Subklachten mogen nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kort samengevat komt het er op neer dat we in 1.0 nog lol mochten maken in in 2.0 niet meer.
SOWIESO 1.0 TERUG!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:25 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dankje, en dan ben ik de admins/modjes er iig dankbaar voor dat ze mn topic hebben opengelaten
Dat. Maar het is niet de bedoeling dat paupers als AP en PHP en dat puberale tuig weer de dienst gaan uitmaken hier. (althans, dat dachten ze)quote:
Het is geen puberaal tuig, maar gewoon puberale macht! (6)quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat. Maar het is niet de bedoeling dat paupers als AP en PHP en dat puberale tuig weer de dienst gaan uitmaken hier. (althans, dat dachten ze)
als je het over logisch nadenken hebt wel jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef JaimyLee het volgende:
Maar klb 2.0 is dus gewoon ontstaan door nieuwe (strengere) regels?
14 maar hitable? 14 en dus hitable.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:20 schreef afcajos het volgende:
Wat een pareltje is dit. Net even deel 1 doorgelezen. Zo zou KLB altijd moeten zijn. Heimwee naar vroegah
Nina is 14 maar zeker hitable.
Wel wat oud hoorquote:
quote:nina
nou ik vind het behoorlijk irritant al die mensen op mijn hyves
vandaag, 17:55
Weet niet of het er vanavond nog van komt, ben niet in the moood.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef Lektrofapper het volgende:
Maar wat ga je smsen zeggen of msnen?
Beter wel, we helpen je niet voor niks!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:43 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Weet niet of het er vanavond nog van komt, ben niet in the moood.
Hopelijk komt het weer zo
Je moet niet teveel praten, je moet moven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Iets met school en niet goed.
[..]
Ik schreeuw niet om aandacht, ik heb liever dat jullie het bij mij doen als bij vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:
Ik heb geen idee waar ze die foto's van bertha vandaan hebben en wie het uberhaupt is.quote:
Ik heb mijn toetsen ook maar wit gemaaktquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef GeileHond het volgende:
Ik kwam klaar, twee keer, op je foto's van hyves.
Bij mij zitten er groene stukjes in.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Lektrofapper het volgende:
[..]
Ik heb mijn toetsen ook maar wit gemaakt
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef MethyleneDioxyMethAmpheta het volgende:
[..]
Bij mij zitten er groene stukjes in.
TIPS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |