Haal hier je coole plaatjes > afgemeldquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:37 schreef Mr_Brownz het volgende:
Hyves
Haal hier je coole plaatjes (69786)
Wij houden van jongens die (snel) terug smsen! (23506) <-![]()
'Wij willen een Mc Donald's bezorg-service!' (9281)
Lay's (67456)
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:37 schreef Mr_Brownz het volgende:
Hyves
Haal hier je coole plaatjes (69786)
Wij houden van jongens die (snel) terug smsen! (23506) <-![]()
'Wij willen een Mc Donald's bezorg-service!' (9281)
Lay's (67456)
Nee er zijn nog geen goeie suggesties voor smsjes die ik kan sturenquote:
Heey meisje, kun je me helpen met een vak waar zij heel goed in is?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:55 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nee er zijn nog geen goeie suggesties voor smsjes die ik kan sturen
En naderhand een 'filmpje kijken'quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:59 schreef Floxc het volgende:
[..]
Heey meisje, kun je me helpen met een vak waar zij heel goed in is?
Daarna spreek je bij jouw thuis af, moet je een poging wagen en als je faalt ga je ergens wat drinken.
Die Hyve moet vast net zo legendarisch zijn als dit topiquequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
TS is lid van de Kees en de stervende hoeren kankerkachel-hyve
kan dat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:29 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Die Hyve moet vast net zo legendarisch zijn als dit topique
Onderstequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:39 schreef sciter het volgende:
Dit is haar hopelijk niet.
[ afbeelding ]
Deze is oke, mits ze de rechter is.
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
I know, maar dat is die chick die hij wilquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef sciter het volgende:
[..]
Daar had ik geen mening over, die was te jong.
Dat heb je goed begrepen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:34 schreef JaimyLee het volgende:
@ de waarschuwing, ze mogen dus alleen foto's van mijn hyve plaatsen? Of geen links van andere hyves?
Die vorige was wel iets minder ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:44 schreef sciter het volgende:
[..]
Deze inderdaad.
Die vorige foto niet, geef toe.
Beter gaat hij niet smsen maar gewoon praten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:46 schreef Lektrofapper het volgende:
Haha maar we hebben het niet over ze chicks en ze Non chicks, maar over de tekst die er in ze sms moet staan!
Rozen zijn rood, violen zijn blauw, liefste Nina ik hou van jouquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:46 schreef Lektrofapper het volgende:
Haha maar we hebben het niet over ze chicks en ze Non chicks, maar over de tekst die er in ze sms moet staan!
Die is te proberenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:49 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, violen zijn blauw, liefste Nina ik hou van jou
Ik ben er welquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:50 schreef Lektrofapper het volgende:
[..]
Die is te proberen
Maar de TS is er nietsukkeltje... hij is ook niet op msn...
Ga morgen maar gewoon praten met je chicky, ik ga etenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ben er wel
Ik zou hem wel willen proberen maar weet niet echt of ze het nou heel raar gaat vinden als ik dat nu sms haha
Ja, dat vindt ze raarquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ben er wel
Ik zou hem wel willen proberen maar weet niet echt of ze het nou heel raar gaat vinden als ik dat nu sms haha
ik probeer het straks denk ik na het eten op msnquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:52 schreef Lektrofapper het volgende:
[..]
Ga morgen maar gewoon praten met je chicky, ik ga eten
Niet doen, bedenk iets originelers. Of is ze heel dom?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ben er wel
Ik ga ook niet precies dat zeggen, maar wel een move proberen te maken. Tips?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:54 schreef sciter het volgende:
[..]
Niet doen, bedenk iets originelers. Of is ze heel dom?
Niet sms'en maar praten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ga ook niet precies dat zeggen, maar wel een move proberen te maken. Tips?
msnen eerst, moet eerst nog een afspraak makenquote:
Ik denk dat het grootste deel van fok! graag de voortgang wilt weten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
msnen eerst, moet eerst nog een afspraak maken
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste deel van fok! graag de voortgang wilt weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |