$ :$
Haha, en die hyves die daar bij hoort. Eckte kamperchickquote:Op woensdag 20 april 2011 00:05 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
JESUSSSSS' (a)
JIJ BENT ZOOO FACKING KNAPP:heartbounce: :hearteyes:
jekentmeniet:$ :$
quote:
Jup.quote:
Nopequote:
Ja kloptquote:Op woensdag 20 april 2011 08:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
het is toch die nina met 666 vrienden? die dunnen met webcam foto?
Ik ook, vandaar dat ik dr wil crushen maar nogsteeds het knopje niet gevondenquote:
Oproep aan alle fokkers die dit lezen:quote:Op woensdag 20 april 2011 09:50 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ook, vandaar dat ik dr wil crushen maar nogsteeds het knopje niet gevonden
Hitlerjugend!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Meer informatie over dit 16 jarige gleufje?![]()
Foetsie. Is weggehaald.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef Lektrofapper het volgende:
[..]
Oproep aan alle fokkers die dit lezen:
WAAR IS DE HYVES CRUSH KNOP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |