Ah right.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een gewone onderbroek ziet, zie je een string ook. Maar over het algemeen zie ik niet vaak ondergoed door kleding heen
quote:
Hoezo heb je geen MyAT?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef Samzz het volgende:
Het is echt fucking irritant dat ik MyAt niet heb
Post dat ff in Hvjjnquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef Samzz het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/191665quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef Samzz het volgende:
Shut upquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:27 schreef rival het volgende:
Mensen kijken me raar aan, misschien had ik vanmorgen niet mijn boxer onder mijn strakke zwarte stretch broek moeten doen
quote:
Een hele oude internet explorer. Maar ik heb Google chrome al geinstalleerd, nu loopt Fok goed.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
En bedankt babs, nu zit het in mijn hoofd
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/191665
Ik had niet verwacht dat jij zo'n beginnersfout zou makenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:27 schreef rival het volgende:
Mensen kijken me raar aan, misschien had ik vanmorgen niet mijn boxer onder mijn strakke zwarte stretch broek moeten doen
Godzijdank kan ik hier niks luisterenquote:
Ik mag ook wel eens iets aardigs doenquote:
Heb je de Game al verloren dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godzijdank kan ik hier niks luisteren
Zolang het minimale inspanning benodigd heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag ook wel eens iets aardigs doen.
Doe dat eens vakerquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag ook wel eens iets aardigs doen.
Ik zal er over nadenkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe dat eens vaker
Maar, ik heb dus al Google Chrome, niet verwacht dat het programma op deze bejaarde computer zou draaien
Ja, dat was het ook niet. Meer dat ie alleen op XP, Vista en Win 7 draaitquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken.
Chrome is vrij licht hoor.
Pssst, XP is uit 2001, dat is zelf bejaardquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was het ook niet. Meer dat ie alleen op XP, Vista en Win 7 draaitEn ik had niet verwacht dat een van de drie op deze bejaarde zou staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |