SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Bloempje. het volgende:
Mariobeker:MARIO WORLD 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch?![]()
Shit, ik dacht altijd dat ik boos was als ik boos ben.quote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar je bent zo lief als je boos bent![]()
![]()
Mariobeker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Mariobeker:it's me! marioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe ik hier?
I'll put a mad in your mad so you can be mad while you're mad.quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Shit, ik dacht altijd dat ik boos was als ik boos ben.
Mariobeker:Jij bent lievv!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Neen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
I'll put a mad in your mad so you can be mad while you're mad.
...Nee?
Jezelf quoten.quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
is waar ook, je hoeft geen tvp meer te plaatsen
Mariobeker:hahaha heldinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kent de hele achtergrond nietquote:
Auwquote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk gewoon een keer in je leven eens echt na over wat er op een forum gezegd wordt.
[..]
Weet ik
Net zoals toen met die kat die je dood had geslagen met je grote tak.quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef Ragboer het volgende:
Jezus man, ik vertel wat... Mensen gelijk boos. Sjongejonge zeg.
Mariobeker:Haha, die is wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Dat is ook gewoon niet cool.quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Net zoals toen met die kat die je dood had geslagen met je grote tak.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef Ragboer het volgende:
Jezus man, ik vertel wat... Mensen gelijk boos. Sjongejonge zeg.
WATWATquote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik ken het man, ik vertelde ff wat en meteen aan het kruis genageld
hahaquote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAT ?!quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
WATquote:
sryquote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
geen zin om te editten
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, en? Ik zou het zo weer doen. Moest ik dat beest dan laten lijden?quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, uh, ik wil er wel flink aan verdienen natuurlijk.quote:
Hai.quote:
Die plaatjes + bijschrift altijd.quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg toch ook niet dat ik het er niet mee eens ben met wat je hebt gedaan, ik zeg alleen dat er toen ook zo gereageerd werd.quote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, en? Ik zou het zo weer doen. Moest ik dat beest dan laten lijden?
aahh ok okquote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Moest wel om hem uit z'n lijden te verlossen.
Welke?quote:
quote:
Ik had een poes aangereden met de auto, zijn ingewanden lagen er half uit, beest was ernstig aan het piepen. Toen heb ik met een tak een paar tikken op zijn kop gegeven om het beessie uit zijn lijden te verlossen. Was niet echt tof ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aahh ok okik kende het hele verhaal niet, schoot ff uit mn slof
als eerste deel 4quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waalwijkquote:
Mierlo.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
als eerste deel 4
heb ze allemaal van steam gehaald voor 15 euroIk heb ze ook een keer allemaal op steam gekocht hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Bakkes gijquote:
Let's kick some kut.quote:
Oke, dat snap ik wel dan. Wat naarquote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had een poes aangereden met de auto, zijn ingewanden lagen er half uit, beest was ernstig aan het piepen. Toen heb ik met een tak een paar tikken op zijn kop gegeven om het beessie uit zijn lijden te verlossen. Was niet echt tof ofzo.
aawwww nee begrijp ikquote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had een poes aangereden met de auto, zijn ingewanden lagen er half uit, beest was ernstig aan het piepen. Toen heb ik met een tak een paar tikken op zijn kop gegeven om het beessie uit zijn lijden te verlossen. Was niet echt tof ofzo.
Hoe is het met Doerak Janneman?quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aawwww nee begrijp ik![]()
maarja wel goed dat je hem toch uit zn lijden heb verlost dan en dat zeg ik als kattenfreak
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |