Ben bang dat wel netjes gedaan is zo te zien maar ik heb nog hoop!quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:13 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ze gaan spoelen?
Wat ga ik lachen zeg als al haar haar weg spoelt
ik kan helaas niet altijd de streams volgen. maar met dat vlot bouwen was het Laura die als eerste begon met de opstelling klaar leggen. terwijl die 2 blonde dozen met dr domme hoofden in de zon lagen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:11 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Toen ze de opdracht kregen om het vlot te bouwen zat ze alleen maar leunend op 1 van die planken ze heeft niet eens 1 knoop of lus gelegd, kut wijf
cup a soup reclamequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Wel kale plekken?
*** kijkt hoopvol ***
als jij het de tijd van zijn leven noem om in een bench gestopt te worden als de deur dicht zit en je bent zindelijk aan het worden en je geef dus aan dat je moet plassen.... prima .. dat is jouw ideequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:16 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Sorry maar is dat niet wat overdreven? Er zijn echt veeeeeeeeeeeeeeel slechtere hondenbezitters. Denk aan mensen die hele dagen weg zijn. Deze hond heeft heel de dag aandacht en heeft de tijd van zn leven.
hahaha inderdaad. en maar roepen dat Laura zo'n luie hoer is hehehehequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef Chuckster het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal zitten uren per dag streams te kijken vanachter hun pc
is het ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hahaha inderdaad. en maar roepen dat Laura zo'n luie hoer is hehehehe
Het is gewoon zo, deal with it.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Laura staat vast niet snachts op zoals ik...quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen ervaring met het zijn van een hoer, wél met het eigenaar zijn van een hond, en het enige wat ik als nadeel zie in dat huis is dat ze er té vaak mee bezig zijn en het beest af en toe meer rust moeten gunnen, verder wordt Secreet liefdevol behandeld, dus het sturen van een brief is in mijn ogen een beetje kansloosquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:17 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik kan helaas niet altijd de streams volgen. maar met dat vlot bouwen was het Laura die als eerste begon met de opstelling klaar leggen. terwijl die 2 blonde dozen met dr domme hoofden in de zon lagen.
Maar goed misschien ligt Laura vaker in dr nest dan de andere. Maar ik denk dat ik me ook kapot ga vervelen in zo'n huis.
ik kan me niet 3maanden vermaken met een fitness fiets en boek en een spel. (en zeker niet met die mensen in huis).
Sorry maar zei die dat? Die honden doen alles voor aandacht als ze zo klein zijn. Snachts moeten ze in een bench want daar leren ze van. Daar gelijk aandacht aan geven is heel slecht voor een hond. En voor jezelf later..quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:18 schreef suksan het volgende:
[..]
als jij het de tijd van zijn leven noem om in een bench gestopt te worden als de deur dicht zit en je bent zindelijk aan het worden en je geef dus aan dat je moet plassen.... prima .. dat is jouw idee
Dit dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:20 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Sorry maar zei die dat? Die honden doen alles voor aandacht als ze zo klein zijn. Snachts moeten ze in een bench want daar leren ze van. Daar gelijk aandacht aan geven is heel slecht voor een hond. En voor jezelf later..
ach het is bijna koninginnedag...oranje magquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:21 schreef Annelies-G het volgende:
Oooooooooooo Mootje haar haar mislukt?????
Heeft ze ook niet wat getatoeëerde make-up?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nou wordt t gezicht van mo ook eens een keer schoongespoeld, al vrees ik dat er een plamuurmes aan te pas moet komen om het helemaal schoon te krijgen.
het was niet snacht... het was net toen karim terug kwam en ze in de slaapkamer zaten en toen zat de buitendeur dicht en stond secredo voor de buitendeur..... snachts ben ik het met je eens en moet je hem ook gewoon laten janken, maar het moet geen strafhok worden waar je secredo instop wanneer hij in huis heeft gepiest.. hij moet nog zindelijk worden en daar help je hem zo niet bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:20 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Sorry maar zei die dat? Die honden doen alles voor aandacht als ze zo klein zijn. Snachts moeten ze in een bench want daar leren ze van. Daar gelijk aandacht aan geven is heel slecht voor een hond. En voor jezelf later..
ik ben blij dat ik 2 honden heb die ik als pup heb gekregen en die normaal zindelijk zijn geworden, het was ook niet als aanval bedoeld, maar ik vind het zielig als een hond in een bench word opgesloten wat als strafhok bedoeld word en tevens als slaapplaatsquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dit dus.
Suksan heeft blijkbaar geen ervaring met het opvoeden van een pup
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef Chuckster het volgende:
Gerard tegen Mo: "SINAAAASAPPPUHHHHLLLLLLLLL"
Voor het "trouwen" had ze 5100.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja onder andere ja!!! Wat ik ook zo erg vind: Dat geklaag (al zeker 25 keer) dat dr kluis gehalveerd is door ''de scheiding''. Hoe haalt ze het in haar hoofd? Ze had ongeveer 0 euro voor dat hele trouwen. Door het trouwen kreeg ze zoveel geld van iedereen en ook de inhoud van Alex. Zo gierig is ze dat ze echt drzelf geloofd dat ze haar geld kwijt is door hem. Bloed onder mn nagels vandaan.. echt.
ik heb er dan ook 3uur lang non stop naar gekekenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:20 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was grappig toen Joanna & Monique een touwtje om die plankjes bonden maar vergaten dat het ook aan de rest vast moet, iedereen lachte er smakelijk om en ze waren meteen zwaar beledigd.![]()
![]()
beter een lelijke kont dan een ontevreden janksmoelquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Haar kont is iig mooier dan de mijne
Ja als je het zo ziet wel, daar moeten ze em op een andere manier voor straffen..quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:23 schreef suksan het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik 2 honden heb die ik als pup heb gekregen en die normaal zindelijk zijn geworden, het was ook niet als aanval bedoeld, maar ik vind het zielig als een hond in een bench word opgesloten wat als strafhok bedoeld word en tevens als slaapplaats
Ooooooo gelukkig maar, ben doorgaans vrolijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
beter een lelijke kont dan een ontevreden janksmoel
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef Kwaliteit het volgende:
ik moet nu werken, dag lieve kijkbuis kindertjes
Werkzequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef Kwaliteit het volgende:
ik geef liever een pats op een kont dan op een smoelquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
beter een lelijke kont dan een ontevreden janksmoel
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik geef liever een pats op een kont dan op een smoel
Ja en dan gaat Flip de hele dag "ze was maar een clown" zingenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef Ginosa het volgende:
Ik begrijp dat Mo voor de Bassie-look is gegaan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |