SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Bloempje. het volgende:
Mariobeker:MARIO WORLD 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch?![]()
Shit, ik dacht altijd dat ik boos was als ik boos ben.quote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar je bent zo lief als je boos bent![]()
![]()
Mariobeker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Mariobeker:it's me! marioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe ik hier?
I'll put a mad in your mad so you can be mad while you're mad.quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Shit, ik dacht altijd dat ik boos was als ik boos ben.
Mariobeker:Jij bent lievv!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Neen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
I'll put a mad in your mad so you can be mad while you're mad.
...Nee?
Jezelf quoten.quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
is waar ook, je hoeft geen tvp meer te plaatsen
Mariobeker:hahaha heldinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kent de hele achtergrond nietquote:
Auwquote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk gewoon een keer in je leven eens echt na over wat er op een forum gezegd wordt.
[..]
Weet ik
Net zoals toen met die kat die je dood had geslagen met je grote tak.quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef Ragboer het volgende:
Jezus man, ik vertel wat... Mensen gelijk boos. Sjongejonge zeg.
Mariobeker:Haha, die is wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Dat is ook gewoon niet cool.quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Net zoals toen met die kat die je dood had geslagen met je grote tak.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef Ragboer het volgende:
Jezus man, ik vertel wat... Mensen gelijk boos. Sjongejonge zeg.
WATWATquote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik ken het man, ik vertelde ff wat en meteen aan het kruis genageld
hahaquote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAT ?!quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
WATquote:
sryquote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
geen zin om te editten
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, en? Ik zou het zo weer doen. Moest ik dat beest dan laten lijden?quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, uh, ik wil er wel flink aan verdienen natuurlijk.quote:
Hai.quote:
Die plaatjes + bijschrift altijd.quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg toch ook niet dat ik het er niet mee eens ben met wat je hebt gedaan, ik zeg alleen dat er toen ook zo gereageerd werd.quote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, en? Ik zou het zo weer doen. Moest ik dat beest dan laten lijden?
aahh ok okquote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Moest wel om hem uit z'n lijden te verlossen.
Welke?quote:
quote:
Ik had een poes aangereden met de auto, zijn ingewanden lagen er half uit, beest was ernstig aan het piepen. Toen heb ik met een tak een paar tikken op zijn kop gegeven om het beessie uit zijn lijden te verlossen. Was niet echt tof ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aahh ok okik kende het hele verhaal niet, schoot ff uit mn slof
als eerste deel 4quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waalwijkquote:
Mierlo.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
als eerste deel 4
heb ze allemaal van steam gehaald voor 15 euroIk heb ze ook een keer allemaal op steam gekocht hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Bakkes gijquote:
Let's kick some kut.quote:
Oke, dat snap ik wel dan. Wat naarquote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had een poes aangereden met de auto, zijn ingewanden lagen er half uit, beest was ernstig aan het piepen. Toen heb ik met een tak een paar tikken op zijn kop gegeven om het beessie uit zijn lijden te verlossen. Was niet echt tof ofzo.
aawwww nee begrijp ikquote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had een poes aangereden met de auto, zijn ingewanden lagen er half uit, beest was ernstig aan het piepen. Toen heb ik met een tak een paar tikken op zijn kop gegeven om het beessie uit zijn lijden te verlossen. Was niet echt tof ofzo.
Hoe is het met Doerak Janneman?quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aawwww nee begrijp ik![]()
maarja wel goed dat je hem toch uit zn lijden heb verlost dan en dat zeg ik als kattenfreak
![]()
Welke is het geworden ?quote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef Beach het volgende:
Ik ga eens de film aandacht geven
Veel plezier jullie
Ja lekker lekker hij lag heerlijk buiten te chillen de hele tijdquote:
Verstandige katquote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja lekker lekker hij lag heerlijk buiten te chillen de hele tijden is daar nu ook weer even ik had nog een hele schattige foto van hem gemaakt vandaag
even weer hier neerplaatsen hoor momentje
Wat tofquote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef JanPiraat het volgende:
Doerak heeft een eigen huis jatochh
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
haha zijn mond lijkt net een pootafdrukquote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
Onze kat was een keer in mijn kledingkast gekropen (die heeft ze opengekregen, watquote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam binnen en iedereen ging gelijk tegen mij in enzo. Gelijk boos. Maar ok dan, Tol Oost, blik bier terreur alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Tol oost liefde breekt nooit tochquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik kwam binnen en iedereen ging gelijk tegen mij in enzo. Gelijk boos. Maar ok dan, Tol Oost, blik bier terreur alles.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef Patje1987 het volgende:
Al die kerstbomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
aawwww tja zo heb ik Doerak ook weleens horen piepen uit de schuur van de buren toen ik hem al een paar uur niet gezien hadquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Onze kat was een keer in mijn kledingkast gekropen (die heeft ze opengekregen, wat). Ik zag dat de kast open was en zag niks, dus gewoon dichtgedaan. Paar uur later komt mn ma naar boven, ze was de kat kwijt. Juist op dat moment hoorde ik haar miauwen.
Toen dacht ik van: Ohja kut, mn kast stond open.
Die kat van ons moet ALTIJD ergens in zitten.quote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aawwww tja zo heb ik Doerak ook weleens horen piepen uit de schuur van de buren toen ik hem al een paar uur niet gezien hadsnel bevrijdt toen
Waarom reageren die op skype dan?quote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik word helemaal gek, ik heb van die philips ambilight boxxen en die reageren nu op skype, mensen praten tegen mij en die lichten gaan telkens helemaal flippen.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef Omdatappel het volgende:
Ik voel me kut, is het al tijd voor tc?
quote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hurr. Als je wil, kun je DM'en of PM'en.
Geen ideequote:
Als je je kut voelt en er over wil praten: altijdquote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef Omdatappel het volgende:
Appeltje!!!quote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef Omdatappel het volgende:
Als je ergens over wil praten zeg het maar, dan voel je je vast beter.quote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef Omdatappel het volgende:
Dat zoek ik nuquote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar kun je die niet instellen?
Ik zat al te kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb per direct een blitshippe piraat user icon ingesteld.
Vanwege deze masterlijke slowchat
quote:
quote:
Nee onder de somaliaansequote:Op maandag 18 april 2011 22:27 schreef Ragboer het volgende:
Varen we eigenlijk onder Nederlandse vlag?
onder een piratenvlag neem ik aan?quote:Op maandag 18 april 2011 22:27 schreef Ragboer het volgende:
Varen we eigenlijk onder Nederlandse vlag?
Of zo'n neus met snorharenquote:
quote:
Niemand verplicht je te posten doei radio onz is de andere kant op.quote:
Nee, ik ga eens effe lekker een weekje spectaten, dan kijk ik welquote:Op maandag 18 april 2011 23:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Niemand verplicht je te posten doei radio onz is de andere kant op.
altijd charmanderquote:Op maandag 18 april 2011 23:14 schreef dralion13 het volgende:
als je met bulbasaur begint zijn de eerste 2 gyms een eitje
Dies wel de leukste jahquote:
pokemon is baasquote:Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef quaas het volgende:
Waarom speelt iedereen de laatste tijd pokemon? WTF IS GOING AWN
klopt, mja alleen charizard en blastoise zijn boefjesquote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dies wel de leukste jah
Maar voor het begin wel de moeilijkste
Ja toch, laat ik mijn fps skills eens in de strijd gooienquote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef n8n het volgende:
[..]
pokemon is baaswacht nog steed op GTA-like versie
2 was baasquote:
heb er lang over gedaan om de knoop door te hakkenquote:Op maandag 18 april 2011 23:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Squirtle niet kiezen op het begin
Loser
Ik heb eigenlijk altijd silver gespeeld, daar is totodile de leukstequote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef n8n het volgende:
[..]
klopt, mja alleen charizard en blastoise zijn boefjes
fire red remake van de eerste rooiequote:Op maandag 18 april 2011 23:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd silver gespeeld, daar is totodile de leukste
charmender is leukerquote:Op maandag 18 april 2011 23:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Squirtle niet kiezen op het begin
Loser
remake van fire redquote:
vergeten hoe de eerste rooie heettequote:Op maandag 18 april 2011 23:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
remake van fire red
dus een remake van een remake?
soul silver vond ik erg tegenvallen, die is niet aan te raden, oldschool silver was leuker (heb je niet de hele tijd een pokemon achter je aanlopen)
ruby natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 23:20 schreef n8n het volgende:
[..]
vergeten hoe de eerste rooie heettewelke is het baastst op de gba?
quote:Op maandag 18 april 2011 23:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dat dat ik ook toen ik mezelf weer bezig zag.
die vind ik lelijk, eerste 151quote:Op maandag 18 april 2011 23:21 schreef dralion13 het volgende:
[..]
ruby natuurlijk
op voorwaarde dat je treecko kiest
quote:Op maandag 18 april 2011 23:22 schreef quaas het volgende:
iPod jailbreaken wil niet als je holdknopje kapot is![]()
lekker narcistje van mequote:Op maandag 18 april 2011 23:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik was helemaal verheven dat ik dat niet doorhad, zo erg is het al.
klopt, maar je wilde toch de leukste voor GBA, dan zit je voorbij de eerste 151quote:
Ruby FTW den 356 pokemons vangenquote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
klopt, maar je wilde toch de leukste voor GBA, dan zit je voorbij de eerste 151
Maar ik ga voor tot 251
silver is de leukste versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.instant oogaids dit
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op maandag 18 april 2011 23:27 schreef dralion13 het volgende:
nee mang, silver
Black&white is echt kansloosmaar dat is toch gbc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.instant oogaids dit
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn toch geen pokemons meer
quote:Op maandag 18 april 2011 23:30 schreef dralion13 het volgende:
die eerste en 3e doen me denken aan broccoliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn toch geen pokemons meerWat doe ik hier?
quote:Op maandag 18 april 2011 23:30 schreef dralion13 het volgende:
dat zijn mismaakte aapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn toch geen pokemons meerfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
nee man, charmanderquote:Op maandag 18 april 2011 23:32 schreef quaas het volgende:
[..]
Baas, though je had Squirtle moeten nemen
volgende keer welquote:Op maandag 18 april 2011 23:32 schreef quaas het volgende:
[..]
Baas, though je had Squirtle moeten nemen
nee mangquote:
en toen had je niet gesaved?quote:Op maandag 18 april 2011 23:36 schreef n8n het volgende:
kom er net achter dat esc de emulator afsluit
Weg 2 uur savegame die niet gesave't isquote:Op maandag 18 april 2011 23:36 schreef n8n het volgende:
kom er net achter dat esc de emulator afsluit
Ben bang dat je wordt teleurgesteldquote:Op maandag 18 april 2011 23:37 schreef quaas het volgende:
Effe mijn gameboy opstarten, kijken hoe mijn spel ervoor staat
Dusclops was zo'n bazenpokémon.quote:Op maandag 18 april 2011 23:40 schreef quaas het volgende:
Oei, Ruby save: Mewtwo lvl 89, Groundon lvl 97, Blaziken lvl 87, Dusclops lvl 80, Rayquaza lvl 70, Tyranitar lvl 86 pwned
En wat als er dan een vuur-pokémon komtquote:Op maandag 18 april 2011 23:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb een keileuke Emereld game met een volledig grass team
Dat was echt een flop.quote:
Dan doet Lombre surfquote:Op maandag 18 april 2011 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En wat als er dan een vuur-pokémon komt [ afbeelding ]?
mwoahquote:Op maandag 18 april 2011 23:46 schreef quaas het volgende:
http://www.serebii.net/pokedex-bw/599.shtml Fantasieloos?
Die heb ikquote:Op maandag 18 april 2011 23:46 schreef quaas het volgende:
http://www.serebii.net/pokedex-bw/599.shtml Fantasieloos?
Ik heb black geprobeerd, nee bedanktquote:Op maandag 18 april 2011 23:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb geen Pokémon Black/Whitena Emerald stopte het zeg maar
Volgens mij nog wel een rom van Pearl gedaan, maar niet echt super.
klopt maar die zijn ondergeschikt, zie alles heel levendig voor mequote:Op dinsdag 19 april 2011 00:01 schreef Beach het volgende:
Best lelijke graphics.
Ik mis de parallel mapping, dx11 shaders en tessalation
Ik mis tettenquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:01 schreef Beach het volgende:
Best lelijke graphics.
Ik mis de parallel mapping, dx11 shaders en tessalation
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:02 schreef n8n het volgende:
[..]
klopt maar die zijn ondergeschikt, zie alles heel levendig voor me
de mooiste graphics zitten in je hoofd. Wel tof bij boeken als het verfilmd wordt om dan te zien wat er wel of niet overeenkomtquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:02 schreef Beach het volgende:
[..]
dat heb ik met boeken altijd, zie ik alles in mn hoofd
Ja. Zoals bij Harry Potter klopt het heel aardig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:03 schreef n8n het volgende:
[..]
de mooiste graphics zitten in je hoofd. Wel tof bij boeken als het verfilmd wordt om dan te zien wat er wel of niet overeenkomt
bij mij ook, ben op beide wel een beetje afgeknaptquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja. Zoals bij Harry Potter klopt het heel aardig.
Zware kluif is datquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:04 schreef n8n het volgende:
volgend jaar kerst marathon met vrienden alle films kijken
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:04 schreef n8n het volgende:
[..]
bij mij ook, ben op beide wel een beetje afgeknapt
hehe gaat helemaal goedkomenquote:
beetje te simpel geworden ofzoquote:
Ach, vermaak hoeft niet altijd hoogstaand te zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:05 schreef n8n het volgende:
[..]
hehe gaat helemaal goedkomen
[..]
beetje te simpel geworden ofzo
das waar, ligt wel aan de verwachting die geschept wordt, zat meer potentie inquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ach, vermaak hoeft niet altijd hoogstaand te zijn
Dat klopt wel ja. Als ik Oh Oh Tirol kijk weet ik wat ik kan verwachtenquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:07 schreef n8n het volgende:
[..]
das waar, ligt wel aan de verwachting die geschept wordt, zat meer potentie in
dat heb k nu met graveler, charmeleon moet wel altijd iets sterker zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik deed het hele team hetzelfde level, maar op een gegeven moment stijgt er opeens een bovenuit.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Als ik Oh Oh Tirol kijk weet ik wat ik kan verwachten
paralizequote:Op dinsdag 19 april 2011 00:18 schreef n8n het volgende:
slaapze
dugtrio onvangbaar als ie bijna dood is met great ball
kan alleen pikachu maar dat werkt zo af en toe, heb vlak ervoor gesaved dus lekker weer proberenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:18 schreef n8n het volgende:
slaapze
dugtrio onvangbaar als ie bijna dood is met great ball
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
heb 2 badges weet niet waar k heen moet eerst een cut-able pokemon vangenquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat probeer je eigenlijk?Ik had met een vuur Pokem0n Brock gepwnd, dus vertel.
http://veekun.com/dex/moves/cutquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:22 schreef n8n het volgende:
[..]
heb 2 badges weet niet waar k heen moet eerst een cut-able pokemon vangen
wat een pokehelden hierquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
http://veekun.com/dex/moves/cut
Euh, vang een Weedle, dat wordt een Beedrill. Die kan cut.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:22 schreef n8n het volgende:
[..]
heb 2 badges weet niet waar k heen moet eerst een cut-able pokemon vangen
heb m nu nodig, weedle trainen is mij te veel gevraagdquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Euh, vang een Weedle, dat wordt een Beedrill. Die kan cut.
Mijn party bestond bijna uit alleen maar gay pokemon.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:25 schreef n8n het volgende:
[..]
heb m nu nodig, weedle trainen is mij te veel gevraagdff uitzoeken welk level k m dan moet doen (vind beedrill ook wel beetje gay
)
hehe, die vind ik niet tof genoeg voor mn clan, denk ook sneller dat ze dan zwak zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mijn party bestond bijna uit alleen maar gay pokemon.Butterfree, Beedrill, Pidgeotto, Charizard (die is niet gay
), Pikachu (die ook niet
) en nog eentje.
Toen Pidgeotto vervangen met Vaporeon jw z.
Valt best mee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:27 schreef n8n het volgende:
[..]
hehe, die vind ik niet tof genoeg voor mn clan, denk ook sneller dat ze dan zwak zijn
En was hij hot?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zag Cosmo op zn werk vandaag ok gr gr
Daarom heb ik gewoon Red gespeeld. NIKS FIRE REDquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:29 schreef n8n het volgende:
bij de oudere versies kwam je makkelijker aan TM's
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bij oudere versies kwam je makkelijker aan lvl100 pokemon, missingno jeweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |