quote:
mag nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:13 schreef porsche1 het volgende:
Kan iemand die hyves van dat vriendinnetje eens doorsturen? Ben wel benieuwd.
Want jij bent de baas?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:11 schreef JaimyLee het volgende:
Ze is nu op msn en ik heb dr net uitgelegd waardoor dr ineens allemaal rare mensen op dr hyves zaten enzo. Voor zover ik merk vind ze het niet erg dat het gebeurd is maar wil dat het stopt. Dus houd het maar weer gewoon op mijn hyves
Via PM of DM. Hihi.quote:
Stuur die Hyve naar Voequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:29 schreef Dimens het volgende:
Moeilijk he, lezen.
Welke Fok!ker is dit en wie heeft haar nummer?
Ik verplicht jullie niks, maar ik wil gewoon liever dat jullie op mijn hyves gaan kloten als op die van haar. Ik weet dat ik je niet kan tegenhouden, maar dat kan zij wel. Dus je hebt er zelfs helemaal niks aan als je gaat kloten bij haar. Om het leuk te houden kunnen we beter met zn allen mij gaan spammen.quote:
dat lijkt me vet hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:18 schreef Proletariaat het volgende:
Ik hoorde op 3fm dat ze gingen bellen met jaimy, ik dahct direct dat het over dit zou gaan. Helaas niet
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef sciter het volgende:
Het is inderdaad wel lullig om hem nu te naaien door Nina's hyve te spammen na het geven van zo'n mooi topic.
quote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
wel lomp om die nina te krabbeleniemand die ons zoveel plezier bezorgd hoor je niet te nakken.
Ik ben met dr op msn, maar het gaat meer over de discussie die ik net heb gehad met mn ouders dan over een move. Dus vandaag geen vooruitgang.quote:
Een move of een crush? De crushknop heb ik nogsteeds niet gevonden en ik zou graag willen weten hoe ik nog iemand kan crushen.quote:
Discussie met je oudersquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ben met dr op msn, maar het gaat meer over de discussie die ik net heb gehad met mn ouders dan over een move. Dus vandaag geen vooruitgang.
[..]
Een move of een crush? De crushknop heb ik nogsteeds niet gevonden en ik zou graag willen weten hoe ik nog iemand kan crushen.
Iets met school en niet goed.quote:
Ik schreeuw niet om aandacht, ik heb liever dat jullie het bij mij doen als bij vrienden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:07 schreef Unsub het volgende:
Godverdomme wat een gruwelijk topic op de dinsdagavond
Alleen jammer dat TS om aandacht schreeuwt met z'n "spam maar verder op mijn hyves"-kreten..
Ik ben pas sinds eind 2010 op fok te vinden, en heb geen idee wat het verschil tussen klb 1.0 en 2.0 is, maar wat ik wel weet is dat iedereen terugwil naar 1.0. Ik vind het vet dat iedereen zo tof reageert enzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:20 schreef afcajos het volgende:
Wat een pareltje is dit. Net even deel 1 doorgelezen. Zo zou KLB altijd moeten zijn. Heimwee naar vroegah
Nina is 14 maar zeker hitable.
Kort samengevat komt het er op neer dat we in 1.0 nog lol mochten maken in in 2.0 niet meer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds eind 2010 op fok te vinden, en heb geen idee wat het verschil tussen klb 1.0 en 2.0 is, maar wat ik wel weet is dat iedereen terugwil naar 1.0. Ik vind het vet dat iedereen zo tof reageert enzoBen jij dan misschien degene die ik zoek die me kan vertellen wat klb 1.0 is?
Dankje, en dan ben ik de admins/modjes er iig dankbaar voor dat ze mn topic hebben opengelatenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kort samengevat komt het er op neer dat we in 1.0 nog lol mochten maken in in 2.0 niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |