Flip en Guido waren ook net een stel cone-heads toen Sefvio ze geknipt had.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slechter als Spermavio het heeft achtergelaten kan het bij Mo niet worden. En bij Sharon heeft hij het toen ook goed gedaan.
Lau ligt toch altijd in dr stinknest?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef Sonera het volgende:
serieus waarom ligt Lau nu weer in der nest? kan ze mo niet ff helpen ofzo..doe wat!!!
Haar kan wel wat hebben hoor, vroeger, toen ik nog jong was, was ik ook kappersmodel en voor grote wedstrijden werd het soms iedere dag bijgekleurd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe het nu gaat worden...weer verven dus? in een week tijd?
ligt op sterven...........quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef Sonera het volgende:
serieus waarom ligt Lau nu weer in der nest? kan ze mo niet ff helpen ofzo..doe wat!!!
echt niet normaal he? ze ligt erbij alsof ze doodziek is...bijna plat en helemaal onder de dekensquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef Sonera het volgende:
Ja waar zie die draken en kikkers vandaan haaldequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wat loopt Lau nu weer te draken? Groen....Groene draak, groene kikker. Omdat Mo dr haar wil verven. Zelf ligt ze alleen maar in dr nest te rotten.
Haha ja vooral die Guido, zag er niet uit. Karim is echt zoveel beter, zeker als je die enge promo foto van hem ziet op de websitequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Flip en Guido waren ook net een stel cone-heads toen Sefvio ze geknipt had.![]()
Karim daarentegen is echt heel veel beter met dit kapsel.
pics or it did't happen hahahahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Haar kan wel wat hebben hoor, vroeger, toen ik nog jong was, was ik ook kappersmodel en voor grote wedstrijden werd het soms iedere dag bijgekleurd.
En heb nog steeds een hele dikke bos krullend haar
En het slaapvermogen van een babyquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ja waar zie die draken en kikkers vandaan haalde
Kinderachtig figuur is het, lichaam van een 26 jarige, verstand van een 6 jarige
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Roguee het volgende:
[..]
Haha ja vooral die Guido, zag er niet uit. Karim is echt zoveel beter, zeker als je die enge promo foto van hem ziet op de website
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Blackprinces het volgende:
Ik hoop zo dat Lau als ze eruit is effe komt buurten hier
Eerst 5 grote negers op d'r af sturen zodat ze een paar weken krom loopt, die hel heeft ze wel verdiendquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Blackprinces het volgende:
denk het niet, want ze moet rusten...heeeel veeeel rusten !quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Blackprinces het volgende:
Precies, zoveel moeite is t dan niet. Wij hebben een heel mooi topic voor haar dan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Roguee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan best toch, liggend vanuit je bed op de laptop
het einde is nabij.......quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:44 schreef Stability het volgende:
[..]
denk het niet, want ze moet rusten...heeeel veeeel rusten !
dat wil ze misschien wel.....5 fuckbuddy'squote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Eerst 5 grote negers op d'r af sturen zodat ze een paar weken krom loopt, die hel heeft ze wel verdiend
Die heeft het ook maar opgegeven hier geloof ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Precies, zoveel moeite is t dan niet. Wij hebben een heel mooi topic voor haar dan.
Zal wel ingeseind worden door die nicht van haar om maar niet te gaan lezen hier.
dat denk ik ook wel...maar dan geeft het haar wel weer stof tot nadenken...hoe is het trouwens op andere fora ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Precies, zoveel moeite is t dan niet. Wij hebben een heel mooi topic voor haar dan.
Zal wel ingeseind worden door die nicht van haar om maar niet te gaan lezen hier.
Ze weet niet eens wat een fuckbuddy is volgens mij. als ze een keer gefuckt heeft moet ze drie dagen slapen om bij te komen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:44 schreef Stability het volgende:
[..]
dat wil ze misschien wel.....5 fuckbuddy's
Fucken is voor haar: "Beetje voelen, meer niet"quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze weet niet eens wat een fuckbuddy is volgens mij. als ze een keer gefuckt heeft moet ze drie dagen slapen om bij te komen.
Ik kom alleen maar hier.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:45 schreef Stability het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel...maar dan geeft het haar wel weer stof tot nadenken...hoe is het trouwens op andere fora ?
\quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze weet niet eens wat een fuckbuddy is volgens mij. als ze een keer gefuckt heeft moet ze drie dagen slapen om bij te komen.
En daar moet ze al 3 dagen van bijkomenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Fucken is voor haar: "Beetje voelen, meer niet"
Nowlivequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar hier.
Kwam ten tijde van DGK op een andere maar voelde ik me niet thuis.
Kerkschoenenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Stability het volgende:
[..]
\
en volgens mij is het de eeuwige maagd...met haar kinderkusjes en gesmak en gekriebel
en sex voor het huwelijk lijkt me niks voor ggggggristelijke laura
Vol....quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nowlive
Wat een slechte tijd was dat![]()
NO live.....kwil er nooit meer iets mee te maken hebben , walg walgquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nowlive
Wat een slechte tijd was dat![]()
Zelfs NA het huwelijk niet hoor. Die wil ook geen kinderen want om die te krijgen moet je neuken en dat vindt ze niet leuk. En kinderen opvoeden is al helemaal zooooo vermoeiendquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Stability het volgende:
[..]
\
en volgens mij is het de eeuwige maagd...met haar kinderkusjes en gesmak en gekriebel
en sex voor het huwelijk lijkt me niks voor ggggggristelijke laura
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:47 schreef Stability het volgende:
[..]
NO live.....kwil er nooit meer iets mee te maken hebben , walg walg
vooral het geschreeuw en die drukte die ze geven kan ze niet aan ..en dan moet ze er snachts ook nog uit....poeh poehquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zelfs NA het huwelijk niet hoor. Die wil ook geen kinderen want om die te krijgen moet je neuken en dat vindt ze niet leuk. En kinderen opvoeden is al helemaal zooooo vermoeiend
Op de nowlive.eu zijn ze Laura ook zat. Maar dat vind ik echt zo'n onvolwassen bedoening.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:47 schreef Roguee het volgende:
Ik lees ook geen andere fora. Kon ik ook niet vinden, alleen hier leeft het
oh ja, dat zogenaamde trance nummer HAHAHAHA wat heb ik erom gelachen..en trots dat ze erop warenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:48 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik ging er ook weg toen die Gouden Kooi song uit kwam via die website geloof ik.
Mo doet waar ze goed in is:
[ afbeelding ]
Stemt wel aardig overeen dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Roguee het volgende:
Nou ik heb een en ander gevonden op andere sites:
Laura, word een zeikerd zeg, elke keer janken voerd geen zak uit... beetje mooi te wezen that's al!
Wat mij betreft mogen eMo en Flauwra genomineerd worden..
Het is niet rechtvaardig dat Laura weer iets van thuis heeft gehoord en Sharon nog steeds niet. Nee kut, jij hebt die kans van Sharon afgepakt vorige week!
Dat stemmetje van Laura, brrrr.
Flauwra zit inderdaad ook in de borderline modus lately. Als ze om te beginnen nou es zou stoppen met tussen haar tanden te peuteren zou ik al heel tevreden zijn.
ok wij zijn dus niet de enigen die haar niet moetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Roguee het volgende:
Nou ik heb een en ander gevonden op andere sites:
Laura, word een zeikerd zeg, elke keer janken voerd geen zak uit... beetje mooi te wezen that's al!
Wat mij betreft mogen eMo en Flauwra genomineerd worden..
Het is niet rechtvaardig dat Laura weer iets van thuis heeft gehoord en Sharon nog steeds niet. Nee kut, jij hebt die kans van Sharon afgepakt vorige week!
Dat stemmetje van Laura, brrrr.
Flauwra zit inderdaad ook in de borderline modus lately. Als ze om te beginnen nou es zou stoppen met tussen haar tanden te peuteren zou ik al heel tevreden zijn.
Vond dat onderlinge gekloot van fora toen niet zo leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja, dat zogenaamde trance nummer HAHAHAHA wat heb ik erom gelachen..en trots dat ze erop waren
ik ga niet kijken, gun die sly geen hitsquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Op de nowlive.eu zijn ze Laura ook zat. Maar dat vind ik echt zo'n onvolwassen bedoening.
http://home.nowlive.eu/nieuws/23490
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |