Niet iedereen is bekend met tooltjes zoals GetDataBackNTFSquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iets echt kwijt zijn van je HD moet je wel heel erg je best voor doen.
nee maar hij wel en meer bestaat er volgens hem niet, volgens mijquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Niet iedereen is bekend met tooltjes zoals GetDataBackNTFS
Homemade pron.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
als ie et niet fixt ben je veel kwijt?
You casanova, you.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik had gister Saltimbocca gemaakt, met aardappeltjes ins chil met rozemarijn en zeezout en haricot verts omwikkeld met parmahamVoor een jongen. Ik deed alsof ik kon koken
Een wat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Niet iedereen is bekend met tooltjes zoals GetDataBackNTFS
Is een programma om mogelijk data van gecrashte harde schijven te kunnen reddenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een wat?
Ik heb gewoon een externe harde schijf
En daar kan je data niet op verloren gaan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een wat?
Ik heb gewoon een externe harde schijf
Aha. Computernoob hierquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:46 schreef STING het volgende:
[..]
Is een programma om mogelijk data van gecrashte harde schijven te kunnen redden
Allicht, maar ik dacht dus dat het een programma was die een kopie maakt van je harde schijf of zo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daar kan je data niet op verloren gaan?
Een kopie! Van je schijf! Klonen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha. Computernoob hier
[..]
Allicht, maar ik dacht dus dat het een programma was die een kopie maakt van je harde schijf of zo.
Ja, weet ik veel hoe 't allemaal heetquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een kopie! Van je schijf! Klonen?![]()
Ik denk dat een nieuwe kopen makkelijker is.
Of je dat soort tools nou wel of niet kent, die data is niet kwijt. Dat jij of iemand anders het niet terug kan halen is een hele andere kwestie. En dat laatste is een stuk makkelijker op te lossen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
nee maar hij wel en meer bestaat er volgens hem niet, volgens mij
Ik moet echt eens een paar oude pc's opkopen van blonde studentesquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:52 schreef STING het volgende:
[..]
Don't worry, als je dat programma kent, heb je boven gemiddeld verstand van pc's
Kan lucratief zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een paar oude pc's opkopen van blonde studentes
Hem een tweede keer laten vallen en er achter komen dat hij het weer doet is inderdaad geluk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens wel eens een harde schijf hersteld. Maar dat was volgens mij meer geluk dan wijsheid
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hem een tweede keer laten vallen en er achter komen dat hij het weer doet is inderdaad geluk.
Dat blonde studentes deel springt er wel uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een paar oude pc's opkopen van blonde studentes
Weet ik niet, ik kan 'm op dit moment op geen enkele manier benaderen. Hoop dat mijn vader kan helpen. En nee, alleen films/series, dus geen ramp. Jammer, maar geen ramp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |