\quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze weet niet eens wat een fuckbuddy is volgens mij. als ze een keer gefuckt heeft moet ze drie dagen slapen om bij te komen.
En daar moet ze al 3 dagen van bijkomenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Fucken is voor haar: "Beetje voelen, meer niet"
Nowlivequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar hier.
Kwam ten tijde van DGK op een andere maar voelde ik me niet thuis.
Kerkschoenenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Stability het volgende:
[..]
\
en volgens mij is het de eeuwige maagd...met haar kinderkusjes en gesmak en gekriebel
en sex voor het huwelijk lijkt me niks voor ggggggristelijke laura
Vol....quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nowlive
Wat een slechte tijd was dat![]()
NO live.....kwil er nooit meer iets mee te maken hebben , walg walgquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nowlive
Wat een slechte tijd was dat![]()
Zelfs NA het huwelijk niet hoor. Die wil ook geen kinderen want om die te krijgen moet je neuken en dat vindt ze niet leuk. En kinderen opvoeden is al helemaal zooooo vermoeiendquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef Stability het volgende:
[..]
\
en volgens mij is het de eeuwige maagd...met haar kinderkusjes en gesmak en gekriebel
en sex voor het huwelijk lijkt me niks voor ggggggristelijke laura
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:47 schreef Stability het volgende:
[..]
NO live.....kwil er nooit meer iets mee te maken hebben , walg walg
vooral het geschreeuw en die drukte die ze geven kan ze niet aan ..en dan moet ze er snachts ook nog uit....poeh poehquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zelfs NA het huwelijk niet hoor. Die wil ook geen kinderen want om die te krijgen moet je neuken en dat vindt ze niet leuk. En kinderen opvoeden is al helemaal zooooo vermoeiend
Op de nowlive.eu zijn ze Laura ook zat. Maar dat vind ik echt zo'n onvolwassen bedoening.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:47 schreef Roguee het volgende:
Ik lees ook geen andere fora. Kon ik ook niet vinden, alleen hier leeft het
oh ja, dat zogenaamde trance nummer HAHAHAHA wat heb ik erom gelachen..en trots dat ze erop warenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:48 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik ging er ook weg toen die Gouden Kooi song uit kwam via die website geloof ik.
Mo doet waar ze goed in is:
[ afbeelding ]
Stemt wel aardig overeen dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Roguee het volgende:
Nou ik heb een en ander gevonden op andere sites:
Laura, word een zeikerd zeg, elke keer janken voerd geen zak uit... beetje mooi te wezen that's al!
Wat mij betreft mogen eMo en Flauwra genomineerd worden..
Het is niet rechtvaardig dat Laura weer iets van thuis heeft gehoord en Sharon nog steeds niet. Nee kut, jij hebt die kans van Sharon afgepakt vorige week!
Dat stemmetje van Laura, brrrr.
Flauwra zit inderdaad ook in de borderline modus lately. Als ze om te beginnen nou es zou stoppen met tussen haar tanden te peuteren zou ik al heel tevreden zijn.
ok wij zijn dus niet de enigen die haar niet moetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Roguee het volgende:
Nou ik heb een en ander gevonden op andere sites:
Laura, word een zeikerd zeg, elke keer janken voerd geen zak uit... beetje mooi te wezen that's al!
Wat mij betreft mogen eMo en Flauwra genomineerd worden..
Het is niet rechtvaardig dat Laura weer iets van thuis heeft gehoord en Sharon nog steeds niet. Nee kut, jij hebt die kans van Sharon afgepakt vorige week!
Dat stemmetje van Laura, brrrr.
Flauwra zit inderdaad ook in de borderline modus lately. Als ze om te beginnen nou es zou stoppen met tussen haar tanden te peuteren zou ik al heel tevreden zijn.
Vond dat onderlinge gekloot van fora toen niet zo leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja, dat zogenaamde trance nummer HAHAHAHA wat heb ik erom gelachen..en trots dat ze erop waren
ik ga niet kijken, gun die sly geen hitsquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Op de nowlive.eu zijn ze Laura ook zat. Maar dat vind ik echt zo'n onvolwassen bedoening.
http://home.nowlive.eu/nieuws/23490
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |