ik ken iemand die heel goed kan lezen, maar als hij wat wil opschrijven, moet het gespeld worden, hij kan het echt niet zonder hulp (hij is 26 jaar zelfs ) en getallen weet ie ook heel goed neer te zetten. heel raar eigenlijk.hij schrijft zoals hij het uitspreekt..en dan draait ie die letters ook nog eens omquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dyslexie (uit het Grieks - dys- ("beperkt") en lexis ("woord"), dus beperkt lezen) (ook wel als woordblindheid aangeduid) is een term die in de wetenschap gebruikt wordt voor ernstige problemen met het kunnen lezen van woorden .
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyslexie
Toen bij Sharon ging het best goed eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:30 schreef Sjalalamantha het volgende:
Karim gaat Monique haar haar verven![]()
Kan hij zo goed volgens geer.
Inderdaad. Ik hou verder ook wijselijk mijn mond.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:30 schreef Roguee het volgende:
[..]
Zo kende ik het alleen maar, dat je letters door elkaar haalt en daardoor niet goed kunt lezen. maar ok, voordat de discussie hier weer los barst!
Toneelstuk we hebben zogenaamd ruzie tussen flip en joquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:30 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Wat is er gisteravond gebeurd?
Zie het gewoon al helemaal voor mequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:32 schreef Stability het volgende:
jezus, ze ligt weer onder haar dekbed tot dr kaken
ja hilversum en ze woont nu in loosdrechtquote:
Dan heeft ze goois matras echt letterlijk genomenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hilversum en ze woont nu in loosdrecht
De Cock en de moord met de gapende wond?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:31 schreef MargrietV het volgende:
en Laura ligt weer te oefenen voor een rol in Baantjes, hoe ben ik het mooiste als lijk
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef Urb het volgende:
[..]
De Cock en de moord met de gapende wond?![]()
![]()
nou he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dan heeft ze goois matras echt letterlijk genomen
haar beugelbekkie wijdopen alsof ze gaaptquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef Urb het volgende:
[..]
De Cock en de moord met de gapende wond?![]()
![]()
ja moeilijk als ze steeds in beeld zit ligtquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef Ecila111 het volgende:
Als we Laura negeren, verdwijnt ze dan vanzelf? Waar je je aandacht op vestigt, groeit dus misschien doen alsof ze er niet is, doet wonderen.
Dat probeer ik echt al dagen, want geloof me ik zou niets liever willen dan me niet irriteren. Maar het lukt gewoon NIET!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef Ecila111 het volgende:
Als we Laura negeren, verdwijnt ze dan vanzelf? Waar je je aandacht op vestigt, groeit dus misschien doen alsof ze er niet is, doet wonderen.
Klopt, werkte met Servio en Maik ook, hoewel die wel taai waren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef Ecila111 het volgende:
Misschien ligt ze wel te masturberen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:34 schreef Sjalalamantha het volgende:
Misschien ligt ze wel de hele tijd te mastruberen in stilte
inddquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:36 schreef Blackprinces het volgende:
Beter dat we denken dat ie iedere keer dezelfde broek draagt dan dat we denken dat je een geheime slaapziekte heb
Geen optie helaas.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ja moeilijk als ze steeds in beeld zit ligt
Dan zouden de dekens op en neer moeten gaan, tenzij het vrouwelijk isquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:34 schreef Sjalalamantha het volgende:
Misschien ligt ze wel de hele tijd te mastruberen in stilte
Het is daar nu kouder dan hier. Daar is het 19 graden en grauw weer geloof ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
het is daar warmer dan hier, en die tarut ligt gewoon compleet onder een dik dekbed
Ja was met maik ook niet nodig, die dook er bovenop gelijk...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:37 schreef danilel het volgende:
Monique krijgt een lamme arm van 1 minuut schudden met het haar flesje.........
Ontevreden smoelwerkquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef Chuckster het volgende:
Kut wijf die Laura, irritant stemgeluid, irritante aanwezigheid en ze doet geen reedt in het huis, behalve klagen, slapen en schijten, kut hoer![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
oh ok, is het hier ook....en ik moet er niet aan denken om nu in mn bed te gaan liggen met de dekens tot mn kinquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Het is daar nu kouder dan hier. Daar is het 19 graden en grauw weer geloof ik.
ben benieuwd hoe het nu gaat worden...weer verven dus? in een week tijd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slechter als Spermavio het heeft achtergelaten kan het bij Mo niet worden. En bij Sharon heeft hij het toen ook goed gedaan.
Ik hoop dat al haar haar eraf valt...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe het nu gaat worden...weer verven dus? in een week tijd?
dat is vragen om rood of groen haar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe het nu gaat worden...weer verven dus? in een week tijd?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoop dat al haar haar eraf valt...
Haha, wilde net t zelfde schrijvenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoop dat al haar haar eraf valt...
ja, mee eens!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:38 schreef Chuckster het volgende:
Snap niet dat mensen hier zoveel klagen over Flip, terwijl Lau en Mo de kroon spannen![]()
oh had ik niet meegekregen....bult....en blondering....hmmquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dokter bibber zei gister geen hersenschudding, wel zalf voor der bult
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |