goed geschat dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Sinds dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:51 schat ik zo in
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:16 schreef Mylene het volgende:
Joanna zegt tegen Philip als je niet me me kroelt krijg je spijt als ik een donderdag naar huis moet.
die flip moet haar een harde schop geven en zeggen relatie echt niet krijg bij jou geen levenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:16 schreef Mylene het volgende:
Joanna zegt tegen Philip als je niet me me kroelt krijg je spijt als ik een donderdag naar huis moet.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:18 schreef MargrietV het volgende:
Ben Flip en Jo zo zat, wat een nepvertoning steeds weer.
+1quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:18 schreef MargrietV het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:19 schreef Toverheks het volgende:
daarom ben ik weg en ga genieten van mijn Amsterdamse zonnetje
De gouden kooi heeft mij niet kunnen pakken, en toen Jaap erin kwam ben ikhelemaal afgehaakt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb alles vanaf de eerst BB gevolgd.
Ik ben verslaafd aan rls.
Toen BB ook op de streams te volgen was, ben ik helemaal verslaafd geraakt.
Bij DGK was ik op me ergst.....wil ik nog steeds niet over praten
Da's de hele truc. Net als die Jo fans op de social media die zeggen dat iedereen gewoon jaloers op haar is en dat ze dan maar een ander programma moeten kijken, en zo blijven alleen de Jo fans over...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oke
[..]
Denk dat ik maar fan van Jo en Flip ga worden....je kan bijna niet anders meer.
Dat zijn de ingangen voor d'r externe geheugen he.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:20 schreef danilel het volgende:
Ser is weg en hoppa Jo schuift haar pony weer naar achteren......
Ach zo kunnen we de kraters beter zien.....
Oh nee, vond ik geweldig die Jaap.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
De gouden kooi heeft mij niet kunnen pakken, en toen Jaap erin kwam ben ikhelemaal afgehaakt.
dat was mij van de week ook al opgevallen, dat ze toen ser kwam weer een pony droegquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:20 schreef danilel het volgende:
Ser is weg en hoppa Jo schuift haar pony weer naar achteren......
Ach zo kunnen we de kraters beter zien.....
dgk werd toch ook de style tang show? de hele dag die meiden met die styletang in de weerquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh nee, vond ik geweldig die Jaap.
Kijk als je weet dat het een grote schijnvertoning is allemaal, kijk je ook anders.
Ik kon overal de humor van inzien.
Alleen bij ss had ik toch wat meer verwacht, wat meer oprechtere rls.
En dus geen Jo show
Vind ik ook zo lekker beargumenteerd he, dat als je geen Jo kwispelaar ben dat je dan maar gelijk jaloers moet zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Da's de hele truc. Net als die Jo fans op de social media die zeggen dat iedereen gewoon jaloers op haar is en dat ze dan maar een ander programma moeten kijken, en zo blijven alleen de Jo fans over...![]()
![]()
Ik kan je verzekekeren dat wanneer Karim en Gerard eruit zijn, mijn SST avontuur ook afgelopen is. Geer en Karim maken het in mijn ogen nog leuk om naar te kijken. Servio vond ik ook goed te pruimen de laatste dagen, die hadden ze mogen omruilen met Lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh nee, vond ik geweldig die Jaap.
Kijk als je weet dat het een grote schijnvertoning is allemaal, kijk je ook anders.
Ik kon overal de humor van inzien.
Alleen bij ss had ik toch wat meer verwacht, wat meer oprechtere rls.
En dus geen Jo show
Ook, maar mijn god wat was het allemaal vermakelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:23 schreef Stability het volgende:
[..]
dgk werd toch ook de style tang show? de hele dag die meiden met die styletang in de weer
Gisteren werd hier verteld hoe 'schattig' ze wel niet samen waren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:18 schreef MargrietV het volgende:
helemaal eensch!! ik stop ook acuut met kijken als die twee eruit zijn..de rest interesseert me niksquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik kan je verzekekeren dat wanneer Karim en Gerard eruit zijn, mijn SST avontuur ook afgelopen is. Geer en Karim maken het in mijn ogen nog leuk om naar te kijken. Servio vond ik ook goed te pruimen de laatste dagen, die hadden ze mogen omruilen met Laura
Karim is nie goed als ie sharon zou meenemenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:24 schreef Urb het volgende:
Awwww![]()
Karim tegen Secredo " Jaa ik neem jou mee he!"
Sharon "dan krijg je ruzie met mij!"
Karim " Dan neem ik jou ook mee..."![]()
karim is veeeeeeeeeeeeeel liever voor dat hondjequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:24 schreef Urb het volgende:
Awwww![]()
Karim tegen Secredo " Jaa ik neem jou mee he!"
Sharon "dan krijg je ruzie met mij!"
Karim " Dan neem ik jou ook mee..."![]()
Die brief kon ze toch ook best prima voorlezen pasquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:25 schreef Stability het volgende:
laura wil ook mee puzzelen..hoe kan iemand met dyslectie een kruiswoord puzzel foutloos oplossen?
lezen kan wel , maar spellen wordt moeilijker...ze verdraaien de p met de b en de q enzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:26 schreef Roguee het volgende:
[..]
Die brief kon ze toch ook best prima voorlezen pas
Dyslexie schijnt geen invloed te hebben op je lezen, dat is mij hier heel sterk op het hart gedrukt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:26 schreef Roguee het volgende:
[..]
Die brief kon ze toch ook best prima voorlezen pas
Dyslexie (uit het Grieks - dys- ("beperkt") en lexis ("woord"), dus beperkt lezen) (ook wel als woordblindheid aangeduid) is een term die in de wetenschap gebruikt wordt voor ernstige problemen met het kunnen lezen van woorden .quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:27 schreef Stability het volgende:
[..]
lezen kan wel , maar spellen wordt moeilijker...ze verdraaien de p met de b en de q enzo
Zo kende ik het alleen maar, dat je letters door elkaar haalt en daardoor niet goed kunt lezen. maar ok, voordat de discussie hier weer los barst!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dyslexie schijnt geen invloed te hebben op je lezen, dat is mij hier heel sterk op het hart gedrukt.
Wat is er gisteravond gebeurd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:29 schreef Urb het volgende:
Haha, Flip meteen in de stress en rent naar MO als ze uit de KvdW komt " dat ging toch niet over gisteravond he? "
ik ken iemand die heel goed kan lezen, maar als hij wat wil opschrijven, moet het gespeld worden, hij kan het echt niet zonder hulp (hij is 26 jaar zelfs ) en getallen weet ie ook heel goed neer te zetten. heel raar eigenlijk.hij schrijft zoals hij het uitspreekt..en dan draait ie die letters ook nog eens omquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dyslexie (uit het Grieks - dys- ("beperkt") en lexis ("woord"), dus beperkt lezen) (ook wel als woordblindheid aangeduid) is een term die in de wetenschap gebruikt wordt voor ernstige problemen met het kunnen lezen van woorden .
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyslexie
Toen bij Sharon ging het best goed eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:30 schreef Sjalalamantha het volgende:
Karim gaat Monique haar haar verven![]()
Kan hij zo goed volgens geer.
Inderdaad. Ik hou verder ook wijselijk mijn mond.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:30 schreef Roguee het volgende:
[..]
Zo kende ik het alleen maar, dat je letters door elkaar haalt en daardoor niet goed kunt lezen. maar ok, voordat de discussie hier weer los barst!
Toneelstuk we hebben zogenaamd ruzie tussen flip en joquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:30 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Wat is er gisteravond gebeurd?
Zie het gewoon al helemaal voor mequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:32 schreef Stability het volgende:
jezus, ze ligt weer onder haar dekbed tot dr kaken
ja hilversum en ze woont nu in loosdrechtquote:
Dan heeft ze goois matras echt letterlijk genomenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hilversum en ze woont nu in loosdrecht
De Cock en de moord met de gapende wond?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:31 schreef MargrietV het volgende:
en Laura ligt weer te oefenen voor een rol in Baantjes, hoe ben ik het mooiste als lijk
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef Urb het volgende:
[..]
De Cock en de moord met de gapende wond?![]()
![]()
nou he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dan heeft ze goois matras echt letterlijk genomen
haar beugelbekkie wijdopen alsof ze gaaptquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef Urb het volgende:
[..]
De Cock en de moord met de gapende wond?![]()
![]()
ja moeilijk als ze steeds in beeld zit ligtquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef Ecila111 het volgende:
Als we Laura negeren, verdwijnt ze dan vanzelf? Waar je je aandacht op vestigt, groeit dus misschien doen alsof ze er niet is, doet wonderen.
Dat probeer ik echt al dagen, want geloof me ik zou niets liever willen dan me niet irriteren. Maar het lukt gewoon NIET!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef Ecila111 het volgende:
Als we Laura negeren, verdwijnt ze dan vanzelf? Waar je je aandacht op vestigt, groeit dus misschien doen alsof ze er niet is, doet wonderen.
Klopt, werkte met Servio en Maik ook, hoewel die wel taai waren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef Ecila111 het volgende:
Misschien ligt ze wel te masturberen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:34 schreef Sjalalamantha het volgende:
Misschien ligt ze wel de hele tijd te mastruberen in stilte
inddquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:36 schreef Blackprinces het volgende:
Beter dat we denken dat ie iedere keer dezelfde broek draagt dan dat we denken dat je een geheime slaapziekte heb
Geen optie helaas.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ja moeilijk als ze steeds in beeld zit ligt
Dan zouden de dekens op en neer moeten gaan, tenzij het vrouwelijk isquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:34 schreef Sjalalamantha het volgende:
Misschien ligt ze wel de hele tijd te mastruberen in stilte
Het is daar nu kouder dan hier. Daar is het 19 graden en grauw weer geloof ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
het is daar warmer dan hier, en die tarut ligt gewoon compleet onder een dik dekbed
Ja was met maik ook niet nodig, die dook er bovenop gelijk...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:37 schreef danilel het volgende:
Monique krijgt een lamme arm van 1 minuut schudden met het haar flesje.........
Ontevreden smoelwerkquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef Chuckster het volgende:
Kut wijf die Laura, irritant stemgeluid, irritante aanwezigheid en ze doet geen reedt in het huis, behalve klagen, slapen en schijten, kut hoer![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
oh ok, is het hier ook....en ik moet er niet aan denken om nu in mn bed te gaan liggen met de dekens tot mn kinquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Het is daar nu kouder dan hier. Daar is het 19 graden en grauw weer geloof ik.
ben benieuwd hoe het nu gaat worden...weer verven dus? in een week tijd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slechter als Spermavio het heeft achtergelaten kan het bij Mo niet worden. En bij Sharon heeft hij het toen ook goed gedaan.
Ik hoop dat al haar haar eraf valt...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe het nu gaat worden...weer verven dus? in een week tijd?
dat is vragen om rood of groen haar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:39 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoop dat al haar haar eraf valt...
Haha, wilde net t zelfde schrijvenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoop dat al haar haar eraf valt...
ja, mee eens!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:38 schreef Chuckster het volgende:
Snap niet dat mensen hier zoveel klagen over Flip, terwijl Lau en Mo de kroon spannen![]()
oh had ik niet meegekregen....bult....en blondering....hmmquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dokter bibber zei gister geen hersenschudding, wel zalf voor der bult
Flip en Guido waren ook net een stel cone-heads toen Sefvio ze geknipt had.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slechter als Spermavio het heeft achtergelaten kan het bij Mo niet worden. En bij Sharon heeft hij het toen ook goed gedaan.
Lau ligt toch altijd in dr stinknest?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef Sonera het volgende:
serieus waarom ligt Lau nu weer in der nest? kan ze mo niet ff helpen ofzo..doe wat!!!
Haar kan wel wat hebben hoor, vroeger, toen ik nog jong was, was ik ook kappersmodel en voor grote wedstrijden werd het soms iedere dag bijgekleurd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ligt op sterven...........quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef Sonera het volgende:
serieus waarom ligt Lau nu weer in der nest? kan ze mo niet ff helpen ofzo..doe wat!!!
echt niet normaal he? ze ligt erbij alsof ze doodziek is...bijna plat en helemaal onder de dekensquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef Sonera het volgende:
Ja waar zie die draken en kikkers vandaan haaldequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat loopt Lau nu weer te draken? Groen....Groene draak, groene kikker. Omdat Mo dr haar wil verven. Zelf ligt ze alleen maar in dr nest te rotten.
Haha ja vooral die Guido, zag er niet uit. Karim is echt zoveel beter, zeker als je die enge promo foto van hem ziet op de websitequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Flip en Guido waren ook net een stel cone-heads toen Sefvio ze geknipt had.![]()
Karim daarentegen is echt heel veel beter met dit kapsel.
pics or it did't happen hahahahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Haar kan wel wat hebben hoor, vroeger, toen ik nog jong was, was ik ook kappersmodel en voor grote wedstrijden werd het soms iedere dag bijgekleurd.
En heb nog steeds een hele dikke bos krullend haar
En het slaapvermogen van een babyquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ja waar zie die draken en kikkers vandaan haalde
Kinderachtig figuur is het, lichaam van een 26 jarige, verstand van een 6 jarige
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Roguee het volgende:
[..]
Haha ja vooral die Guido, zag er niet uit. Karim is echt zoveel beter, zeker als je die enge promo foto van hem ziet op de website
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Blackprinces het volgende:
Ik hoop zo dat Lau als ze eruit is effe komt buurten hier
Eerst 5 grote negers op d'r af sturen zodat ze een paar weken krom loopt, die hel heeft ze wel verdiendquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Blackprinces het volgende:
denk het niet, want ze moet rusten...heeeel veeeel rusten !quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Blackprinces het volgende:
Precies, zoveel moeite is t dan niet. Wij hebben een heel mooi topic voor haar dan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Roguee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan best toch, liggend vanuit je bed op de laptop
het einde is nabij.......quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:44 schreef Stability het volgende:
[..]
denk het niet, want ze moet rusten...heeeel veeeel rusten !
dat wil ze misschien wel.....5 fuckbuddy'squote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Eerst 5 grote negers op d'r af sturen zodat ze een paar weken krom loopt, die hel heeft ze wel verdiend
Die heeft het ook maar opgegeven hier geloof ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Precies, zoveel moeite is t dan niet. Wij hebben een heel mooi topic voor haar dan.
Zal wel ingeseind worden door die nicht van haar om maar niet te gaan lezen hier.
dat denk ik ook wel...maar dan geeft het haar wel weer stof tot nadenken...hoe is het trouwens op andere fora ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Precies, zoveel moeite is t dan niet. Wij hebben een heel mooi topic voor haar dan.
Zal wel ingeseind worden door die nicht van haar om maar niet te gaan lezen hier.
Ze weet niet eens wat een fuckbuddy is volgens mij. als ze een keer gefuckt heeft moet ze drie dagen slapen om bij te komen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:44 schreef Stability het volgende:
[..]
dat wil ze misschien wel.....5 fuckbuddy's
Fucken is voor haar: "Beetje voelen, meer niet"quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze weet niet eens wat een fuckbuddy is volgens mij. als ze een keer gefuckt heeft moet ze drie dagen slapen om bij te komen.
Ik kom alleen maar hier.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:45 schreef Stability het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel...maar dan geeft het haar wel weer stof tot nadenken...hoe is het trouwens op andere fora ?
\quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze weet niet eens wat een fuckbuddy is volgens mij. als ze een keer gefuckt heeft moet ze drie dagen slapen om bij te komen.
En daar moet ze al 3 dagen van bijkomenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Fucken is voor haar: "Beetje voelen, meer niet"
Nowlivequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar hier.
Kwam ten tijde van DGK op een andere maar voelde ik me niet thuis.
Kerkschoenenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Stability het volgende:
[..]
\
en volgens mij is het de eeuwige maagd...met haar kinderkusjes en gesmak en gekriebel
en sex voor het huwelijk lijkt me niks voor ggggggristelijke laura
Vol....quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nowlive
Wat een slechte tijd was dat![]()
NO live.....kwil er nooit meer iets mee te maken hebben , walg walgquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nowlive
Wat een slechte tijd was dat![]()
Zelfs NA het huwelijk niet hoor. Die wil ook geen kinderen want om die te krijgen moet je neuken en dat vindt ze niet leuk. En kinderen opvoeden is al helemaal zooooo vermoeiendquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Stability het volgende:
[..]
\
en volgens mij is het de eeuwige maagd...met haar kinderkusjes en gesmak en gekriebel
en sex voor het huwelijk lijkt me niks voor ggggggristelijke laura
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:47 schreef Stability het volgende:
[..]
NO live.....kwil er nooit meer iets mee te maken hebben , walg walg
vooral het geschreeuw en die drukte die ze geven kan ze niet aan ..en dan moet ze er snachts ook nog uit....poeh poehquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zelfs NA het huwelijk niet hoor. Die wil ook geen kinderen want om die te krijgen moet je neuken en dat vindt ze niet leuk. En kinderen opvoeden is al helemaal zooooo vermoeiend
Op de nowlive.eu zijn ze Laura ook zat. Maar dat vind ik echt zo'n onvolwassen bedoening.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:47 schreef Roguee het volgende:
Ik lees ook geen andere fora. Kon ik ook niet vinden, alleen hier leeft het
oh ja, dat zogenaamde trance nummer HAHAHAHA wat heb ik erom gelachen..en trots dat ze erop warenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:48 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik ging er ook weg toen die Gouden Kooi song uit kwam via die website geloof ik.
Mo doet waar ze goed in is:
[ afbeelding ]
Stemt wel aardig overeen dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Roguee het volgende:
Nou ik heb een en ander gevonden op andere sites:
Laura, word een zeikerd zeg, elke keer janken voerd geen zak uit... beetje mooi te wezen that's al!
Wat mij betreft mogen eMo en Flauwra genomineerd worden..
Het is niet rechtvaardig dat Laura weer iets van thuis heeft gehoord en Sharon nog steeds niet. Nee kut, jij hebt die kans van Sharon afgepakt vorige week!
Dat stemmetje van Laura, brrrr.
Flauwra zit inderdaad ook in de borderline modus lately. Als ze om te beginnen nou es zou stoppen met tussen haar tanden te peuteren zou ik al heel tevreden zijn.
ok wij zijn dus niet de enigen die haar niet moetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Roguee het volgende:
Nou ik heb een en ander gevonden op andere sites:
Laura, word een zeikerd zeg, elke keer janken voerd geen zak uit... beetje mooi te wezen that's al!
Wat mij betreft mogen eMo en Flauwra genomineerd worden..
Het is niet rechtvaardig dat Laura weer iets van thuis heeft gehoord en Sharon nog steeds niet. Nee kut, jij hebt die kans van Sharon afgepakt vorige week!
Dat stemmetje van Laura, brrrr.
Flauwra zit inderdaad ook in de borderline modus lately. Als ze om te beginnen nou es zou stoppen met tussen haar tanden te peuteren zou ik al heel tevreden zijn.
Vond dat onderlinge gekloot van fora toen niet zo leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja, dat zogenaamde trance nummer HAHAHAHA wat heb ik erom gelachen..en trots dat ze erop waren
ik ga niet kijken, gun die sly geen hitsquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Op de nowlive.eu zijn ze Laura ook zat. Maar dat vind ik echt zo'n onvolwassen bedoening.
http://home.nowlive.eu/nieuws/23490
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:51 schreef Kiqy het volgende:
ja, Karim heeft een geheime missie he, vrijstelling voor volgende week als hij Mo´s haar helemaal verknalt
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja, dat zogenaamde trance nummer HAHAHAHA wat heb ik erom gelachen..en trots dat ze erop waren
Ze moet nu bijkomen van al het werk dat ze de afgelopen dagen heeft gedaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:51 schreef Sjalalamantha het volgende:
Gerard is aan het opruimen. Dat heb ik Laura ook niet zien doen. Alleen toen Servio er was deed ze actief. Waarom is nu de vraag? Heeft hij haar verteld dat ze te weinig doet of wilde ze slijmen bij hem omdat hij contact heeft met de buitenwereld en hoopt dat hij positief over haar gaat praten ?
wie heeft dat geschreven? een 6-jarige?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Op de nowlive.eu zijn ze Laura ook zat. Maar dat vind ik echt zo'n onvolwassen bedoening.
http://home.nowlive.eu/nieuws/23490
Het schijnt dat ze stagaires hebben uit groep 8quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:53 schreef Darklight het volgende:
[..]
wie heeft dat geschreven? een 6-jarige?
Ah, dezelfde als bij sst zelf dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:54 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze stagaires hebben uit groep 8
JoJo gaat niet exit, zolang Diana gehurkt voor Baas Alphons zit blijft ze nog wel in dat huisquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:53 schreef bull1966 het volgende:
als JoJo exit gaat hoop ik wel dat ze die Loser z'n ballen terug geeft
nomi's zijn al geweestquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:51 schreef Sjalalamantha het volgende:
Gerard is aan het opruimen. Dat heb ik Laura ook niet zien doen. Alleen toen Servio er was deed ze actief. Waarom is nu de vraag? Heeft hij haar verteld dat ze te weinig doet of wilde ze slijmen bij hem omdat hij contact heeft met de buitenwereld en hoopt dat hij positief over haar gaat praten ?
Die schrijven dan ook voor de ss site zeker?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:54 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze stagaires hebben uit groep 8
effe de compressor op de zachtste stand erop zettenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef Stability het volgende:
ik moet mn pc weer eens openmaken en helemaal schoonmaken...processortje maakt aardig herrie haha zal wel weer een aardige stoflaag opzitten met al dat gecomputer de laatste tijd
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef Stability het volgende:
ik moet mn pc weer eens openmaken en helemaal schoonmaken...processortje maakt aardig herrie haha zal wel weer een aardige stoflaag opzitten met al dat gecomputer de laatste tijd
ik maak hem altijd helemaal schoon met stofzuiger, kwastje , wattenstokjes enzo..daarna issie weer helemaal geluidloosquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:56 schreef danilel het volgende:
[..]
effe de compressor op de zachtste stand erop zetten
ja indd, moet je dat nou toch zien liggen. ik zou me doodschamen echt waarquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:56 schreef MargrietV het volgende:
jammer dat Gerard Laura niet uit bed rukt en zegt: nu ga jij maar eens de plee schoonmaken
Moet je maar geen foute foto's bekijkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef Stability het volgende:
heb ik net nog gedaan toevalligquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je maar geen foute foto's bekijken
Omdat Laura lucht is voor Gerard, hij toonde alleen maar interesse omdat het de slet was van zijn mede-musketier Faalex, en nu hij weg is heeft hij niks aan Lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:56 schreef MargrietV het volgende:
jammer dat Gerard Laura niet uit bed rukt en zegt: nu ga jij maar eens de plee schoonmaken
ik hoop dat hij nog een flinke verassing voor haar in petto heeft ...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:58 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat de Stem niet ingrijpt bij Laura over haar slaapverwekkende gedrag in het huis terwijl andere gewoon bezig zijn.
Of Maik dr ff lekker muchos in dr k*nt laten fakken. (Kzit bij mijn pa;-)quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Eerst 5 grote negers op d'r af sturen zodat ze een paar weken krom loopt, die hel heeft ze wel verdiend
Ik hoop dat ze deaud gaatquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:00 schreef Stability het volgende:
en ze gaat steeds meer languit liggen...over tien minuten slaapt ze
Maakt niet uit bij Laura, al krijgt ze geld toe (haar mislukte missies) doet ze nog geen flikker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:58 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat de Stem niet ingrijpt bij Laura over haar slaapverwekkende gedrag in het huis terwijl andere gewoon bezig zijn!
Wat zeiden ze dan? Net gemistquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:02 schreef Urb het volgende:
Haha, Mo en Laura wrijven het er nog ff in bij Flip.![]()
Hoelang duurde het voor hij er weer bijkroop? 3 seconden....![]()
Gek, maar het enige leuke aan Laura vind ik haar flapoortjes.quote:
2 aandachtshoeren zijn het, dat Flip noch Jo niets gezegd hebben over het gebats van MoMaik of het irritante luie sletten gedrag van lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:02 schreef Urb het volgende:
Haha, Mo en Laura wrijven het er nog ff in bij Flip.![]()
laura heeft maar 1 mooi iets...............haar naam , thats itquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:03 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Gek, maar het enige leuke aan Laura vind ik haar flapoortjes.
gaat vanzelf over na de overgang lolquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:05 schreef Annelies-G het volgende:
Gerard heeft het druk, zou hij ongesteld moeten worden? Dan ben ik ook altijd poetserig
Kan maar 1 stream aandoen anders tik ik en verschijnt het morgen pas hierquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:07 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Heb je geen beeld op stream 3 + 4?
duh , dat is toch ook zo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Laura is bang dat zij erop wordt afgerekend dat alex genomineerd werd (en een exit had)
Als ze zich daar zorgen om maakt dan is ze echt te dom voor woordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Laura is bang dat zij erop wordt afgerekend dat alex genomineerd werd (en een exit had)
Vind het eigenlijk niet zo gek dat die lange snachts slecht slaapt....Als je overdag alleen maar ligt te pitten...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:54 schreef danilel het volgende:
[..]
nomi's zijn al geweestze weet dat het niet veel nut meer heeft......
dus je zou ook de hele dag gaan gapen, liggen, hangen ,helemaal tot je kaken onder de dekens gaan liggen en verder niets doen? de anderen kunnen zich toch ook vermaken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
Wat een haat tegen Laura hier zeg.
Zodra die stem niet met opdrachten komt kan je buiten opruimen en/of je haar verven natuurlijk weinig doen.
Ik denk dat ik me ook kapot zou vervelen.
Je kunt spelletjes spelen, sporten op die fiets die ze hebben, zwemmen, lezen. Ik zou het wel weten hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
Zodra die stem niet met opdrachten komt kan je buiten opruimen en/of je haar verven natuurlijk weinig doen.
Iedereen heeft toch even veel of weinig te doen? Waarom zie je dan vooral haar liggen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
Ja onder andere ja!!! Wat ik ook zo erg vind: Dat geklaag (al zeker 25 keer) dat dr kluis gehalveerd is door ''de scheiding''. Hoe haalt ze het in haar hoofd? Ze had ongeveer 0 euro voor dat hele trouwen. Door het trouwen kreeg ze zoveel geld van iedereen en ook de inhoud van Alex. Zo gierig is ze dat ze echt drzelf geloofd dat ze haar geld kwijt is door hem. Bloed onder mn nagels vandaan.. echt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:07 schreef utrecht1970 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja onder andere ja!!! Wat ik ook zo erg vind: Dat geklaag (al zeker 25 keer) dat dr kluis gehalveerd is door ''de scheiding''. Hoe haalt ze het in haar hoofd? Ze had ongeveer 0 euro voor dat hele trouwen. Door het trouwen kreeg ze zoveel geld van iedereen en ook de inhoud van Alex. Zo gierig is ze dat ze echt drzelf geloofd dat ze haar geld kwijt is door hem. Bloed onder mn nagels vandaan.. echt.
Of de rest eens helpen met koken, schoonmaken etc.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Je kunt spelletjes spelen, sporten op die fiets die ze hebben, zwemmen, lezen. Ik zou het wel weten hoor.
Het is niet puur het liggen. Ik zou ook veel liggen want veel kan je niet doen. Maar die smoel die ze heel de dag door trekt als ze dan iets moeten of kunnen doen. Dat is het verschil met anderen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
Welkomquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef Momazie het volgende:
Cool topic dit! Eindelijk een goede gevonden...
Deels mee eens maar het valt teveel op bij Lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
Toen ze de opdracht kregen om het vlot te bouwen zat ze alleen maar leunend op 1 van die planken ze heeft niet eens 1 knoop of lus gelegd, kut wijfquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
haar kaak staat op slotquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:12 schreef Stability het volgende:
slaapt ze ondertussen al? ik hoor haar niet meer
oh ok...was al bang dat ze nog wakker wasquote:
ze gebruikt toch iedereen? guido....alex......quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:12 schreef shomila het volgende:
Bij mij heeft Laura afgedaan toen ze die zieke vader van een vriendin gebruikte om haar missie te laten slagen.
Waarom denk je dat ze met kleuters werktquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:13 schreef Sjalalamantha het volgende:
Bij Laura wordt het ook steeds duidelijker dat ze iemand nodig heeft om zich aan op te trekken. Nu Alex weg is, is er zo weinig activiteit over. Maar dat is natuurlijk al bekend.
Met zo'n SPH opleiding kun je toch wel meer? Je bent dan toch ook bezig met kinderen en activiteiten?
Nou daar moet je t maar weer mee doen dan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:13 schreef suksan het volgende:
gisteren heb ik een mailtje gestuurd naar endemol over secredo , ik heb daarin mijn ongenoegen geschreven over secredo en hoe hij behandeld word en dit is het antwoord wat ik heb teruggekregen:
Bedankt voor je bericht aan Endemol. Niet iedere hondenbezitter heeft veel ervaring. Het zal met vallen en opstaan gaan, maar de bewoners hebben in ieder geval veel aandacht voor het dier en maar weinig hondenbezitters zijn 24/7 thuis. Ik zal je tips doorgeven aan het team van Secret Story, wellicht kunnen zij er iets mee doen.
Met vriendelijke groet,
Shiron Boots
Afdeling Communicatie
stuur eens een mailtje over die laura...we willen geen slapers zienquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:13 schreef suksan het volgende:
gisteren heb ik een mailtje gestuurd naar endemol over secredo , ik heb daarin mijn ongenoegen geschreven over secredo en hoe hij behandeld word en dit is het antwoord wat ik heb teruggekregen:
Bedankt voor je bericht aan Endemol. Niet iedere hondenbezitter heeft veel ervaring. Het zal met vallen en opstaan gaan, maar de bewoners hebben in ieder geval veel aandacht voor het dier en maar weinig hondenbezitters zijn 24/7 thuis. Ik zal je tips doorgeven aan het team van Secret Story, wellicht kunnen zij er iets mee doen.
Met vriendelijke groet,
Shiron Boots
Afdeling Communicatie
De beste stuurlui staan aan wal zitten uren per dag streams te kijken vanachter hun pcquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:13 schreef suksan het volgende:
Met vriendelijke groet,
Shiron Boots
Afdeling Communicatie
en toevallig stream ik de hele dag door terwijl er ook een hoop in mn huis gedaan wordt...altijd netjes hier hoor, en smiddags ben ik vaak pleitequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef Chuckster het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal zitten uren per dag streams te kijken vanachter hun pc
je krijg steeds hetzelfde antwoord... ik zal je tips doorgeven aan het team.. wellicht dat ze er iets mee kunnen doen....quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou daar moet je t maar weer mee doen dan.
Met vallen en opstaan een pup opvoeden....
ssssttt de hond kijkt hier mee en die wil ook opeens 24/7 gekroeld wordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef Chuckster het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal zitten uren per dag streams te kijken vanachter hun pc
Sorry maar is dat niet wat overdreven? Er zijn echt veeeeeeeeeeeeeeel slechtere hondenbezitters. Denk aan mensen die hele dagen weg zijn. Deze hond heeft heel de dag aandacht en heeft de tijd van zn leven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:13 schreef suksan het volgende:
Met vriendelijke groet,
Shiron Boots
Afdeling Communicatie
Het is alleen nog maar geler geworden!quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef Chuckster het volgende:
Ik zie geen groene vlekken in het haar van Mo, helaas
Wel kale plekken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef Chuckster het volgende:
Ik zie geen groene vlekken in het haar van Mo, helaas
Ben bang dat wel netjes gedaan is zo te zien maar ik heb nog hoop!quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:13 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ze gaan spoelen?
Wat ga ik lachen zeg als al haar haar weg spoelt
ik kan helaas niet altijd de streams volgen. maar met dat vlot bouwen was het Laura die als eerste begon met de opstelling klaar leggen. terwijl die 2 blonde dozen met dr domme hoofden in de zon lagen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:11 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Toen ze de opdracht kregen om het vlot te bouwen zat ze alleen maar leunend op 1 van die planken ze heeft niet eens 1 knoop of lus gelegd, kut wijf
cup a soup reclamequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Wel kale plekken?
*** kijkt hoopvol ***
als jij het de tijd van zijn leven noem om in een bench gestopt te worden als de deur dicht zit en je bent zindelijk aan het worden en je geef dus aan dat je moet plassen.... prima .. dat is jouw ideequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:16 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Sorry maar is dat niet wat overdreven? Er zijn echt veeeeeeeeeeeeeeel slechtere hondenbezitters. Denk aan mensen die hele dagen weg zijn. Deze hond heeft heel de dag aandacht en heeft de tijd van zn leven.
hahaha inderdaad. en maar roepen dat Laura zo'n luie hoer is hehehehequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef Chuckster het volgende:
[..]
is het ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hahaha inderdaad. en maar roepen dat Laura zo'n luie hoer is hehehehe
Het is gewoon zo, deal with it.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Laura staat vast niet snachts op zoals ik...quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen ervaring met het zijn van een hoer, wél met het eigenaar zijn van een hond, en het enige wat ik als nadeel zie in dat huis is dat ze er té vaak mee bezig zijn en het beest af en toe meer rust moeten gunnen, verder wordt Secreet liefdevol behandeld, dus het sturen van een brief is in mijn ogen een beetje kansloosquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:17 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik kan helaas niet altijd de streams volgen. maar met dat vlot bouwen was het Laura die als eerste begon met de opstelling klaar leggen. terwijl die 2 blonde dozen met dr domme hoofden in de zon lagen.
Maar goed misschien ligt Laura vaker in dr nest dan de andere. Maar ik denk dat ik me ook kapot ga vervelen in zo'n huis.
ik kan me niet 3maanden vermaken met een fitness fiets en boek en een spel. (en zeker niet met die mensen in huis).
Sorry maar zei die dat? Die honden doen alles voor aandacht als ze zo klein zijn. Snachts moeten ze in een bench want daar leren ze van. Daar gelijk aandacht aan geven is heel slecht voor een hond. En voor jezelf later..quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:18 schreef suksan het volgende:
[..]
als jij het de tijd van zijn leven noem om in een bench gestopt te worden als de deur dicht zit en je bent zindelijk aan het worden en je geef dus aan dat je moet plassen.... prima .. dat is jouw idee
Dit dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:20 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Sorry maar zei die dat? Die honden doen alles voor aandacht als ze zo klein zijn. Snachts moeten ze in een bench want daar leren ze van. Daar gelijk aandacht aan geven is heel slecht voor een hond. En voor jezelf later..
ach het is bijna koninginnedag...oranje magquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:21 schreef Annelies-G het volgende:
Oooooooooooo Mootje haar haar mislukt?????
Heeft ze ook niet wat getatoeëerde make-up?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nou wordt t gezicht van mo ook eens een keer schoongespoeld, al vrees ik dat er een plamuurmes aan te pas moet komen om het helemaal schoon te krijgen.
het was niet snacht... het was net toen karim terug kwam en ze in de slaapkamer zaten en toen zat de buitendeur dicht en stond secredo voor de buitendeur..... snachts ben ik het met je eens en moet je hem ook gewoon laten janken, maar het moet geen strafhok worden waar je secredo instop wanneer hij in huis heeft gepiest.. hij moet nog zindelijk worden en daar help je hem zo niet bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:20 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Sorry maar zei die dat? Die honden doen alles voor aandacht als ze zo klein zijn. Snachts moeten ze in een bench want daar leren ze van. Daar gelijk aandacht aan geven is heel slecht voor een hond. En voor jezelf later..
ik ben blij dat ik 2 honden heb die ik als pup heb gekregen en die normaal zindelijk zijn geworden, het was ook niet als aanval bedoeld, maar ik vind het zielig als een hond in een bench word opgesloten wat als strafhok bedoeld word en tevens als slaapplaatsquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dit dus.
Suksan heeft blijkbaar geen ervaring met het opvoeden van een pup
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef Chuckster het volgende:
Gerard tegen Mo: "SINAAAASAPPPUHHHHLLLLLLLLL"
Voor het "trouwen" had ze 5100.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja onder andere ja!!! Wat ik ook zo erg vind: Dat geklaag (al zeker 25 keer) dat dr kluis gehalveerd is door ''de scheiding''. Hoe haalt ze het in haar hoofd? Ze had ongeveer 0 euro voor dat hele trouwen. Door het trouwen kreeg ze zoveel geld van iedereen en ook de inhoud van Alex. Zo gierig is ze dat ze echt drzelf geloofd dat ze haar geld kwijt is door hem. Bloed onder mn nagels vandaan.. echt.
ik heb er dan ook 3uur lang non stop naar gekekenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:20 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was grappig toen Joanna & Monique een touwtje om die plankjes bonden maar vergaten dat het ook aan de rest vast moet, iedereen lachte er smakelijk om en ze waren meteen zwaar beledigd.![]()
![]()
beter een lelijke kont dan een ontevreden janksmoelquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Haar kont is iig mooier dan de mijne
Ja als je het zo ziet wel, daar moeten ze em op een andere manier voor straffen..quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:23 schreef suksan het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik 2 honden heb die ik als pup heb gekregen en die normaal zindelijk zijn geworden, het was ook niet als aanval bedoeld, maar ik vind het zielig als een hond in een bench word opgesloten wat als strafhok bedoeld word en tevens als slaapplaats
Ooooooo gelukkig maar, ben doorgaans vrolijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
beter een lelijke kont dan een ontevreden janksmoel
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef Kwaliteit het volgende:
ik moet nu werken, dag lieve kijkbuis kindertjes
Werkzequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef Kwaliteit het volgende:
ik geef liever een pats op een kont dan op een smoelquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
beter een lelijke kont dan een ontevreden janksmoel
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik geef liever een pats op een kont dan op een smoel
Ja en dan gaat Flip de hele dag "ze was maar een clown" zingenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef Ginosa het volgende:
Ik begrijp dat Mo voor de Bassie-look is gegaan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |