Ik wil een hoop.. maar niet allesquote:
Truste gozerquote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben wel weer serieus en openhartig genoeg geweest voor vanavond, tijd voor bed
Slaap lekker Joequote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben wel weer serieus en openhartig genoeg geweest voor vanavond, tijd voor bed
Dan duiken alle topichunters erop af.quote:Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
nog niet eens gelezen..quote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
Waarom dit?
[..]
Dan duiken alle topichunters erop af.
Nu duiken ze op de lapo?quote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
Waarom dit?
[..]
Dan duiken alle topichunters erop af.
Ja, maar dan heb je iig niet als resultaat dat er 5 nieuwe topics geopend worden.quote:
Een foto van mij natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef Cue_ het volgende:
Grrr.. ik kom net 1`leuke foto te korteven bedenken wat ik daarmee ga doen ..
Dat kan volgens mij niet met die reeks instellingen. Er an maar 1topic in een reeks open zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je iig niet als resultaat dat er 5 nieuwe topics geopend worden.
Klopt, vandaar mag dus ook iedereen eropaf.quote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet met die reeks instellingen. Er an maar 1topic in een reeks open zijn.
Van mij dan?quote:
Maar dikke kans dat er dan users zijn die denken: "oh, hij doet 't niet. dan doe ik maar gewoon nieuw topic"quote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet met die reeks instellingen. Er an maar 1topic in een reeks open zijn.
Dat 't te lang duurt.quote:Op maandag 18 april 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar dikke kans dat er dan users zijn die denken: "oh, hij doet 't niet. dan doe ik maar gewoon nieuw topic"
Wat is er mis met de "LaPo maakt nieuw topic" regel?
Bij Singles nooit hoorquote:
Och jee, we zouden eens een halve minuut op een topic moeten wachtenquote:
90% van de tijd is die binnen 30sec openquote:
Juist heel vaak.quote:
Hoef je niet boos op mij te wordenquote:Op maandag 18 april 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar dikke kans dat er dan users zijn die denken: "oh, hij doet 't niet. dan doe ik maar gewoon nieuw topic"
Wat is er mis met de "LaPo maakt nieuw topic" regel?
*krak*quote:
Ik ben niet boosquote:Op maandag 18 april 2011 23:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoef je niet boos op mij te worden
Ik heb het niet veranderd....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Mijn houten hartquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben niet boosHeujSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op maandag 18 april 2011 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben niet boosIk hoop wel dat je hierdoor je nare gewoonte om post nummer 301 snel in te zenden met louter de tekst "vol" afleert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je hierdoor je nare gewoonte om post nummer 301 snel in te zenden met louter de tekst "vol" afleert.
Als je hier mag posten dat je aan het batsen bent dan mag je ook posten dat je vol zitquote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je hierdoor je nare gewoonte om post nummer 301 snel in te zenden met louter de tekst "vol" afleert.
Dat doe ik alleen als ik een leuke TT weetquote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Heeft Peu je weer volgespoten?quote:
De mijne ook, verzonden en betaaldquote:Op maandag 18 april 2011 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je misschien dat liedje gaan zingen
Yeaah.. fotoalbum af
Dat zit nu in mijn hoofd jaquote:Op maandag 18 april 2011 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je misschien dat liedje gaan zingen
Yeaah.. fotoalbum af
Graag gedaan..quote:
Nice!quote:Op maandag 18 april 2011 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mijne ook, verzonden en betaald
Nu op naar de volgende vakantie
Klopt.quote:
quote:
soms wel he?quote:
Oh?quote:
Nog niks van gemerktquote:
quote:
Dat houden we dus zoquote:
I know someday you'll have a beautiful life,quote:
quote:
ikbedoelde waaromquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
I know someday you'll have a beautiful life,
I know you'll be a sun in somebody else's sky
Turn my sorrow into treasured goldquote:Op maandag 18 april 2011 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
I know someday you'll have a beautiful life,
I know you'll be a sun in somebody else's sky
Zonde, dan hoor je het niet meerquote:
Ja, geniale ventquote:
Echt wel, ik kom spoken man!quote:
Que si, que noquote:
Als boze tiener?quote:
Waar is venco gebleven?quote:
Neuh dan ben ik vast niet meer zo boos. Meer als een soort Casperquote:
ik weet t niet? was ie er dan?quote:
quote:
Ik dacht ineens aan haar....door the doorsquote:
och jaquote:Op maandag 18 april 2011 23:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik dacht ineens aan haar....door the doors
Hebbertquote:Op maandag 18 april 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
You want it all but you can't have it
herkenbaar
ik doe de deur dichtquote:Op maandag 18 april 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
You want it all but you can't have it
herkenbaar
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
Over 5 uurtjes gaat de wekker weer dus...
Exactquote:
quote:
Ik heb een haat-liefde verhouding met dat nummerquote:Op maandag 18 april 2011 23:52 schreef Yuki het volgende:
Je kent m'n stem niet
Wie ik ben is wat je nu ziet
Wil je dansen met illusies in gedachten?
Ben je verder dan het heden?
Wil je terug naar je verleden?
Zegt je dat iets?
Het is al lang verleden tijd
Ik ook.quote:Op maandag 18 april 2011 23:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb een haat-liefde verhouding met dat nummer
Zo erg is het niet bij mijquote:Op maandag 18 april 2011 23:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ken 'm ook gewoon nog steeds woord voor woord uit m'n hoofd
Ben nog even je pm aan het beantwoorden.quote:
Uitslapen tot 7 uurquote:
Misschien zie ik 'm zo nog, maar antwoorden gaat 'm niet meer worden denk ik.quote:Op maandag 18 april 2011 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben nog even je pm aan het beantwoorden.
Lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer mezelf af te wennen om te snoozen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lekker
Ik denk dat ik ook een keer ga snoozen
quote:
Hehequote:Op dinsdag 19 april 2011 00:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf af te wennen om te snoozen.
Tot nu toe zonder succes
Ik vind het ook niet ergquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt lang genoeg uit kunnen slapen
Een boel niet denk ikquote:
Ik ben vergeten te vragen of we vrijdag wel of niet werkenquote:
Verwacht ik ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien zie ik 'm zo nog, maar antwoorden gaat 'm niet meer worden denk ik.
uur of 5 denk ik dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze gaan geloof ik wel eerder dicht.
De appie iig wel.
Ze gooien de boel dicht voor je?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel hoor, wij waren eigenlijk ook open maarja he
Dat is hier normaalquote:
Nuhu, maar normaal gewoon werken, majaquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze gooien de boel dicht voor je?
In Utrecht 2 tot 3u eerder, afhankelijk van de vestiging.quote:
Luie donder, gewoon aan het werk jijquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nuhu, maar normaal gewoon werken, maja
Heb wel gezegd als het druk is dat ze kunnen bellen.
Wil je niet vrijdag?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Luie donder, gewoon aan het werk jij
Zeg ik ook altijd...en dan zet ik mijn zakelijke telefoon uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nuhu, maar normaal gewoon werken, maja
Heb wel gezegd als het druk is dat ze kunnen bellen.
Dat is niet hierquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Utrecht 2 tot 3u eerder, afhankelijk van de vestiging.
Zeg het dan nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd...en dan zet ik mijn zakelijke telefoon uit
het gaat om het gebaar
waar?quote:
Beter dan dat je zo'n rollade in een gewone slip zietquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:20 schreef Samzz het volgende:
Oei, nooit een heel slim idee om onder een strakke broek zwarte stretch broek een string aan de toen...
Wat is de vestigingsplaats?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ligt eraan welke verzekeraar, anders zouden we nog wel eens collega's kunnen zijn.
Want jij hebt dit gedaan of je ziet dit bij een ander?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:20 schreef Samzz het volgende:
Oei, nooit een heel slim idee om onder een strakke broek zwarte stretch broek een string aan de toen...
Gewoon een naadloze cheecky, het is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beter dan dat je zo'n rollade in een gewone slip ziet
True thatquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een naadloze cheecky, het is niet zo moeilijk.
Overigens is zwart stretch sowieso niet zo'n goed idee!
Doe eens een gokquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want jij hebt dit gedaan of je ziet dit bij een ander?
Want? In beide gevallen zie je het. En een slip of string zie ik persoonlijk even graag.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beter dan dat je zo'n rollade in een gewone slip ziet
Afgetekend onder kleding?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want? In beide gevallen zie je het. En een slip of string zie ik persoonlijk even graag.
Van mij Apeldoorn. Dan is het ook geen vraag meer welke verzekeraar preciesquote:
Een string zie je ook afgetekend onder kleding.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afgetekend onder kleding?Liever niet...
Dan hebben we iig hetzelfde moederbedrijfquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van mij Apeldoorn. Dan is het ook geen vraag meer welke verzekeraar preciesMaar goed, ik hoor dus tot dat grote bedrijf waar ze een merk van zijn.
Ik zie eigenlijk niet zo snel ondergoed afgetekend onder kledingquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een string zie je ook afgetekend onder kleding.
stb heeft een getraind oog.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet zo snel ondergoed afgetekend onder kleding
Toch niet jij zelf he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:20 schreef Samzz het volgende:
Mannen letten daar meer op denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging stappen in de tijd dat het hip werd. Vriend en ik verbaasden ons er altijd over dat veel vrouwen serieus dachten dat een string niet te zien was. De lijntjes liepen gewoon anders, maar zijn nog gewoon zichtbaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een gewone onderbroek ziet, zie je een string ook. Maar over het algemeen zie ik niet vaak ondergoed door kleding heenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ging stappen in de tijd dat het hip werd. Vriend en ik verbaasden ons er altijd over dat veel vrouwen serieus dachten dat een string niet te zien was. De lijntjes liepen gewoon anders, maar zijn nog gewoon zichtbaar
Ah right.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een gewone onderbroek ziet, zie je een string ook. Maar over het algemeen zie ik niet vaak ondergoed door kleding heen
quote:
Hoezo heb je geen MyAT?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef Samzz het volgende:
Het is echt fucking irritant dat ik MyAt niet heb
Post dat ff in Hvjjnquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef Samzz het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/191665quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef Samzz het volgende:
Shut upquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:27 schreef rival het volgende:
Mensen kijken me raar aan, misschien had ik vanmorgen niet mijn boxer onder mijn strakke zwarte stretch broek moeten doen
quote:
Een hele oude internet explorer. Maar ik heb Google chrome al geinstalleerd, nu loopt Fok goed.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
En bedankt babs, nu zit het in mijn hoofd
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/191665
Ik had niet verwacht dat jij zo'n beginnersfout zou makenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:27 schreef rival het volgende:
Mensen kijken me raar aan, misschien had ik vanmorgen niet mijn boxer onder mijn strakke zwarte stretch broek moeten doen
Godzijdank kan ik hier niks luisterenquote:
Ik mag ook wel eens iets aardigs doenquote:
Heb je de Game al verloren dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godzijdank kan ik hier niks luisteren
Zolang het minimale inspanning benodigd heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag ook wel eens iets aardigs doen.
Doe dat eens vakerquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag ook wel eens iets aardigs doen.
Ik zal er over nadenkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe dat eens vaker
Maar, ik heb dus al Google Chrome, niet verwacht dat het programma op deze bejaarde computer zou draaien
Ja, dat was het ook niet. Meer dat ie alleen op XP, Vista en Win 7 draaitquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken.
Chrome is vrij licht hoor.
Pssst, XP is uit 2001, dat is zelf bejaardquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was het ook niet. Meer dat ie alleen op XP, Vista en Win 7 draaitEn ik had niet verwacht dat een van de drie op deze bejaarde zou staan
ik ben nog nieuw in de stretch wereldquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij zo'n beginnersfout zou maken
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je de Game al verloren dan?
Of Anton aus Tirol?
Ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pssst, XP is uit 2001, dat is zelf bejaard.
rmb op deze computerquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou, ik dacht dat hier Win '99 of zo op zou staan. Ik weet ook niet hoe je dat kan zien, maar het zal wel XP zijn danVista of Win 7 is het iig niet.
Als je een blauwe taakbalk hebt dan heb je XP.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou, ik dacht dat hier Win '99 of zo op zou staan. Ik weet ook niet hoe je dat kan zien, maar het zal wel XP zijn danVista of Win 7 is het iig niet.
Hij is hier grijs en mateloos ouderwetsquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je een blauwe taakbalk hebt dan heb je XP.
(Ja, kan ook grijs, zilver, groen, pimpelpaars zijn...Maar standaard blauw)
"No offense, but you suck"quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
Oh, jeetje... Ik heb vrijdag met een collega de site voor de paarden onder handen genomen. Nu kreeg ze een mailtje dat het niet klopt, dus zij alles veranderd. Nu klopt er helemaal geen flikker meer van
Maar hoe ga je aan een eigenaresse duidelijk maken dat ze haar eigen paarden blijkbaar niet herkent
Klik dan eens op Start. Staat er Windows XP aan de linkerkant van het menu?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is hier grijs en mateloos ouderwets
Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klik dan eens op Start. Staat er Windows XP aan de linkerkant van het menu?
Ze heeft een mailtje gestuurd met de vraag of het zo wel klopt. Maar natuurlijk klopt het zo nietquote:
"Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ze heeft een mailtje gestuurd met de vraag of het zo wel klopt. Maar natuurlijk klopt het zo nietLeer mij paarden herkennen
Paarden classificaties?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:56 schreef STING het volgende:
[..]
"Ziet er goed uit!
Echter zou ik nog wel even kijken naar de paarden classificaties, want volgens mij kloppen die niet helemaal. Hihihi."
Waarschijnlijk niet neequote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je denkt dat iemand die het verschil niet kan zien de term rmb wel kent?
Place your bets!
Oh, dat zou loos zijn, het zijn beide KWPN'ers.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Het indelen van paarden in rassen, namen, etc.
Je zit nu achter een andere PC ofzo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou loos zijn, het zijn beide KWPN'ers.
En schiet mij maar neer, ik heb niet eens word op deze computer
Ja, alleen dinsdag. En dat zou geen ramp zijn, maar ik heb hier helemaal niksquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:02 schreef STING het volgende:
[..]
Je zit nu achter een andere PC ofzo?
Anders moet je ff een alternatief downloaden:
http://download.documentf(...)86_install_multi.exe
ff in paint plakken en dan formaat aanpassen bijvoorbeeld. easyquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:08 schreef Spirit82 het volgende:
Awww, heb ik eindelijk een passende UI gevonden, snap ik niet hoe ik hem in het juiste formaat in mn profiel krijgIk voel me zo'n noob
Ik zag gister mijn toekomstige UI in de trein. Had alleen uiteraard mijn camera niet mee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:08 schreef Spirit82 het volgende:
Awww, heb ik eindelijk een passende UI gevonden, snap ik niet hoe ik hem in het juiste formaat in mn profiel krijgIk voel me zo'n noob
Dan zegt ie dat het een jpg moet zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ff in paint plakken en dan formaat aanpassen bijvoorbeeld. easy
Ook in paint:quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan zegt ie dat het een jpg moet zijn
Ik zou 'm verkleinen met Microsoft photo edittor of zoiets. Daar kan je precies het aantal pixels invullen en wordt de foto ook niet korrelig, wat ik paint vaak wel gebeurt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan zegt ie dat het een jpg moet zijn
User Interface?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:08 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb geen office op deze pcquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou 'm verkleinen met Microsoft photo edittor of zoiets. Daar kan je precies het aantal pixels invullen en wordt de foto ook niet korrelig, wat ik paint vaak wel gebeurt.
Een office pakket installerenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:02 schreef STING het volgende:
[..]
Je zit nu achter een andere PC ofzo?
Anders moet je ff een alternatief downloaden:
http://download.documentf(...)86_install_multi.exe
Gewoon hier vragenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb geen office op deze pc
Aaahh never mind! Ik ben gewoon gedoemd om UI-loos door het leven te gaan
http://office.live.com/quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een office pakket installeren
Google-docs jonge man JONGE!
Gisteren kwijlde je OO nog onder.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een office pakket installeren
Google-docs jonge man JONGE!
Ik heb XP maar dan de klassieke layout. Geen XP vermelding aan de zijkant dus..quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klik dan eens op Start. Staat er Windows XP aan de linkerkant van het menu?
Dat was 3 weken geleden dude, minstens 3 weken. 3 weken is een eeuwigheid (goed, niet letterlijk, maar toch). In een tijd dat eten binnen 2 minuten klaar is, een film binnen 3 minuten in huis is en je 5 minuten na het thuis komen dus met je luie poten op de bank kan gaan zitten film kijken met een maaltijd en een biertje, in zo'n tijd, verwacht je dat ik na meer dan 3 weken nog steeds onder de indruk ben van dezelfde tool?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren kwijlde je OO nog onder.
Make up your mind DUDE
Jah! Jij als programmeur houdt van status quo, structuur, conservatisme, anders wordt je zenuwachtig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was 3 weken geleden dude, minstens 3 weken. 3 weken is een eeuwigheid (goed, niet letterlijk, maar toch). In een tijd dat eten binnen 2 minuten klaar is, een film binnen 3 minuten in huis is en je 5 minuten na het thuis komen dus met je luie poten op de bank kan gaan zitten film kijken met een maaltijd en een biertje, in zo'n tijd, verwacht je dat ik na meer dan 3 weken nog steeds onder de indruk ben van dezelfde tool?
Get real!
no way, die film is wel zo snel binnen maar het uitpakken duurt ook nog ffquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
een film binnen 3 minuten in huis is en je 5 minuten na het thuis komen dus met je luie poten op de bank kan gaan zitten film kijken
Ergo, de 5 minutenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
no way, die film is wel zo snel binnen maar het uitpakken duurt ook nog ff
nonsens!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef STING het volgende:
[..]
Jah! Jij als programmeur houdt van status quo, structuur, conservatisme, anders wordt je zenuwachtig.
Ik wel en heb ook de klassieke layout. Verschillende smaken blijkbaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb XP maar dan de klassieke layout. Geen XP vermelding aan de zijkant dus..
+1.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wel en heb ook de klassieke layout. Verschillende smaken blijkbaar.
als ie et niet fixt ben je veel kwijt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn harde schijf is dit weekend gecrasht en nu ben ik weer gedoemd tot DVD's, tot mijn vader ernaar gekeken heeft
Iets echt kwijt zijn van je HD moet je wel heel erg je best voor doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
als ie et niet fixt ben je veel kwijt?
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Klassieke layout, ik mis het, maar niet meer mogelijk in W7 *snif*
Nou ja *snif*, nu niet meer, na een weekje was ik er helemaal aan gewend en zou nu niet meer terug willen naar de klassieke layout.
Niet iedereen is bekend met tooltjes zoals GetDataBackNTFSquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iets echt kwijt zijn van je HD moet je wel heel erg je best voor doen.
nee maar hij wel en meer bestaat er volgens hem niet, volgens mijquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Niet iedereen is bekend met tooltjes zoals GetDataBackNTFS
Homemade pron.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
als ie et niet fixt ben je veel kwijt?
You casanova, you.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik had gister Saltimbocca gemaakt, met aardappeltjes ins chil met rozemarijn en zeezout en haricot verts omwikkeld met parmahamVoor een jongen. Ik deed alsof ik kon koken
Een wat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Niet iedereen is bekend met tooltjes zoals GetDataBackNTFS
Is een programma om mogelijk data van gecrashte harde schijven te kunnen reddenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een wat?
Ik heb gewoon een externe harde schijf
En daar kan je data niet op verloren gaan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een wat?
Ik heb gewoon een externe harde schijf
Aha. Computernoob hierquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:46 schreef STING het volgende:
[..]
Is een programma om mogelijk data van gecrashte harde schijven te kunnen redden
Allicht, maar ik dacht dus dat het een programma was die een kopie maakt van je harde schijf of zo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daar kan je data niet op verloren gaan?
Een kopie! Van je schijf! Klonen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha. Computernoob hier
[..]
Allicht, maar ik dacht dus dat het een programma was die een kopie maakt van je harde schijf of zo.
Ja, weet ik veel hoe 't allemaal heetquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een kopie! Van je schijf! Klonen?![]()
Ik denk dat een nieuwe kopen makkelijker is.
Of je dat soort tools nou wel of niet kent, die data is niet kwijt. Dat jij of iemand anders het niet terug kan halen is een hele andere kwestie. En dat laatste is een stuk makkelijker op te lossen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
nee maar hij wel en meer bestaat er volgens hem niet, volgens mij
Ik moet echt eens een paar oude pc's opkopen van blonde studentesquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:52 schreef STING het volgende:
[..]
Don't worry, als je dat programma kent, heb je boven gemiddeld verstand van pc's
Kan lucratief zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een paar oude pc's opkopen van blonde studentes
Hem een tweede keer laten vallen en er achter komen dat hij het weer doet is inderdaad geluk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens wel eens een harde schijf hersteld. Maar dat was volgens mij meer geluk dan wijsheid
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hem een tweede keer laten vallen en er achter komen dat hij het weer doet is inderdaad geluk.
Dat blonde studentes deel springt er wel uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een paar oude pc's opkopen van blonde studentes
Weet ik niet, ik kan 'm op dit moment op geen enkele manier benaderen. Hoop dat mijn vader kan helpen. En nee, alleen films/series, dus geen ramp. Jammer, maar geen ramp.quote:
Het was gewoon een vriendquote:
Dus homo's zijn saai...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was gewoon een vriend
Afgelopen vrijdag wel gezoend met een jongen. Maar geen idee hoe dat verder gaat.
Ik richt me voortaan maar op homo's.Saai. Maar wel meer toekomstperspectief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |