Da's de hele truc. Net als die Jo fans op de social media die zeggen dat iedereen gewoon jaloers op haar is en dat ze dan maar een ander programma moeten kijken, en zo blijven alleen de Jo fans over...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oke
[..]
Denk dat ik maar fan van Jo en Flip ga worden....je kan bijna niet anders meer.
Dat zijn de ingangen voor d'r externe geheugen he.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:20 schreef danilel het volgende:
Ser is weg en hoppa Jo schuift haar pony weer naar achteren......
Ach zo kunnen we de kraters beter zien.....
Oh nee, vond ik geweldig die Jaap.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
De gouden kooi heeft mij niet kunnen pakken, en toen Jaap erin kwam ben ikhelemaal afgehaakt.
dat was mij van de week ook al opgevallen, dat ze toen ser kwam weer een pony droegquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:20 schreef danilel het volgende:
Ser is weg en hoppa Jo schuift haar pony weer naar achteren......
Ach zo kunnen we de kraters beter zien.....
dgk werd toch ook de style tang show? de hele dag die meiden met die styletang in de weerquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh nee, vond ik geweldig die Jaap.
Kijk als je weet dat het een grote schijnvertoning is allemaal, kijk je ook anders.
Ik kon overal de humor van inzien.
Alleen bij ss had ik toch wat meer verwacht, wat meer oprechtere rls.
En dus geen Jo show
Vind ik ook zo lekker beargumenteerd he, dat als je geen Jo kwispelaar ben dat je dan maar gelijk jaloers moet zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Da's de hele truc. Net als die Jo fans op de social media die zeggen dat iedereen gewoon jaloers op haar is en dat ze dan maar een ander programma moeten kijken, en zo blijven alleen de Jo fans over...![]()
![]()
Ik kan je verzekekeren dat wanneer Karim en Gerard eruit zijn, mijn SST avontuur ook afgelopen is. Geer en Karim maken het in mijn ogen nog leuk om naar te kijken. Servio vond ik ook goed te pruimen de laatste dagen, die hadden ze mogen omruilen met Lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh nee, vond ik geweldig die Jaap.
Kijk als je weet dat het een grote schijnvertoning is allemaal, kijk je ook anders.
Ik kon overal de humor van inzien.
Alleen bij ss had ik toch wat meer verwacht, wat meer oprechtere rls.
En dus geen Jo show
Ook, maar mijn god wat was het allemaal vermakelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:23 schreef Stability het volgende:
[..]
dgk werd toch ook de style tang show? de hele dag die meiden met die styletang in de weer
Gisteren werd hier verteld hoe 'schattig' ze wel niet samen waren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:18 schreef MargrietV het volgende:
Ben Flip en Jo zo zat, wat een nepvertoning steeds weer.
helemaal eensch!! ik stop ook acuut met kijken als die twee eruit zijn..de rest interesseert me niksquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik kan je verzekekeren dat wanneer Karim en Gerard eruit zijn, mijn SST avontuur ook afgelopen is. Geer en Karim maken het in mijn ogen nog leuk om naar te kijken. Servio vond ik ook goed te pruimen de laatste dagen, die hadden ze mogen omruilen met Laura
Karim is nie goed als ie sharon zou meenemenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:24 schreef Urb het volgende:
Awwww![]()
Karim tegen Secredo " Jaa ik neem jou mee he!"
Sharon "dan krijg je ruzie met mij!"
Karim " Dan neem ik jou ook mee..."![]()
karim is veeeeeeeeeeeeeel liever voor dat hondjequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:24 schreef Urb het volgende:
Awwww![]()
Karim tegen Secredo " Jaa ik neem jou mee he!"
Sharon "dan krijg je ruzie met mij!"
Karim " Dan neem ik jou ook mee..."![]()
Die brief kon ze toch ook best prima voorlezen pasquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:25 schreef Stability het volgende:
laura wil ook mee puzzelen..hoe kan iemand met dyslectie een kruiswoord puzzel foutloos oplossen?
lezen kan wel , maar spellen wordt moeilijker...ze verdraaien de p met de b en de q enzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:26 schreef Roguee het volgende:
[..]
Die brief kon ze toch ook best prima voorlezen pas
Dyslexie schijnt geen invloed te hebben op je lezen, dat is mij hier heel sterk op het hart gedrukt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:26 schreef Roguee het volgende:
[..]
Die brief kon ze toch ook best prima voorlezen pas
Dyslexie (uit het Grieks - dys- ("beperkt") en lexis ("woord"), dus beperkt lezen) (ook wel als woordblindheid aangeduid) is een term die in de wetenschap gebruikt wordt voor ernstige problemen met het kunnen lezen van woorden .quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:27 schreef Stability het volgende:
[..]
lezen kan wel , maar spellen wordt moeilijker...ze verdraaien de p met de b en de q enzo
Zo kende ik het alleen maar, dat je letters door elkaar haalt en daardoor niet goed kunt lezen. maar ok, voordat de discussie hier weer los barst!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dyslexie schijnt geen invloed te hebben op je lezen, dat is mij hier heel sterk op het hart gedrukt.
Wat is er gisteravond gebeurd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:29 schreef Urb het volgende:
Haha, Flip meteen in de stress en rent naar MO als ze uit de KvdW komt " dat ging toch niet over gisteravond he? "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |