Hebbertquote:Op maandag 18 april 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
You want it all but you can't have it
herkenbaar
ik doe de deur dichtquote:Op maandag 18 april 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
You want it all but you can't have it
herkenbaar
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
Over 5 uurtjes gaat de wekker weer dus...
Exactquote:
quote:
Ik heb een haat-liefde verhouding met dat nummerquote:Op maandag 18 april 2011 23:52 schreef Yuki het volgende:
Je kent m'n stem niet
Wie ik ben is wat je nu ziet
Wil je dansen met illusies in gedachten?
Ben je verder dan het heden?
Wil je terug naar je verleden?
Zegt je dat iets?
Het is al lang verleden tijd
Ik ook.quote:Op maandag 18 april 2011 23:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb een haat-liefde verhouding met dat nummer
Zo erg is het niet bij mijquote:Op maandag 18 april 2011 23:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ken 'm ook gewoon nog steeds woord voor woord uit m'n hoofd
Ben nog even je pm aan het beantwoorden.quote:
Uitslapen tot 7 uurquote:
Misschien zie ik 'm zo nog, maar antwoorden gaat 'm niet meer worden denk ik.quote:Op maandag 18 april 2011 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben nog even je pm aan het beantwoorden.
Lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer mezelf af te wennen om te snoozen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lekker
Ik denk dat ik ook een keer ga snoozen
quote:
Hehequote:Op dinsdag 19 april 2011 00:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf af te wennen om te snoozen.
Tot nu toe zonder succes
Ik vind het ook niet ergquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt lang genoeg uit kunnen slapen
Een boel niet denk ikquote:
Ik ben vergeten te vragen of we vrijdag wel of niet werkenquote:
Verwacht ik ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien zie ik 'm zo nog, maar antwoorden gaat 'm niet meer worden denk ik.
uur of 5 denk ik dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze gaan geloof ik wel eerder dicht.
De appie iig wel.
Ze gooien de boel dicht voor je?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel hoor, wij waren eigenlijk ook open maarja he
Dat is hier normaalquote:
Nuhu, maar normaal gewoon werken, majaquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze gooien de boel dicht voor je?
In Utrecht 2 tot 3u eerder, afhankelijk van de vestiging.quote:
Luie donder, gewoon aan het werk jijquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nuhu, maar normaal gewoon werken, maja
Heb wel gezegd als het druk is dat ze kunnen bellen.
Wil je niet vrijdag?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Luie donder, gewoon aan het werk jij
Zeg ik ook altijd...en dan zet ik mijn zakelijke telefoon uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nuhu, maar normaal gewoon werken, maja
Heb wel gezegd als het druk is dat ze kunnen bellen.
Dat is niet hierquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Utrecht 2 tot 3u eerder, afhankelijk van de vestiging.
Zeg het dan nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd...en dan zet ik mijn zakelijke telefoon uit
het gaat om het gebaar
waar?quote:
Beter dan dat je zo'n rollade in een gewone slip zietquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:20 schreef Samzz het volgende:
Oei, nooit een heel slim idee om onder een strakke broek zwarte stretch broek een string aan de toen...
Wat is de vestigingsplaats?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ligt eraan welke verzekeraar, anders zouden we nog wel eens collega's kunnen zijn.
Want jij hebt dit gedaan of je ziet dit bij een ander?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:20 schreef Samzz het volgende:
Oei, nooit een heel slim idee om onder een strakke broek zwarte stretch broek een string aan de toen...
Gewoon een naadloze cheecky, het is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beter dan dat je zo'n rollade in een gewone slip ziet
True thatquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een naadloze cheecky, het is niet zo moeilijk.
Overigens is zwart stretch sowieso niet zo'n goed idee!
Doe eens een gokquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want jij hebt dit gedaan of je ziet dit bij een ander?
Want? In beide gevallen zie je het. En een slip of string zie ik persoonlijk even graag.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beter dan dat je zo'n rollade in een gewone slip ziet
Afgetekend onder kleding?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want? In beide gevallen zie je het. En een slip of string zie ik persoonlijk even graag.
Van mij Apeldoorn. Dan is het ook geen vraag meer welke verzekeraar preciesquote:
Een string zie je ook afgetekend onder kleding.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afgetekend onder kleding?Liever niet...
Dan hebben we iig hetzelfde moederbedrijfquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van mij Apeldoorn. Dan is het ook geen vraag meer welke verzekeraar preciesMaar goed, ik hoor dus tot dat grote bedrijf waar ze een merk van zijn.
Ik zie eigenlijk niet zo snel ondergoed afgetekend onder kledingquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een string zie je ook afgetekend onder kleding.
stb heeft een getraind oog.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet zo snel ondergoed afgetekend onder kleding
Toch niet jij zelf he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:20 schreef Samzz het volgende:
Mannen letten daar meer op denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging stappen in de tijd dat het hip werd. Vriend en ik verbaasden ons er altijd over dat veel vrouwen serieus dachten dat een string niet te zien was. De lijntjes liepen gewoon anders, maar zijn nog gewoon zichtbaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een gewone onderbroek ziet, zie je een string ook. Maar over het algemeen zie ik niet vaak ondergoed door kleding heenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ging stappen in de tijd dat het hip werd. Vriend en ik verbaasden ons er altijd over dat veel vrouwen serieus dachten dat een string niet te zien was. De lijntjes liepen gewoon anders, maar zijn nog gewoon zichtbaar
Ah right.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een gewone onderbroek ziet, zie je een string ook. Maar over het algemeen zie ik niet vaak ondergoed door kleding heen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |