Ik wil een hoop.. maar niet allesquote:
Truste gozerquote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben wel weer serieus en openhartig genoeg geweest voor vanavond, tijd voor bed
Slaap lekker Joequote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben wel weer serieus en openhartig genoeg geweest voor vanavond, tijd voor bed
Dan duiken alle topichunters erop af.quote:Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
nog niet eens gelezen..quote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
Waarom dit?
[..]
Dan duiken alle topichunters erop af.
Nu duiken ze op de lapo?quote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
Waarom dit?
[..]
Dan duiken alle topichunters erop af.
Ja, maar dan heb je iig niet als resultaat dat er 5 nieuwe topics geopend worden.quote:
Een foto van mij natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef Cue_ het volgende:
Grrr.. ik kom net 1`leuke foto te korteven bedenken wat ik daarmee ga doen ..
Dat kan volgens mij niet met die reeks instellingen. Er an maar 1topic in een reeks open zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je iig niet als resultaat dat er 5 nieuwe topics geopend worden.
Klopt, vandaar mag dus ook iedereen eropaf.quote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet met die reeks instellingen. Er an maar 1topic in een reeks open zijn.
Van mij dan?quote:
Maar dikke kans dat er dan users zijn die denken: "oh, hij doet 't niet. dan doe ik maar gewoon nieuw topic"quote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet met die reeks instellingen. Er an maar 1topic in een reeks open zijn.
Dat 't te lang duurt.quote:Op maandag 18 april 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar dikke kans dat er dan users zijn die denken: "oh, hij doet 't niet. dan doe ik maar gewoon nieuw topic"
Wat is er mis met de "LaPo maakt nieuw topic" regel?
Bij Singles nooit hoorquote:
Och jee, we zouden eens een halve minuut op een topic moeten wachtenquote:
90% van de tijd is die binnen 30sec openquote:
Juist heel vaak.quote:
Hoef je niet boos op mij te wordenquote:Op maandag 18 april 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar dikke kans dat er dan users zijn die denken: "oh, hij doet 't niet. dan doe ik maar gewoon nieuw topic"
Wat is er mis met de "LaPo maakt nieuw topic" regel?
*krak*quote:
Ik ben niet boosquote:Op maandag 18 april 2011 23:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoef je niet boos op mij te worden
Ik heb het niet veranderd....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Mijn houten hartquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben niet boosHeujSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op maandag 18 april 2011 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben niet boosIk hoop wel dat je hierdoor je nare gewoonte om post nummer 301 snel in te zenden met louter de tekst "vol" afleert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je hierdoor je nare gewoonte om post nummer 301 snel in te zenden met louter de tekst "vol" afleert.
Als je hier mag posten dat je aan het batsen bent dan mag je ook posten dat je vol zitquote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je hierdoor je nare gewoonte om post nummer 301 snel in te zenden met louter de tekst "vol" afleert.
Dat doe ik alleen als ik een leuke TT weetquote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Heeft Peu je weer volgespoten?quote:
De mijne ook, verzonden en betaaldquote:Op maandag 18 april 2011 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je misschien dat liedje gaan zingen
Yeaah.. fotoalbum af
Dat zit nu in mijn hoofd jaquote:Op maandag 18 april 2011 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je misschien dat liedje gaan zingen
Yeaah.. fotoalbum af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |