Ja. Als bv infanterist ben ik niks waard.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Meer dan bijvoorbeeld de tankers? Jouw werk is te specifiek?
ErwinRommel zegt dat hij geen idee heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd!
Btw, jij als halve pinda kunt mij natuurlijk wel helpen. Toen ik nog in Julianadorp woonde haalde ik daar altijd shoarma en kreeg van die knakker altijd een bakje saus mee. Het zag er wat olie achtig uit met wat groene kruiden erin en het was maar een miezerig beetje, ik vroeg dus ook om twee van die bakjes, maar die rommel was zo ontzettend scherp dat 1 bakje wel genoeg was.![]()
Weet jij wat voor saus dat kan zijn? Het is nl. wel verschrikkelijk lekker!![]()
Zweten tot de max!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jeetje dat is lelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Als ik niet te maken krijg met "numerus fixus"quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lekker vaag dus weer, zoals meestal. Op zoek naar iets anders of blijf je ondanks alles het liefst bij de baas?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Beloofd..
Het is dit keer niet extreem spannend jammer genoeg..
Ik kwam terug van pauze om 13.15u en mijn collega M. vertelde dat een vrouw haar kar achter de info balie had gezet. Echter zaten er 5 lange bossen rozen in en een ecotas van de appie. Maar, mijn collega M. had alleen maar met die mevrouw 2 bossen rozen afgerekend. Daarna was mevrouw de winkel ingegaan, en was haar bonuskaart kwijt en daarna was ze ineens weg en had ze de kar bij ons geparkeerd.
Vreemd, ik ben gaan vragen aan de cassiéres of zij 3 bossen rozen met iemand hadden afgerekend maar niemand had dat.
Daarna ben ik het gaan zoeken in de computer, wij kunnen namelijk bonnen terug halen van 2 weken geleden. Ook daar kon ik deze bossen rozen niet terug vinden.
Kortom, de bossen waren niet afgerekend, dus ze kreeg ze niet meer.
Uiteindelijk, 15.15 uur ik wil net pauze houden komt mevrouw aankakken en pakt zonder te zeggen de kar. Ik sta er bij en spreek mevrouw aan. "heeft u een bon van deze kar"?
Nee, dat had ze niet. Dus ik netjes verteld dat wij de 3 bossen rozen niet terug konden vinden, dus niet betaald waren en ze die dus niet mee kreeg, en de ecotas was ook niet betaald.
Mevrouw werd woest!!.
'Opeens'!! Was ze jarig en moest ze op visite bij mensen, en bla bla bla. En ze had hier geen tijd voor en ze kwam morgen wel terug.
Dus ik zeg, "u kunt wel boos gaan doen, maar ik ga nu mijn baas erbij halen, want dit kan natuurlijk niet zomaar". Nog kwaaier, wilde ze weg lopen. Dus ik zeg haar, u blijft nu staan want er komt iemand van de leiding (ik mag en kan dat namelijk zelf niet verder oplossen) en daar gaat u nu mee praten.
Had ze niets mee te maken, op dat moment kwam gelukkig mijn teamleider en die heeft ook gezegd dat ze het niet mee kreeg, mevrouw vertelde overigens ook tegen mijn teamleider dat ze haast had, alleen toen had ze weer een ander smoesje. Der ecotasje heeft ze nog meegekregen, maar ze was woest! En morgen kwam ze wel terug.
Grappig, wij zijn niet achterlijk natuurlijk ondanks dat we simpele meisjes achter de kassa zijn. Mensen kunnen er zoals deze vrouw nog zo onschuldig uitzien, maar vertrouwen doet ik ze niet meer. Het is al vaker gebeurd, dat mensen iets niet betaalde, 4 uur wachtte totdat de andere mensen zijn afgelost zodat de volgende groep niet weet dat de kar niet betaald is.
Dus, zo spectaculair was het eigenlijk niet..
Zoals eerder gezegd, bijna ieder werk is belangrijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik schaam mij heel erg voor het werk wat ik doe.. en ik weet dat er meer dat doen.
Mooi. Je moet de studenten eens de kost geven die na hun studie wachten op een baan op hun niveau en in afwachting geen reet uitvoeren omdat ze dat niet willen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:14 schreef Maitje het volgende:
Ja, ik snap het wel dat elk werk belangrijk is.. tuurlijk.
Gaat CBRN helemaal weg dan? Hoe lossen ze dat op?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Als bv infanterist ben ik niks waard.
Oke, jammer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel zegt dat hij geen idee heeft.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi. Je moet de studenten eens de kost geven die na hun studie wachten op een baan op hun niveau en in afwachting geen reet uitvoeren omdat ze dat niet willen.
Jij bent tenminste gaan werken om ondertussen te zoeken naar een geschiktere baan.
Ik weet niet hoe het bij de KLU zit, maar bij de KL hebben ze tekorten in de sgt1 en sm bestanden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Als bv infanterist ben ik niks waard.
Nee, gaat niet geheel weg. Maar het gaat weer het ondergeschoven kindje worden = minder functies = weg baanquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Gaat CBRN helemaal weg dan? Hoe lossen ze dat op?
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef EllaN het volgende:
[..]SOMMIGE STUDENTEN.
De meeste die ik ken hebben gewoon een bijbaan en na de studie werken ze vaak als postbode tot er een geschikte baan komt.
Heb ook een keer gehad, was een vrouw die haalde bonnetjes uit de papier bakken en haalde vervolgens de producten die op de bon stonden uit de winkel.quote:
Nou, ik laat mij door niemand omver lopen, ook niet door leidinggevende, gelukkig hebben ze dat al gemerkt en heb ik er geen last vanquote:Zoals eerder gezegd, bijna ieder werk is belangrijk.
Vervelender zijn de leidinggevende die je als dom kassameisje gaan behandelen, omdat ze zelf zo simpel zijn en denken alles te weten omdat ze een leidinggevende functie hebben..
Dat is waar..quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi. Je moet de studenten eens de kost geven die na hun studie wachten op een baan op hun niveau en in afwachting geen reet uitvoeren omdat ze dat niet willen.
Jij bent tenminste gaan werken om ondertussen te zoeken naar een geschiktere baan.
Nog wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij de KLU zit, maar bij de KL hebben ze tekorten in de sgt1 en sm bestanden.
nee niet allen idd... 90% wel? :pquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef Cobra4 het volgende:
Meisjes achter de kassa zijn heul niet simpel!
Ik heb vanmiddag mijn gal weer gespuwd bij het MC, ook het MC is niet meegenomen in de besluitvorming vwb de nieuwe OBA (legering), terwijl die normaliter (moeten volgens mij) wel meegenomen worden voordat een nieuwe OBA bekrachtigd wordt. Ook de voorzitter was not amused met deze gang van zaken en eea gaat in de eerst volgende vergadering aangekaart worden.quote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef Remco026 het volgende:
Ik kom zelf ook bijna nooit in de mess. Deels omdat ik buitenslaper ben, maar als ik dan een keer blijf binnenslapen om te gaan stappen met de collega's, gaat deze jongen echt niet naar de mess, mn chipknip is veel te snel leeg, nog even en ik kan beter gaan indrinken in de stad voor ik naar de mess ga. Ik koop wel een kratje en drink die op de kamer wel op!
Overigens is mijn kamer op donderdagavond altijd wel gezellig. Veel mensen komen naar onze kamer voor een toernooitje FIFA 11. Hoe langer de avond duurt, hoe slechter het spel![]()
Gebrek aan een huiskamer in ons gebouw is ook een ramp. We mogen niks aan apparatuur op de kamer hebben, maar als ik wil koken, moet ik naar een ander gebouw (voor de beeldvorming van Achja, ik lig in dat gebouw bij het volleybalveld)
Dat volleybalveld kunnen ze trouwens beter slopen, meer parkeergelegenheidGebeurt het op KL/KM kazernes trouwens ook dat de wacht hevig controleert op iemand die even zn auto dichtbij zijn gebouw op de weg heeft geparkeerd om bijvoorbeeld spullen uit te laten en dan krijg je zo'n brief dat je je ergens mag melden en anders niet meer met die auto op de kazerne mag komen? Heb hem op Oirschot in ieder geval nooit gehad
Zo weer even gal gespuwd
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef Maitje het volgende:
Nou, ik laat mij door niemand omver lopen, ook niet door leidinggevende, gelukkig hebben ze dat al gemerkt en heb ik er geen last van![]()
.
Correct en tevens juist.quote:Dat is waar..
quote:
Ja dat is idd zo.. naja hoop voor je dat het goed komtquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo druk, aangezien we er een heel takenpakket bij krijgen. En bij de KL is het toch policy om om de 2 a 3 jaar te wisselen van functie.
Hoe oud ben je?quote:Wat schuift dat?
Werkte bij een supermarkt, bijna alle part-timers (jongens en meisjes) deden HBO of universitaire opleiding of andere studie naast hun bijbaantjequote:
Ik zie het wel, kan me wel verschrikkelijk druk gaan maken maar daar schiet ik niets mee op. Hoe is het nieuws trouwens bij je vader aangekomen? De sportorganisatie moet ook aardig inleveren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:39 schreef Maitje het volgende:
Oh!las zomaar over je bericht heen!
Ja dat is idd zo.. naja hoop voor je dat het goed komt.
Oud, heul oud!quote:Hoe oud ben je?!?
Zekers! Ik heb tijdens een oefening jaren geleden 50% van een eenheid de dood in gejaagd. Dit omdat ik de windrichting verkeerd had geplot. Er stonden dus mensen onbeschermd in een besmet gebied.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Werkte bij een supermarkt, bijna alle part-timers (jongens en meisjes) deden HBO of universitaire opleiding of andere studie naast hun bijbaantjeSommige werken er nogsteeds omdat ze aan een 2e hbo zijn begonnen....
Dus zo dom hoeft echt niet, en kassa is echt zulke geestdodend werk dat je op de auto pilot staat, en soms wel extreem domme foutjes maakt. Ik denk dat we dat allemaal wel kennen...
Hmmm, geen idee, ook nooit gehad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd!
Btw, jij als halve pinda kunt mij natuurlijk wel helpen. Toen ik nog in Julianadorp woonde haalde ik daar altijd shoarma en kreeg van die knakker altijd een bakje saus mee. Het zag er wat olie achtig uit met wat groene kruiden erin en het was maar een miezerig beetje, ik vroeg dus ook om twee van die bakjes, maar die rommel was zo ontzettend scherp dat 1 bakje wel genoeg was.![]()
Weet jij wat voor saus dat kan zijn? Het is nl. wel verschrikkelijk lekker!![]()
Zweten tot de max!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |