ik ben nog nieuw in de stretch wereldquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij zo'n beginnersfout zou maken
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je de Game al verloren dan?
Of Anton aus Tirol?
Ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pssst, XP is uit 2001, dat is zelf bejaard.
rmb op deze computerquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou, ik dacht dat hier Win '99 of zo op zou staan. Ik weet ook niet hoe je dat kan zien, maar het zal wel XP zijn danVista of Win 7 is het iig niet.
Als je een blauwe taakbalk hebt dan heb je XP.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou, ik dacht dat hier Win '99 of zo op zou staan. Ik weet ook niet hoe je dat kan zien, maar het zal wel XP zijn danVista of Win 7 is het iig niet.
Hij is hier grijs en mateloos ouderwetsquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je een blauwe taakbalk hebt dan heb je XP.
(Ja, kan ook grijs, zilver, groen, pimpelpaars zijn...Maar standaard blauw)
"No offense, but you suck"quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
Oh, jeetje... Ik heb vrijdag met een collega de site voor de paarden onder handen genomen. Nu kreeg ze een mailtje dat het niet klopt, dus zij alles veranderd. Nu klopt er helemaal geen flikker meer van
Maar hoe ga je aan een eigenaresse duidelijk maken dat ze haar eigen paarden blijkbaar niet herkent
Klik dan eens op Start. Staat er Windows XP aan de linkerkant van het menu?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is hier grijs en mateloos ouderwets
Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klik dan eens op Start. Staat er Windows XP aan de linkerkant van het menu?
Ze heeft een mailtje gestuurd met de vraag of het zo wel klopt. Maar natuurlijk klopt het zo nietquote:
"Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ze heeft een mailtje gestuurd met de vraag of het zo wel klopt. Maar natuurlijk klopt het zo nietLeer mij paarden herkennen
Paarden classificaties?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:56 schreef STING het volgende:
[..]
"Ziet er goed uit!
Echter zou ik nog wel even kijken naar de paarden classificaties, want volgens mij kloppen die niet helemaal. Hihihi."
Waarschijnlijk niet neequote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je denkt dat iemand die het verschil niet kan zien de term rmb wel kent?
Place your bets!
Oh, dat zou loos zijn, het zijn beide KWPN'ers.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Het indelen van paarden in rassen, namen, etc.
Je zit nu achter een andere PC ofzo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou loos zijn, het zijn beide KWPN'ers.
En schiet mij maar neer, ik heb niet eens word op deze computer
Ja, alleen dinsdag. En dat zou geen ramp zijn, maar ik heb hier helemaal niksquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:02 schreef STING het volgende:
[..]
Je zit nu achter een andere PC ofzo?
Anders moet je ff een alternatief downloaden:
http://download.documentf(...)86_install_multi.exe
ff in paint plakken en dan formaat aanpassen bijvoorbeeld. easyquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:08 schreef Spirit82 het volgende:
Awww, heb ik eindelijk een passende UI gevonden, snap ik niet hoe ik hem in het juiste formaat in mn profiel krijgIk voel me zo'n noob
Ik zag gister mijn toekomstige UI in de trein. Had alleen uiteraard mijn camera niet mee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:08 schreef Spirit82 het volgende:
Awww, heb ik eindelijk een passende UI gevonden, snap ik niet hoe ik hem in het juiste formaat in mn profiel krijgIk voel me zo'n noob
Dan zegt ie dat het een jpg moet zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ff in paint plakken en dan formaat aanpassen bijvoorbeeld. easy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |