klopt, maar heb geen hd schermquote:
Haiii.quote:
CRT.quote:Op maandag 18 april 2011 20:51 schreef dralion13 het volgende:
[..]
klopt, maar heb geen hd scherm
[me=dralion13] kijkt nu naar een 10 jaar oud crt-scherm[/me]
doei merelquote:Op maandag 18 april 2011 20:52 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar weer eens tv kijken ofzo
daaag
Wel ouder dan 10 jaar zelfs, 12 jaar denk ikquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:53 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wel ouder dan 10 jaar zelfs, 12 jaar denk ik
Mn moeder heeft een paar jaar geleden onze eerste pc weggegooidquote:
Had aan mij gegeven dan :Squote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Mn moeder heeft een paar jaar geleden onze eerste pc weggegooid
win 3.1
Deed het nog goed maar stond in de weg
Wat voor werk ook alweer?quote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom verwond ik mezelf toch altijd als ik werk.
hoort bij het vak. Ik sneed me zelf ook altijd op de vreemdste plekkenquote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom verwond ik mezelf toch altijd als ik werk.
Windows 3.1, dat heb ik veel gebruikt op de basisschoolquote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Mn moeder heeft een paar jaar geleden onze eerste pc weggegooid
win 3.1
Deed het nog goed maar stond in de weg
Ik heb nog wel een pc 2 pc's staan met win 98 (waarvan 1 eerst win 95 had) en een hightower die ik als bijzettafel op mn kamer gebruik die nog ouder isquote:
GijpTV.quote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef JanPiraat het volgende:
wowow hallo lieve mensen hier [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
stuk voor stuk kwaliteit hier binnen![]()
De filmtip voor vandaag is 'Red' maar ik ben weer even snel VI kijken hoor tot zometeen lieve mensen![]()
![]()
eerste prince of persiaquote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Windows 3.1, dat heb ik veel gebruikt op de basisschool
Can has?quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een pc 2 pc's staan met win 98 (waarvan 1 eerst win 95 had) en een hightower die ik als bijzettafel op mn kamer gebruik die nog ouder is
Vakkenvullen bij de AH.quote:
Kom maar halenquote:
Hihi glas op je schoen het nieuwe emo zijn in je voet snijden en alelsquote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vakkenvullen bij de AH.
Toen ik het magazijn uitliep om wat kratjes op te ruimen, zat er ineens iets aan mijn schoen. Dus ik dat eraf proberen te halen, het leek op plastic. Au, duidelijk geen plastic. Bleek het glas te zijn, oeps.Fucking diepe snee alles. Malloot die ik ben.
quote:
watquote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Omdat je ooit gereageerd hebt in de reeks.
Sinds 2 dagen swa.quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
wat
sinds wanneer is deze bullshit?
Ik pokemon silverquote:
Pokemonquote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik pokemon silver
Gingen we met de halve klas met gameboys voor de ingang staan
Bij mij wel, maar eentje per twee groepen ofzoquote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef Beach het volgende:
Toen ik op de basisschool zat waren daar nog geen computers.
En ik deed het niet eens expres, whahaa XD xDquote:Op maandag 18 april 2011 20:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hihi glas op je schoen het nieuwe emo zijn in je voet snijden en alels![]()
XD Xd
Iemand die een toen in groep 8 zat had alle pokemons, dat was echt de baas van de schoolquote:
Wij mochten altijd vrijdagmiddag computeren met de klasquote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar eentje per twee groepen ofzo
Onbewuste emo alles xd XXdquote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En ik deed het niet eens expres, whahaa XD xD
Klasgenoten van me spelen het nu nog steeds (6e)quote:
weet je nog jan vroegere jarenquote:Op maandag 18 april 2011 21:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
cashhh
ik heb besloten om hier te blijven sorry allemaal
Ja wij ookquote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wij mochten altijd vrijdagmiddag computeren met de klas.
Winne. Jwt.quote:
Ik speelde het op de basisschool, toen weer een hele tijd niet en daarna met een paar vrienden in de 2e weer even.quote:Op maandag 18 april 2011 21:02 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klasgenoten van me spelen het nu nog steeds (6e)
Ik heb het een half jaar ofzo gespeeld
Wij hadden al best veel computers op het eind, iets van 5 per klas (alleen bovenbouw) en een computerlokaal met 20 computers
Ik mocht altijd met zo'n kerel de computer in het lerarenlokaal gebruiken omdat er twee te weinig warenquote:Op maandag 18 april 2011 21:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja wij ookwas een lijst en elke week mocht er dan iemand anders op de computer
Dan voelde je je vast heel tofquote:Op maandag 18 april 2011 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik mocht altijd met zo'n kerel de computer in het lerarenlokaal gebruiken omdat er twee te weinig waren.
Stiekem in de kasten kijkenquote:
goede keuzequote:
Boefjequote:Op maandag 18 april 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
In groep acht hadden we trouwens 3 computersdie stonden op de gang. En aangezien ik bijna heel groep 7 en 8 op de gang doorgebracht heb, zat ik daar vaak
jij deugnietquote:Op maandag 18 april 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
In groep acht hadden we trouwens 3 computersdie stonden op de gang. En aangezien ik bijna heel groep 7 en 8 op de gang doorgebracht heb, zat ik daar vaak
Heerlijk nummerquote:
Stout meisje!quote:Op maandag 18 april 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
Zo moet t ook.quote:Op maandag 18 april 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
Dit.quote:
in de 4e nog een maandje gespeeldquote:Op maandag 18 april 2011 21:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik speelde het op de basisschool, toen weer een hele tijd niet en daarna met een paar vrienden in de 2e weer even.als je het in de 6e nog speelt is het best wel erg.
sielug jahh da doe juh tochh niee xDquote:Op maandag 18 april 2011 21:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
eigenlyk nie ;s is nie leuk tog als iemand emo iz ;s ;s ;s
laat ide mensuh ook gwn in hun waarduh tog ;squote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
sielug jahh da doe juh tochh niee xD
veel praten = stout tochquote:Op maandag 18 april 2011 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
Ik was niet stoutik praatte gewoon te veel
speciaal onderwijsquote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef dralion13 het volgende:
[..]
in de 4e nog een maandje gespeeld
In de 5e gingen we trouwens met alle jongens van de klas pokemon spelen op een emulator
Altijd in tussenuren en computerlessen pokemon spelen, andere leerlingen die niet in mn klas zaten verklaarde ons compleet voor gek
Maar dat deden ze ook toen we in de pauze met van die gekleurde klei een dorpje aan het maken waren op een dambord...
Nee man, sociale contacten opbouwen alles jeweet.quote:
Niet eensquote:
Das waarquote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man, sociale contacten opbouwen alles jeweet.
Alleen was ik niet zo populair, dus dat waardeerden er niet veelquote:
Ik werd altijd gepest op schoolquote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Alleen was ik niet zo populair, dus dat waardeerden er niet veel
Bij ons doen ze CoD.quote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
Wij deden gewoon GTA2 tegen elkaar tochhh op het MBO![]()
![]()
Hier ben jij wel populairquote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Alleen was ik niet zo populair, dus dat waardeerden er niet veel
Ik ookquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
Leisure Suit Larryquote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
Ik wil terug in de tijd gaan en ze pijn doen... godverrr niet tegen bloempje he !!!! NIETT ZO TEGEN BLOEMPJEquote:Op maandag 18 april 2011 21:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ookniet heel erg, maar toch zo veel om je je kut te laten voelen
Ga je m'n middelbare school klasgenoten ook even af dan?quote:Op maandag 18 april 2011 21:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil terug in de tijd gaan en ze pijn doen... godverrr niet tegen bloempje he !!!! NIETT ZO TEGEN BLOEMPJE![]()
![]()
Ik wel heel ergquote:Op maandag 18 april 2011 21:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ookniet heel erg, maar toch zo veel om je je kut te laten voelen
Wat deden ze dan?quote:Op maandag 18 april 2011 21:12 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik wel heel erg
van groep 4 tot aan de 3e klas van middelbare school
Alles is hier helemaal dolce, gabbana met jou dan?quote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef Zeroku het volgende:
Hallo Patjen. Alles Gucchi hier, daar ook alles Armani?
Ik ben niet uitgenodigdquote:
quote:
Ja is goed ik haal de honkbalknuppel met scheermesjes wel weer even uit de kast voor deze gevallenquote:Op maandag 18 april 2011 21:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ga je m'n middelbare school klasgenoten ook even af dan?![]()
![]()
Oh dat is klotequote:Op maandag 18 april 2011 21:12 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik wel heel erg
van groep 4 tot aan de 3e klas van middelbare school
Kleine hint: hij is dood.quote:Op maandag 18 april 2011 21:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben niet uitgenodigdal sinds 1945 niet meer. Ik vraag me af waarom.
Wat lief van jequote:Op maandag 18 april 2011 21:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja is goed ik haal de honkbalknuppel met scheermesjes wel weer even uit de kast voor deze gevallen![]()
Uitschelden, buitensluiten (niet hele klas) mij uitdagen totdat ik boos werd en ik problemen kreeg, de gebruikelijke pesterijen dusquote:
Samen op een eiland met 2Pac en Biggie toch.quote:Op maandag 18 april 2011 21:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat willen ze je laten geloven, Hitler is echt niet dood hoor.
Ja maar hij pakte mijn DS afquote:Op maandag 18 april 2011 21:14 schreef Michhas het volgende:
Patje en Henkie, nu is het genoeg!
Ik wil dat jullie even rustig doen, anders draai ik de auto gewoon om en gaan we niet naar de efteling!
Is dat begrepen jongens?
Kom nou zeg...
Gewoon de grootste 1 keer aanpakken.quote:Op maandag 18 april 2011 21:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Uitschelden, buitensluiten (niet hele klas) mij uitdagen totdat ik boos werd en ik problemen kreeg, de gebruikelijke pesterijen dus
quote:Op maandag 18 april 2011 21:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Uitschelden, buitensluiten (niet hele klas) mij uitdagen totdat ik boos werd en ik problemen kreeg, de gebruikelijke pesterijen dus
En Elvis.quote:Op maandag 18 april 2011 21:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Samen op een eiland met 2Pac en Biggie toch.
Bahquote:Op maandag 18 april 2011 21:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Tot de 6equote:Op maandag 18 april 2011 21:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh dat is klotedaarna wel beter geworden? Ik van groep 3 tot aan de 6e ongeveer
niet echt gepest als in uitschelden en opwachten en alles, maar negeren en raar aankijken alsof je een vreemde diersoort bent
.
Werkte niet, vaak genoeg vanwege vechten pauzes binnen doorgebrachtquote:Op maandag 18 april 2011 21:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon de grootste 1 keer aanpakken.
Later hè koning SVquote:
Jaquote:Op maandag 18 april 2011 21:15 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Tot de 6e
bij mij is het later wel beter geworden (oa door andere school, maar dat was omdat de school waar ik op zat maar tot de 4e ging)
Dan met woorden hem aanpakken, als je daar sterk mee bent.quote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Werkte niet, vaak genoeg vanwege vechten pauzes binnen doorgebracht
Kreeg ik altijd problemen en de ander speelde het slachtoffer en kwam er onderuit om de volgende dag weer verder te gaan...
Ik zou je aankijken alsof je een lief katje was hoorquote:Op maandag 18 april 2011 21:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh dat is klotedaarna wel beter geworden? Ik van groep 3 tot aan de 6e ongeveer
niet echt gepest als in uitschelden en opwachten en alles, maar negeren en raar aankijken alsof je een vreemde diersoort bent
.
Klopt. Heel vaak wordt door leraren oid ook niet gezien wat er gebeurt.quote:
Kinderen als in 8-jarig gespuis of kinderen als in de wettelijke benaming iedereen onder de 18?quote:
Ja of die denken dat het wel meevalt.quote:Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klopt. Heel vaak wordt door leraren oid ook niet gezien wat er gebeurt.
Hihiquote:Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou je aankijken alsof je een lief katje was hoor![]()
Dat eerste.quote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kinderen als in 8-jarig gespuis of kinderen als in de wettelijke benaming iedereen onder de 18?
Ben ik ook niet bepaald sterk inquote:Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan met woorden hem aanpakken, als je daar sterk mee bent.
Jup: kom op, dat zal toch wel meevallen, gewoon meedoen met de rest, dan komt het vanzelf goed. Alsof je er om vraagtquote:
Werd jij serieus gepest?quote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef Omdatappel het volgende:
Ik werd ook wel eens gepest ja. Triest is dat.
Ja, in de 6e zijn de meeste kinderen ook wel wat volwassener dan in de 1e etc ja.quote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ben ik ook niet bepaald sterk in
Maar nu eigenlijk geen last meer van
Zullen we met z'n allen uithuilen?quote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef Omdatappel het volgende:
Klopt. Heb ik zelf bijna nooit meegemaakt. Had wel eens een kind van 6 gezien die zn ma uit liep te schelden voor "kankerhoer".quote:
Hoezo?quote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef Omdatappel het volgende:
Ook niet altijdquote:Op maandag 18 april 2011 21:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, in de 6e zijn de meeste kinderen ook wel wat volwassener dan in de 1e etc ja.
niet appeltje toch grrrrrrrrquote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef Omdatappel het volgende:
Okequote:Op maandag 18 april 2011 21:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
niet appeltje toch grrrrrrrr![]()
![]()
ik heb genoeg vrije tijd nu...mailen jullie maar een lijstje met namen en adres dan heb ik ook weer een doel in mn leven
![]()
![]()
Klopt, vanaf de eerste keer 4e eigenlijk geen last meer van gehadquote:Op maandag 18 april 2011 21:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ik de 6e zijn de meeste kinderen ook wel wat volwassener dan in de 1e etc ja.
Sem Schiltquote:Op maandag 18 april 2011 21:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
ik heb genoeg vrije tijd nu...mailen jullie maar een lijstje met namen en adres dan heb ik ook weer een doel in mn leven
![]()
![]()
We kunnen bijna in R&P gaan posten.quote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jup: kom op, dat zal toch wel meevallen, gewoon meedoen met de rest, dan komt het vanzelf goed. Alsof je er om vraagt
Maar meestal schold ik ze dan terug uit ofzo of ik liet zien dat ik er niet van gediend was, dus eigenlijk niet veel gepestquote:Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ik werd gepest omdat ik klein was, toen ik 18 was ofzo was ik maar 1.65 denk ik
Nu ben ik 1.80
hetzelfdequote:Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ben nooit gepest.Ze hebben t vaak geprobeerd maar ik had dan van /care enzo.
Dat is nooit leuk natuurlijkquote:
Klopt, ik ben nu ook niet meer een bang muisje ofzoquote:Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef Beach het volgende:
[..]
We kunnen bijna in R&P gaan posten.
Maar serieus; het enige wat je kan doen is er sterken van worden uiteindelijk
Op de middelbare school was t van:quote:
Hihi, ja!quote:Op maandag 18 april 2011 21:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zullen we met z'n allen uithuilen?
Ze vonden mij lelijk.quote:
Hihi, awh!quote:Op maandag 18 april 2011 21:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze vonden jou lelijk?quote:Op maandag 18 april 2011 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi, ja!
[..]
Ze vonden mij lelijk.
[..]
Hihi, awh!
Jij lelijk?quote:Op maandag 18 april 2011 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi, ja!
[..]
Ze vonden mij lelijk.
[..]
Hihi, awh!
Gekke mensen, je bent juist heel mooiquote:Op maandag 18 april 2011 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi, ja!
[..]
Ze vonden mij lelijk.
[..]
Hihi, awh!
hetzelfde, maar vervang emo doorquote:Op maandag 18 april 2011 21:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Op de middelbare school was t van:
> Hey emo!
< Wat
> Hey emo...
< Hè?
> DAT JE EEN KANKEREMO BENT
< Ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Gelukkig worden mensen meestal verstandiger uiteindelijkquote:Op maandag 18 april 2011 21:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klopt, ik ben nu ook niet meer een bang muisje ofzokan me nu vrij weinig schelen al zegt iemand iets over me, ik vraag gewoon heel lief waarom ze dat toch zo vinden
. Maar gebeurt sowieso niet zo vaak meer. Gek genoeg sinds ik goed in de puberteit kwam niet meer
(dat duurde nogal lang, tot ik 15 was, leek ik net een jongetje
).
quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
hetzelfde, maar vervang emo doorHaha ginger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
hetzelfde, maar vervang emo doorRedheads.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevin kentonquote:Op maandag 18 april 2011 21:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben je emo?quote:Op maandag 18 april 2011 21:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Op de middelbare school was t van:
> Hey emo!
< Wat
> Hey emo...
< Hè?
> DAT JE EEN KANKEREMO BENT
< Ok
quote:
Kan gebeuren moet kunnen grquote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef PsychoTheRapist het volgende:
zo emotioneel ben ik in maanden niet meer geweest
Bah.quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb wel eens een jochie in de kliko opgesloten. En de gothics pesten, dreigen de staart van zijn kop af te knippen. En heb ooit wel eens iemand aan een boom vastgebonden, die bleek pas 2 uur later te zijn bevrijdt. Ik was echte terreur.
daar trots op zijnquote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb wel eens een jochie in de kliko opgesloten. En de gothics pesten, dreigen de staart van zijn kop af te knippen. En heb ooit wel eens iemand aan een boom vastgebonden, die bleek pas 2 uur later te zijn bevrijdt. Ik was echte terreur.
Neen.quote:
Als ik dit zo lees, kan ik niks anders dan een glimlach onderdrukken.quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
Serieus?quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
Ja erg vies dat soort mensenquote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Tevin kenton(een klein kut negertje (niks tegen negers hoor) die de hele klas kon meekrijgen
)
En nu word je door iedereen neergeslagen?quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
Wat was jij een gore klootzakquote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
Dat is niet lief...quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
Wie zegt dat ie dat was?quote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat was jij een gore klootzak![]()
![]()
![]()
Mijn kots is het niet waard om over jou heen te druipen
mooi gezegdquote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja pesters dus in het algemeen he Henkiequote:
Stiekem moet ik hier om lachenquote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
Of je overdrijft evenquote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu doet ie niet echt gemeen volgens mij (op het forum iig niet)quote:
Jij bent nooit gepest begrijp ik?quote:
Jan, onze internetridder, gevreesd door alle nare mensen, geliefd bij alle meisjesquote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja pesters dus in het algemeen he Henkie![]()
ik ken hem ook niet weet alleen dat hij mij ook niet kent en straks last heeft van geheugenverlies want hij krijgt een knuppel op zn harses #internetheld
![]()
Oh ok.quote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja pesters dus in het algemeen he Henkie![]()
ik ken hem ook niet weet alleen dat hij mij ook niet kent en straks last heeft van geheugenverlies want hij krijgt een knuppel op zn harses #internetheld
![]()
Had ergens gelezen dat "een vervelende Ragboer iedereen uit liep te schelden" etc. :3quote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nu doet ie niet echt gemeen volgens mij (op het forum iig niet)
Nee, maar ik heb het genoeg meegemaakt dichtbij. Mijn mening blijft alsnog hetzelfde hoor, dat je gewoon zwaar overdrijft.quote:
Volgens mij dat laatste vooral.quote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij post toch nooit zo snel achter elkaar, of is dat alleen als ik hier ook ben?
huhquote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij post toch nooit zo snel achter elkaar, of is dat alleen als ik hier ook ben?
Ook dat een meisje uit groep 6 is bedreigd met een mes door leeftijdsgenoten (weliswaar een andere school, maar toch)? Terwijl jijzelf bij haar in de klas zat?quote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het genoeg meegemaakt dichtbij. Mijn mening blijft alsnog hetzelfde hoor, dat je gewoon zwaar overdrijft.
Als je niet zelf gepest bent is het moeilijk te ervaren hoe het werkelijk is om gepest te worden. Ik heb meerdere keren aan zelfmoord gedacht maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Dan is het niet zomaar overdrijven jaquote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het genoeg meegemaakt dichtbij. Mijn mening blijft alsnog hetzelfde hoor, dat je gewoon zwaar overdrijft.
Dat heeft hier totaal niets mee te maken, je kunt nu wel allemaal van dit soort absurde voorbeelden gaan posten, maar daar verandert mijn mening niet van.quote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ook dat een meisje uit groep 6 is bedreigd met een mes door leeftijdsgenoten (weliswaar een andere school, maar toch)? Terwijl jijzelf bij haar in de klas zat?
Hurr?quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ragboer mag mij niet. Hij wil niet posten als ik hier ben. Omfg.
Volgens mij valt het onder pesten (weliswaar tot het uiterste).quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat heeft hier totaal niets mee te maken, je kunt nu wel allemaal van dit soort absurde voorbeelden gaan posten, maar daar verandert mijn mening niet van.
"Onze plek".quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
Die gothics hadden onze plek ingepikt, die moesten wij terugveroveren, dat jochie in de kliko had mijn broertje gepest en waarom ik iemand had vastgebonden aan een boom zou ik niet meer weten.
le wut?quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Als je niet zelf gepest bent is het moeilijk te ervaren hoe het werkelijk is om gepest te worden. Ik heb meerdere keren aan zelfmoord gedacht maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Dan is het niet zomaar overdrijven ja
jij schavuitquote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
Die gothics hadden onze plek ingepikt, die moesten wij terugveroveren, dat jochie in de kliko had mijn broertje gepest en waarom ik iemand had vastgebonden aan een boom zou ik niet meer weten.
yupquote:
autisten hebben vaak herhaling nodig lees: jouw hangplekquote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
Kerel, als je een keer uit je ogen kijkt, dan had je gezien waar ik het over had. Ik had het over die reactie van Draal op die post van Ragboer. Daar hebben jouw kutvoorbeelden helemaal niets mee te maken.quote:Op maandag 18 april 2011 21:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Volgens mij valt het onder pesten (weliswaar tot het uiterste).
Oh.quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hurr?Oh, verkeerd gelezen.
Volgens mij post hij hier vooral als jij er wel bent.
Had ik denk ik ook gedaan als ik een jongen was geweest.quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
Keyboardwarrior ftw.quote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kerel, als je een keer uit je ogen kijkt, dan had je gezien waar ik het over had. Ik had het over die reactie van Draal op die post van Ragboer. Daar hebben jouw kutvoorbeelden helemaal niets mee te maken.
Is het nou echt zo moeilijk om te lezen.
Sterk argument. Echt.quote:
Je had die gothics toch ook kunnen verzoeken om weg te gaan, of er bij gaan zitten en je in hun gesprek mengen, zijn ze snel genoeg wegquote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
Of je springt even bij t minste en geringste helemaal uit je vel.quote:Op maandag 18 april 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sterk argument. Echt.
Volgende keer toch maar beter lezen.
Ik was 14 en moest laten zien hoe stoer ik was.quote:Op maandag 18 april 2011 21:32 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je had die gothics toch ook kunnen verzoeken om weg te gaan, of er bij gaan zitten en je in hun gesprek mengen, zijn ze snel genoeg weg
Je kent heel de context niet van Ragboers verhaal. Dat je dan meteen zo op je pik getrapt bent noem ik aardig overdreven ja.quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Als je niet zelf gepest bent is het moeilijk te ervaren hoe het werkelijk is om gepest te worden. Ik heb meerdere keren aan zelfmoord gedacht maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Dan is het niet zomaar overdrijven ja
Denk je dat dit 'helemaal uit m'n vel springen' isquote:Op maandag 18 april 2011 21:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Of je springt even bij t minste en geringste helemaal uit je vel.Doe eens rustig man.
Ja mama.quote:
Jij denkt dat je alles beter weet, fine. Pleur maar gewoon op.quote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kent heel de context niet van Ragboers verhaal. Dat je dan meteen zo op je pik getrapt bent noem ik aardig overdreven ja.
[..]
Denk je dat dit 'helemaal uit m'n vel springen' is? Je loopt je te bemoeien met dingen waarvan je helemaal niet weet waar het over gaat. Da's vrij irritant ja.
luister eens naar appelquote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kent heel de context niet van Ragboers verhaal. Dat je dan meteen zo op je pik getrapt bent noem ik aardig overdreven ja.
[..]
Denk je dat dit 'helemaal uit m'n vel springen' is? Je loopt je te bemoeien met dingen waarvan je helemaal niet weet waar het over gaat. Da's vrij irritant ja.
en jij ookquote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja mama.
[..]
Jij denkt dat je alles beter weet, fine. Pleur maar gewoon op.
Was mn laatste reactie op hem toch.quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
luister eens naar appel
[..]
en jij ook
quote:
Mario.quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga even een hele grote mariobeker vullen met limonade.
Pics.quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga even een hele grote mariobeker vullen met limonade.
Over keyboardwarriors gesproken.quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij denkt dat je alles beter weet, fine. Pleur maar gewoon op.
Hij vertelt het hier alsof het stoer is, dat is al misselijkmakendquote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jouw*.quote:Op maandag 18 april 2011 21:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hij vertelt het hier alsof het stoer is, dat is al misselijkmakend
jou halve jeugd is niet verpest door pesterijen
OKequote:
Ja he eerst volgende keer dat ik je zie gooi ik popcorn op jequote:
* Henkie94 teiltje geeftquote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu moet ik een beetje kotsen, bedankt.
ik lokte ruzie met je uit sorryquote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu moet ik een beetje kotsen, bedankt.
OP ME VRIEND, DAT LUKT JE NIET, BIJ JOU BELANDT HET ALLEEN OP DE GRONDquote:Op maandag 18 april 2011 21:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja he eerst volgende keer dat ik je zie gooi ik popcorn op je
Dat bedoel ik niet.quote:
Shit je hebt mequote:Op maandag 18 april 2011 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OP ME VRIEND, DAT LUKT JE NIET, BIJ JOU BELANDT HET ALLEEN OP DE GROND
[..]
Dat bedoel ik niet.
Dankje.quote:
Doe dit geen tweede keer, Piraat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Wat.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
Doe dit geen tweede keer, Piraat!
Alstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk gewoon een keer in je leven eens echt na over wat er op een forum gezegd wordt.quote:
Weet ikquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
Doe dit geen tweede keer, Piraat!
Maar je bent zo lief als je boos bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
jammer, anders had ik je gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |